شب آتش بازی لواندوفسکی

دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود لیورپول و بایرن‌مونیخ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در خانه خود میزبان اینتر بود و بایرن مونیخ نیز در آلمان به مصاف سالزبورگ رفت. شاگردان کلوپ در بازی رفت ۲ بر صفر اینتر را بردند و باواریایی ها نیز به تساوی یک یک مقابل حریف رضایت داده بودند.

در دور برگشت با اینکه به نظر می رسید بایرن مونیخ کار سختی داشته باشد و سالزبورگ یقه باواریایی ها را بگیرد، اما درخشش مسلسل لهستانی بایرن، مجال خودنمایی به رقیب نداد. بایرنی ها در این بازی با نتیجه پر گل هفت بر یک رقیب خود را شکست داد که روبرت لواندوفسکی نقش اول این نمایش درخشان بود و با سه گل و یک پاس گل، یک تنه تیمش را به مرحله بعد برد. علاوه بر لوا، لروی سانه دو بار، و مولر و گنابری هر کدام یک گل برای این تیم زدند.بایرن در مجموع با نتیجه ۸ بر ۲ پیروز شد.

هر چقدر این بازی یک طرفه بود اما بازی اینتر و لیورپول تب بالایی داشت. کلوپ که قصد نداشت در مقابل طرفداران قرمز قافیه را ببازد، تیمش را هجومی به میدان فرستاد اما در آن سوی میدان، آبی پوش های شهر میلان به هر دری زدند تا بلکه ورق را به نفع خود برگردانند. اتفاقی که نیفتاد و علی رغم شلیک زیبای لائوتارو مارتینز، شاگردان اینزاگی را امیدوار کرد اما آن ها نتوانستند پیروز از آنفیلد خارج شوند. در این بازی قرمزها موقعیت های مختلفی داشتند اما توپ هایشان راهی به دروازه هندانوویچ نبرد سه بار هم تیر دروازه مانع از گلزنی شد تا نهایتا شاگردان کلوپ، با نتیجه دو بر یک مهمان خود را بدرقه کنند و راهی مرحله بعد شوند.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =