ایرنا نوشت:

معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: هدف گذاری رشد اقتصادی برای برنامه پنجم توسعه هشت درصد پیش بینی شده است و امسال این رقم بیش از پنج درصد خواهد بود.

رحیم ممبینی افزود: برای تحقق این رشد به طور قطع باید منابع مختلف اعم از عمومی، شرکت های دولتی، تسهیلات داخلی و خارجی و سایرامکانات بکار گرفته شود.
وی اظهارداشت: با توجه به ظرفیت های خوبی که در بودجه امسال پیش بینی شده است روند رشد اقتصادی در نخستین سال از برنامه پنجم توسعه مثبت خواهد بود و انتظار می رود رشد بالای پنج درصد تحقق یاید.
ممبینی تصریح کرد: مهم بکارگیری روش های مختلف تامین مالی است که بتوانیم در تمامی زمینه ها از جمله کارهای عمرانی تزریق اعتبار داشته باشیم که این اقدام در تخصیص شش ماه نخست سال در نظر گرفته شده است.
معاون بودجه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: دراین مدت متوسط 50 درصد پیش بینی عمرانی کردیم که این مبلغ به طور یقین در رونق کارهای عمرانی و تقویت فضای کار پیمانکاران موثر واقع خواهد شد.
وی با اشاره به منابع پروژه عمرانی سال 90، افزود: از محل منابع عمومی 350هزار میلیارد ریال و سایر منابع 550 هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی درنظر گرفته شده است.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 163607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس ناشناس IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 1
    0/5 هم میگفتید بازم باورش سخت بود .
  • بدون نام CA ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 1
    واقعاً بايد به اين خبر، جک سال را اعطا کرد. رشد 5 درصد. خدايش خيلي خنديم. خيلي با حال بود
  • بدون نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 1
    آقا تعراف نکن بگو 15 درصد...
  • مهرداد IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 1
    این رشد اقتصادی که می فرمایید توضیح هم بدهید که از کجا حاصل شده پارس جنوبی که چراغاش خاموش شده بازار کار که خوابیده بودجه راه اندازی اندک پروزه ها صرف دادن یارانه شده این 5درصد ودر اینده 8درصد از کجا حاصل میشود
  • بدون نام IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
    0 1
    آمار های جهانی میگه رشد اقتصادی ایران صفره دیگه اینهمه آمار بافی نداره . به قول معروف آنچیز که عیان است چه حاجت به بیان است