نشست هم اندیش سمن های زیست محیطی با سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان

در آستانه هفته زمین پاک و به منظور افزایش تعاملات و همکاری های دو جانبه نشست اعضای شورای هماهنگی سمن های محیط زیست و منابع طبیعی استان لرستان با علی سالاروند سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این نشست صمیمی که در محل سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار گردید؛ ابتدا رضا اسدی دبیر شورای هماهنگی انجمن های زیست محیطی و منابع طبیعی استان گزارشی از روند انتخابات شورا و فعالیت های چند ماهه اخیر و برنامه های آتی شورای هماهنگی را ارائه داد.

در ادامه این جلسه، اعضای شورای هماهنگی انجمن های زیست محیطی و منابع طبیعی ضمن تشکر و قدردانی از آقای دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور به جهت رویکرد دلسوزانه نسبت به‌ مسائل محیط زیست و انتصاب یک نفر از بدنه محیط زیست به سرپرستی اداره کل محیط زیست استان ، نظرات و پیشنهادات خود را جهت همکاری های دو جانبه به منظور حفاظت بهتر و موثر از محیط زیست و برنامه های مشترک در هفته زمین پاک بیان نمودند.

در پایان سالاروند سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن تشکر از مشارکت مستمر فعالان عرصه محیط زیست و منابع طبیعی، انجمن ها را بازوان توانمند در اجرای برنامه های مختلف دانست و افزود: حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی تنها با مشارکت همگانی و تلاش دوست داران واقعی محیط زیست امکانپذیر است.

سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: آموزش و ترویج فرهنگ زیست محیطی از عوامل اصلی حفظ محیط زیست است و باید این فرهنگ به تمام اقشار جامعه تسری پیدا کند تا تک تک افراد جامعه در قبال محیط زیست احساس مسئولیت کنند.

وی خدمت به مردم را اصلی ترین وظیفه دستگاههای دولتی دانست و اظهار داشت: مردم ولی نعمتان مسئولان هستند و ما باید تمام توان خود را در خدمت رسانی بی منت به آنها بکار بندیم.

سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به وجود چهره‌های علمی و با دانش در بدنه شورای هماهنگی تشکلهای استان گفت: امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و اصولی از این تجارب علمی و عملی به منظور حفظ محیط زیست و منابع طبیعی استان نهایت استفاده را ببریم و در نهایت از فعالان محیط زیست در خواست نمود که برای نهادینه شدن کمپین های نه به شکار (حامیان حیات وحش) و کمپین نه به ریختن پسماند از خودرو و همچنین پویش ملی مسیر سبز- ایران پاک همکاری نمایند و از اعلام حمایت اعضای شبکه سمن های استان تقدیر نمود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =