سایت 24 نوشت:

 مجید مجیدی مدتی است ساخت فیلمی درباره زندگی حضرت محمد(ص) را آغاز کرده است.

مراحل مقدماتی و پیش‌تولید این پروژه که حدود سه سال به طول انجامیده از مهرماه سال 1386 با فعالیت گروه تحقیق آغاز شده و اولین نسخه آن هم در نوروز سال 1388 آماده شده است. طبق پیش‌بینی های گروه سازنده،دوره‌ پیش‌تولید پروژه از خردادماه 1389تا شهریورماه 1390 تعیین شده و با پایان این مرحله فیلمبرداری آغاز می شود.

به گزارش سایت سیما فیلم، این اثر قرار است به شکل یک سه گانه سینمایی و مستقل از هم تولید شود که هر کدام از این بخش ها به مقاطع مختلف زندگی پیامبر اسلام(ص)می پردازد. در اولین فیلم،قصه از دوران جاهلیت و شرایط اجتماعی زمان تولد پیامبر آغاز می‌شود و با 12 سالگی ایشان به‌ پایان می‌رسد.

نکته مورد توجه در ساخت این اثر، ابعاد بین المللی آن است، به طوری که این فیلم با مشارکت گروهی غیرایرانی ساخته و نهایتا در بازارهای خارجی و برای مخاطبان سرتاسر دنیا عرضه شود. جمعی از عوامل بین‌المللی نیز برای انجام این پروژه دعوت به همکاری شده‌اند و اینک در کنار همکاران ایرانی‌ خود مشغول به ‌کار هستند.

مجید مجیدی به عنوان  تنها کارگردان ایرانی که نامش به فهرست اسکار راه یافته، دست به چنین کاری زده و قرار است با مبلغی بالغ بر 50 میلیارد تومان، این اثر را بسازد. اگر او بتواند از پس ساخت چنین فیلمی به خوبی برآید، بی شک نامش بار دیگر بر سر زبان ها خواهد افتاد و از او به عنوان کارگردانی نمونه یاد خواهد شد.

گزارش کامل‌تر در مورد لوکیشن‌های فیلمبرداری را اینجا بخوانید.

1717 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما آرین IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    9 13
    چرا نمیایم یه فیلم از زندگی کوروش کبیر بسازیم که تمام دنیا در مدح و ستایش اونن؟ واقعا چرا؟
  • بدون نام CZ ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    3 8
    اگه قراره موفق بشه باید خارج از ایران فیلم برداری بشه وگرنه میشه مختارنامه ای دیگر
  • امین IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    5 0
    مجیدی نشان داد اگر بخواهی جهانی شوی باید جهانی فکر کنی
  • DAVOUD IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    1 9
    50 میلیارد پول ملت رو می خواد خرج جاه طلبی خودش کنه اونهم کسی که می دونه مفاهیم مذهبی رو می شه به راحتی در لایه های فیلمی مثل رنگ خدای خودش تعبیه کرد
  • بدون نام IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    8 2
    در جواب به آقایی که میگن میشه مختارنامه ای دیگر آقا یا خانم عزیز مختارنامه یکی از بهترین فیلم های تاریخی است در ضمن تو ایران مگه چی کم داریم که بخواهیم بریم خارج از کشور
  • بدون نام IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    10 2
    نه عزیزم اگه بخوای جهانی بشی، باید بومی فکر کنی! اینو کوراساوا و برگمان و کلی نابغه ی دیگه ثابت کردن، مجیدی که کسی نیست! خدمت آقای آرین! جانم، اگر چه فیلم ساختن راجع به کوروش مهم است؛ اما نظر شما در این جا به این معنی است که فیلم زندگی کوروش از پیامبر اسلام مهم تر است که حرف بسیار چرتی است.