بازدید بیش از صدهزار نفر از جاذبه‌های گردشگری قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: در تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۱۰۰هزار گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی استان قزوین بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: در تعطیلات هفته گذشته و هم‌زمان با عید سعید فطر تعداد ۱۰۱هزار و ۵۶۶گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند که منطقه الموت شامل قلعه حسن‌صباح و دریاچه اوان، امامزاده‌حسین (ع)، دولتخانه‌صفوی و مجموعه سعدالسلطنه بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص دادند.

خزائلی با اشاره به تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی استان در این مدت افزود: «طی این مدت همچنین تعداد ۲۴هزار و ۵۶۶نفر شب‌اقامت در واحدهای اقامتی رسمی اعم از هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی و خانه‌مسافرهای دارای مجوز و مراکز اقامتی غیررسمی شامل اقامتگاه‌های موقت، واحدهای وابسته به آموزش و پرورش و... در استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین یادآور شد: در تعطیلات هفته گذشته همچنین ۲۲۹فقره بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان با هدف نظارت بر نحوه ارایه خدمات به گردشگران انجام شده که در خلال این بازرسی‌ها شش فقره تذکر شفاهی و پنج مورد اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری ارایه شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1629071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =