نمازجمعه کارگاه سازندگی و فرهنگی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فعالیت های مختلف ستاد نمازجمعه اظهار داشت: نمازجمعه به کارگاه سازندگی و فرهنگی تبدیل شده است.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با اعضای ستاد نمازجمعه ساری بابا تقدیر از تلاش‌های اعضای ستاد نمازجمعه ساری اظهار داشت: باید درس خدمت کردن را از نظام طبیعت بیاموزیم.

وی با عنوان اینکه بخشی از خدمات، معنوی، الهی و آخرتی است، افزود: اعضای ستاد نمازجمعه خدمات معنوی و الهی ارائه می‌دهند که جای تقدیر دارد و قابل مقایسه با دیگر خدمات نیست.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه مصلی ساری در حوزه‌های گوناگون فعالیت‌های زیادی داشته است، افزود: در شرایط کرونایی طی دو سال اخیر کارگاه دوزندگی، توزیع لوازم و بسته‌های معیشتی از جمله اقدامات انجام شده در مصلی بوده است.

آیت الله محمدی لائینی برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی مختلف، انجام جلسات و یادواره‌های متعدد را از دیگر اقدامات بیان کرد و با ابراز رضایت از خادمان نمازجمعه و مصلی اظهار داشت: این خادمان در روز جمعه به نمازگزاران خدمت ارائه می‌دهند.

امام جمعه ساری برخورد خوب و خوش با نمازگزاران را از خادمان ستاد نمازجمعه درخواست کرد و افزود: رضایت مردم از خادمان بزرگترین سرمایه است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1613105

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =