فارس نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف قانونی سپاه پاسداران در حفاظت از دستاوردهای انقلاب، خاطرنشان کرد: سخنان اخیر فرمانده سپاه درباره اصلاح‌طلبان کاملاً به حق و قانونی است.

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران با اشاره به اظهارات اخیر محمدرضا خاتمی، از عناصر حزب منحله و غیرقانونی مشارکت گفت: ایشان به قانون آشنایی ندارد و اساساً طیفی که خاتمی متعلق به آنهاست نیز هیچگاه قانون کشور را قبول نداشته‌اند.

وی افزود: ما می‌گوییم حرف‌های خاتمی ناظر به عدم آشنایی او با قانون است به این دلیل که بر اساس قانون اساسی، مسئولیت سپاه پاسداران حفظ ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب است. هنگامیکه جریان فتنه از خارج هدایت می‌شد و احزابی مثل مشارکت و مجاهدین نیز همان محورها را در داخل دنبال و در جهت براندازی حرکت می‌کردند، قطعاً باید دانست که سپاه در این شرایط می‌بایست از دستاوردهای انقلاب حفاظت کند.

وی با بیان اینکه اگر فرمانده سپاه صحبت‌های اخیر را مطرح نمی‌کرد، آنگاه جای تعجب بود، خاطرنشان کرد: صحبت‌های سردار جعفری مبنی بر ضرورت تعیین مرز اصلاح‌طلبان با فتنه و فتنه‌گران کاملاً در چارچوب قانون ایراد شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی که فردی مثل خاتمی به این صحبت‌های فرمانده سپاه اعتراض می‌کند باید در جهت تفهیم اینکه چرا این صحبت‌ها غلط است، حرکت کرد.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =