ایسنا نوشت:

سری جدید برنامه «پندار» به تهیه‌کنندگی محمد تاجیک جایگزین «به سوی ظهور» می‌شود.

تاجیک گفت:‌ «سری جدید «پندار» با موضوعاتی نظیر آخرالزمان‌ 2012‌، آرماگدون‌، بهائیت‌، جن‌، هولوکاست‌، فراماسونری،‌ شیطان پرستی و ... جمعه‌ها ساعت 13 و 20 دقیقه روی آنتن می‌رود.»

او افزود:‌ «موضوعات ما بر اساس پیامک‌ها و درخواست‌های مردم انتخاب شده و در سری جدید سعی کرده‌ایم از بهترین اساتید و کارشناسانی که بیشترین حرف و تحصیل را در این حوزه دارند، نظیر مجید شاه‌حسینی‌، اسماعیل شفیعی‌ سروستانی،‌ سید‌کاظم موسوی،‌ سید‌محسن میرباقری‌، علی اکبر رائفی‌پور و ... استفاده کنیم.»

این تهیه‌کننده درباره خط قرمز‌های موجود در برنامه گفت:‌ «با وجود این‌که در سری قبل بخش‌هایی داشتیم که جزو خط قرمز بود، اما در سری جدید نهایت سعی‌مان را کرده‌ایم تا در برنامه مشکلی پیش نیاید.»

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ «در سری جدید «پندار» حضور مجری کمرنگ‌تر است و‌آیتم‌های تصویری‌، گفت‌وگو‌، نریشن‌، گزارش‌های مردمی و ... از دیگر بخش‌های این برنامه است.»

تاجیک اظهار کرد:‌ «نگاه ما نسبت به پروژه «پندار» کاملا متفاوت است و تاکنون برنامه‌ای به این شکل و در این چارچوب ساخته نشده است. ما به مباحثی پرداخته‌ایم که نو هستند و به برخی‌ از آنها نیز تا به حال پرداخته نشده است. در عین سادگی مخاطب را حفظ و پیام را به او منتقل می‌کنیم.»

تهیه‌کننده «پندار» نسبت به اینکه برنامه‌شان با مشکل مواجه نشود ابراز امیدواری کرد و گفت: «اگر «پندار» به روی آنتن برود شاید صهیونیست‌ها به شدت عصبانی شوند.»

اولین قسمت از سری جدید برنامه تلویزیونی «پندار» جمعه 24 تیرماه ساعت 13 و 20 دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =