۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
رونمایی از سه حریف نساجی برای بازی با مس!

تیم‌های نساجی و مس امشب در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

رضا صدیقی: قرار است امروز ورزشگاه بزرگ آزادی پذیرای دو تیم نساجی مازندران و مس کرمان برای برگزاری مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشد. نساجی سرمست از پیروزی بر استقلال در مقابل تیم مس کرمان قرار می‌گیرد که در لیگ یک خوب نتیجه می‌گیرد .هواداران و دوستداران نساجی هم با عزمی جزم درتلاش برای حضور حداکثری در ورزشگاه هستند تا با حمایت از تیم محبوبشان شرایط تصاحب جام قهرمانی توسط تیمشان را افزایش دهند تیمی که از زمان تاسیس، نخستین بار است که محیای حضور در یک فینال معتبر می‌شود. اما آنچه که قابل ذکر می‌باشد این است که نساجی را نباید و نمی‌توان در این مسابقه از پیش برنده دانست . نساجی قبل از حضور در این مسابقه ابتدا باید با چند حریف بزرگ دست و پنجه نرم کند و در صورت فائق آمدن بر این حریفان میتوان امید داشت که از پس مس کرمان و حریف بعدی اش برآید .

اولین و مهمترین حریف نساجی غرور بازیکنان این تیم پس از پیروزی بر استقلال است . بیم آن میرود بازیکنان نساجی در فضای ایجاد شده پس از بازی با استقلال به نوعی دچار خود بزرگ بینی و غرور گردند لذا وظیفه کادر مدیریتی و فنی باشگاه هست برای مهار این معضل رایج بین بازیکنان ایرانی چاره ای بی‌اندیشد.

دومین حریف که البته میتواند یار دوازدهم تیم هم باشد حضور خیل عظیم هواداران این تیم است که قرار است روز سه‌شنبه از اقصی نقاط استان مازندران و شاید کشور خود را به ورزشگاه برسانند . نساجی دو سال هست که در مقابل تماشاگران پرشور خود بازی نکرده است هرچند در روز بازی با استقلال بخش کوچکی از ورزشگاه برای حمایت نساجی چی ها تکمیل شد اما روز سه‌شنبه روز خاصی خواهد بود ، بار روانی ناشی از این حضور پورشور میتواند برای نساجی به مانند یه شمشیر دو لبه عمل کند و عاملی باشد که بازیکنان نساجی را دچار استرس نماید تا نتوانند نتیجه دلخواه را بدست آورند .

سومین حریف نساجی ضعیف انگاشتن تیم مس کرمان با فرض اینکه این تیم یک تیم لیگ یکی است، غافل از اینکه مس کرمان تیم بزرگی است که سالهاست میلیمتری در رقابت با تیم‌های دیگر در آخرین لحظات از رسیدن به لیگ برتر جامانده است . تیم مس کرمان به جهت پشتوانه مالی بسیار قوی که دارد خوب تدارک می‌شود. در این فصل نیز با اختلاف مناسب در کنار ملوان از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هست .آنها بهترین خط حمله و خط دفاع لیگ یک را دارا هستند ، مضافاً اینکه از تیم مدیریتی کاربلدی بهره می‌گیرند که توانسته هارمونی خوبی بین سایر عوامل تیم ایجاد کند. مس کرمان قبلا تجربه حضور در فینال جام حذفی و همینطور آسیایی شدن را دارد لذا به نظر میرسد در این مورد تجربیات گرانقدری نسبت به نساجی دارد و کفه ترازو به نفع این تیم سنگین تر است .

در هرصورت نساجی و هوادارنش نباید خودرا از پیش برنده بدانند آنها فرصت کوچکترین لغزش و اشتباه را ندارند و برای رسیدن به پیروزی از هیچ تلاشی نباید دست بکشند . در پایان باید گفت فوتبال ایران یک جام به تیم ریشه دار و با سابقه و بازیکن ساز نساجی و مردم پر شور و ورزش دوست مازندران بدهکار است. با تلاش بازیکنان ،کادر مدیریتی ، فنی و هواداران نساجی میتواند این طلب تسویه شود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1623216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =