فارس نوشت:

فارس: خط لوله فروش گاز مصر به رژیم صهیونیستی از زمان انقلاب مصر برای چهارمین بار منفجر و انتقال گاز متوقف شد.

به گزارش فارس، تعدادی افراد مسلح ناشناس خط لوله انتقال گاز مصر به رژیم صهیونیستی را برای دومین بار در هشت روز گذشته و برای چهارمین بار از زمان پیروزی انقلاب مصر منفجر کردند.

به گزارش رسانه‌های مصری، بامداد امروز سه‌شنبه تعدادی افراد مسلح به منطقه المزرعه در جنوب شهر العریش حمله و قسمتی از ایستگاه را منفجر کردند ولی این حادثه تلفات یا آسیب جانی در پی نداشت.

منابع مطلع اعلام کردند که شعله‌های آتش به قدری بزرگ بود که از فاصله 15 کیلومتری دیده می‌شد. این انفجار مانند دفعات گذشته انتقال گاز به اسرائیل را قطع کرد.

از زمان انقلاب مصر تاکنون سه بار در خط لوله انتقال گاز به اسرائیل انفجار روی داده است که آخرین بار 4 ژوئیه بود. محل انفجار بامداد امروز با انفجار گذشته حدود یک کیلومتر و با انفجار پیشین که در 7 فوریه روی داد 7 کیلومتر فاصله دارد.

رژیم صهیونیستی 45درصد گاز مصرفی خود را از طریق مصر تامین می‌کرد ولی به نظر می‌رسد با سه انفجار پس از انقلاب مصر، صدور گاز از این پس در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است.

گزارش‌های اخیر از رژیم صهیونیستی از گران شدن برق مصرفی در سرزمین اشغالی تا میزان 20 درصد و افزایش نگرانی‌های مقامات این کشور بخصوص با فرارسیدن فصل گرما خبر می‌دهد.

5151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدی محمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    دوره فروش گاز مجانی به پایان رسیده اسراعیل یه ابله دیگری دستو پا کند