مهر خبر داد:

محمدرضا باهنر و منوچهر متکی به عنوان نمایندگان جبهه پیروان خط امام و رهبری در کمیته واحد اصولگرایان انتخاب شدند. 
کمیته نظارت و داوری اصولگرایان منوچهر متکی و محمد رضا باهنر را بعنوان دو عضو این تشکل سیاسی در کمیته واحد اصولگرایان انتخاب کرد.

پیش از این سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از معرفی محمدرضا باهنر، منوچهر متکی، محمد‌نبی حبیبی و محسن کوهکن به کمیته وحدت اصولگرایان خبر داده بود و کمیته 7 نفره اصولگرایان، محمد رضا باهنر و منوچهر متکی را به عنوان نمایندگان جبهه پیروان خط امام و رهبری انتخاب کرد.

همچنین حسین فدایی، علیرضا زاکانی، محمد دهقان و احمد نجابت به عنوان نمایندگان "اصولگرایان تحول‌خواه" به کمیته واحد اصولگرایان معرفی شده اند.

کمیته وحدت اصولگرایان ‌‌ترکیبی از دو کمیته 7 و 8 نفره (7+8) است‌ که کمیته 7نفره متشکل از نمایندگان ‌جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم‌ (4 نفر) و اعضای کمیته سه نفره شامل عسگراولادی، حداد‌عادل و ولایتی ‌است، کمیته 8 نفره نیز شامل نمایندگانی از گروه های مختلف اصولگرا است .

بنا بر این گزارش "جبهه نیروهای انقلاب" ( رایحه خوش خدمت) هنوز نمایندگان خود را به کمیته واحد اصولگرایان معرفی نکرده است .

کمیته 7 نفره از میان نمایندگان معرفی شده هرسه طیف جبهه پیروان خط امام و رهبری، اصولگرایان تحول خواه و جبهه نیروهای انقلاب 2 نفر را به عنوان نماینده آن طیف در کمیته 7+8 می پذیرد.

همچنین قرار است برخی چهره های اصولگرا همچون علی لاریجانی و محمد باقر قالیباف نیز هر کدام به این کمیته یک نماینده معرفی کنند.

/212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 162118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =