۱ نفر
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
آقای پاس لیگ در تست اعتماد به نفس

ورزش سه نوشت:آقای پاس لیگ بیست و یکم تلاش می کند تا از نظر روحی و روانی خود را به شرایطی برساند که مثل تیم باشگاهی خود در لباس تیم ملی هم بدرخشد.

سعید صادقی یکی از چهره های شاخص فصل 02-1401 بود که عنوان آقای پاس لیگ بیست و یکم را به خود اختصاص داد. او به واسطه این عملکرد به اردوی تیم ملی هم دعوت شده و در حال حاضر کنار دیگر ملی پوشان در دوحه به سر می برد.

سعید در لیگ بیست و یکم جزو موثرترین و پربازده ترین بازیکنان در فاز تهاجمی بود. او ضمن اینکه با 14 پاس گل، آقای پاس فصل شد، با زدن 7 گل در کنار مرتضی تبریزی بهترین گلزن گل گهر هم لقب گرفت.

صادقی به واسطه این عملکرد خوب، مورد توجه چند تیم بزرگ از جمله استقلال و پرسپولیس قرار گرفته و توسط اسکوچیچ به تیم ملی ایران هم دعوت شده است. هافبک گل گهر فارغ از هیاهوی بازار نقل و انتقالات در دوحه به سر می برد و در تلاش است تا بتواند نظر کادر فنی تیم ملی را برای تداوم حضورش جلب کند.

بازیکنی که با 14 پاس گل و 7 گل روی 21 گل تیم باشگاهی خود تاثیر مستقیم داشته، قطعا پتانسیل درخشش در تیم ملی را هم دارد. البته هافبک گل گهر در حال پشت سر گذاشتن یک آزمون مهم است؛ آزمونی که می تواند او را به یک ملی پوش ثابت در سال جام جهانی تبدیل کند. کنار آمدن با جو متفاوت تیم ملی و کار کردن در این جو با اعتماد بنفسی مشابه عرصه باشگاهی، می تواند صادقی را به یک مهره استراتژیک در تیم اسکوچیچ تبدیل کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1638219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =