دبیرخانه کنگره شعر مذهبی هلال پنج شنبه 16 تیر ماه ساعت 10 صبح با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و شعرا و مداحان کشور افتتاح می شود.

حجت الاسلام حسین فتحی، مدیر دفترهنر و ادبیات هلال در گفت وگو با خبرآنلاین با اعلام این خبر گفت: " در مراسم افتتاح دبیرخانه کنگره شعرمذهبی که در روز میلاد با سعادت حضرت سجاد(ع) برگزار می شود، از کتاب نخلستان، برگزیده آثارشاعر و مداح پیشکسوت "غلامرضا سازگار" که با مقدمه و گزینش یوسفعلی میرشکاک منتشر شده است، رونمایی می شود."

وی افزود: " در این روز به مناسبت میلاد امام سجاد(ع) شعرا می توانند اشعار خود را با تاکید برمفاهیم زندگی این امام و نیز صحیفه سجادیه به سایت هلال بلورین ارسال کنند. قرار است به بهترین آثار جایزه ادبی "هلال بلورین" تقدیم شود."

مدیر دفترهنر و ادبیات هلال ادامه داد: " در بخش سوم این مراسم ازسال ها تلاش فرهنگی و ادبی شاعر برجسته و مداح اهل بیت " غلامرضا سازگار" تجلیل خواهد شد. تا کنون از این شاعر 4 جلد کتاب شعر با عنوان نخل میثم در قالب های گوناگون شعری و 28 جلد کتاب کاربردی به همراه سی دی برای مداحان منتشر شده است. "

فتحی گفت : " دفتر هنر و ادبیات هلال چهار سال است که در حوزه ادبیات مذهبی کار می کند و تاکنون برای نخستین بار سامانه تلفن گویای ادبیات مذهبی 8920 را راه اندازی کرده ایم که افراد ضمن تماس می توانند در تمام مناسبت های مذهبی اشعار انتخاب شده را بشنوند و یا در صورت انتخاب گزینه فکسف آن شعر برای آنها فکس می شود. همچنین با ایجاد سامانه پیام کوتاه 20008920 نیز جدیدترین اشعاری را برای مداحان، مخاطبان وعلاقه مندان ارسال می کنیم."

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید. http://www.madayeh.com 

برای شرکت در مراسم افتتاحیه روز پنج شنبه نیز به انتهای خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ، سالن سوره حوزه هنری مراجعه کنید.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =