با استقلال مشکل دارید چرا یزدانی را نابود می کنید؟

خبرورزشی نوشت: پیشکسوت استقلال گفت: هر سال به محض اینکه می بینند استقلال توانسته خودش را برای قهرمانی مهیا کند به یک نحوی سنگی جلوی پای استقلال می‌اندازند و حالا از طریق سربازی برای باشگاه مشکلات به وجود آورده اند.

سعید مراغه چیان بازیکن اسبق تیم استقلال درباره اتفاقات اخیر مربوط به افشاگری سیاوش یزدانی علیه مسئولان باشگاه و بازی های پیش روی استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

صحبت های سیاوش یزدانی علیه مدیرعامل باشگاه و فرهاد مجیدی را شنیدید؟

بله، به هر حال سیاوش یزدانی ناراحت است و من هم به او حق می دهم که عصبانی باشد ولی عمدی در کار نبوده و مجیدی نمی‌خواسته بازیکنش را از دست بدهد. چه سیاوش چه مرادمند، حتماً آنها می‌خواستند کاری کنند که این مسائل به وجود نیاید و بتوانند از یزدانی و مرادمند در تیم استفاده کنند. ولی به هر حال کار درست پیش نرفته است.

نظر شما درباره افشاگری یزدانی چیست؟

کار درستی انجام نداد. او نباید حرف می زد. بهتر بود سکوت می‌کرد. الان استقلال فقط به فکر رسیدن به قهرمانی است. باید به شکلی این حاشیه ها جمع شود. متاسفانه ظلم بزرگی در حق استقلال کردند.

چه ‌کسانی؟

آنهایی که در طول این چند سال گذشته همواره به محض اینکه می دیدند استقلال خوب کار می کند، سعی می کردند یک سنگی جلوی پای استقلال بیاندازند. هنوز یادمان نرفته زمان استراماچونی چطور این مربی را فراری دادند. باور کنید اگر وینفرد شفر مانده بود پرسپولیس هرگز ۵ قهرمانی پشت هم نمی آورد. حتی هت تریک هم نمی کرد، اما نگذاشتند بماند. او مربی خوبی بود و در همان مدت کوتاه یک قهرمانی جام حذفی برای استقلال آورد، اما نخواستند استقلال قدرت بگیرد.

در این زمینه صحبتی با سیاوش یزدانی ندارید؟

من سیاوش را خیلی دوست دارم. یک فوتبالیست با شخصیت، تحصیل کرده و کسی که واقعا حقش بود در تیم ملی فیکس بازی کند. در این مدت هم بارها در صحبت‌هایم به این موضوع اشاره کردم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که بتواند در جام جهانی هم بازی کند. گرچه شنیدم طوری با او رفتار کردند که حتی دیگر در هیچ تیم فوتبالی هم بازی نکند. اینها واقعا ظلم است. این رفتارها انسانی نیست. مگر این جوان چه کار کرده که نمی تواند فوتبال بازی کند؟ لااقل اجازه بدهید در حین خدمت سربازی فوتبالش را بازی کند.

بازی با گل‌گهر سیرجان را چطور پیش بینی می کنید؟

گل گهر تیم خیلی خوبی است. البته این را بگویم استقلال مقابل نساجی یک فوتبال خیلی خوب ارائه کرد. با آنکه مساوی شدند فوتبال قابل قبولی را از استقلال دیدیم. امیدوارم با همین سبک بازی ادامه دهند. ولی تیم گل گهر هم تیم خیلی خوبی است. به خاطر اتفاقات دور رفت هم انگیزه زیادی دارد ولی استقلال باید بی توجه به فاصله امتیازی با تیم پشت سری، فقط به فکر کسب سه امتیاز باشد.

بیشتر بخوانید:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1608614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • BH ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 1
    چه طور بقیه باید سر موقع سربازی بروند آن هم بدون انتخاب محل سربازی ولی چون این آقا فوتبالیسته خونش رنگین تره و هر وقت خواست بره سربازی آن هم میخواد جایی که دوست داره بره سربازی
  • اکبر IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 2
    بیخیال بابا این همه آدم رفتن سربازی، حالا این دو تا نباید برن؟ مگه بقیه مردم با اینا چه فرقی دارن؟ این همه سال معافیت گرفتن در عوض پولش رو هم گرفتن. از کی تا حالا خدمت سربازی رفتن ظلم شده؟
  • مجتبی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 0
    خجالت نمی کشید در روز روشن انقدر دروغ میگید ؟!! نورالهی و عالیشاه نیم فصل رفتن بقیه هم رفتن سر وقتش پولادی بخاطر سربازی فوتبالش تموم شد در صورتیکه ستاره تیم ملی بود در جام جهانی ولی دو تا بازیکن شما که برای وقت تلف کردن استفاده شدن نباید برن؟؟؟؟ چرا از زمین و زمان طلبکارید آخه بی قانونی رو باشگاه استقلال مرتکب شده..شرم هم خوب چیزیه
  • US ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    0 1
    بعضی مواقع یک مهره از تیم ها بخاطر ۳کارت زرد یا ۱کارت قرمز بازی بعدی محروم می شود چه لطمه ای به تیم ها وارد میشود حالا مقایسه کنید با محرومیت ۲مدافع اصلی رقیب قرمزها توسط نظام وظیفه؟این لیگ برتر بسیار بسیار مشکوک است و هیچ عدالتی دران نیست
  • ‌کیسه کش. IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    1 0
    مگه عالیشاه ونوراللهی که رفتن سربازی نابودشدن بازی یزدانی ومرادمندیه سوم نوراللهی هم نیس
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    0 1
    من پرسپولیسی هستم و می خواهم چند نکته را عرض کنم: زمان اعزام آقای سیاوش یزدانی به سربازی رسیده بود و ایشان باید طبق قانون به سربازی می رفتند و این مسئله مربوط به آبی یا قرمز نیست. این نکته اول. اما نکته دوم، زمان بازی فوتبالیست ها محدود است (بگذریم از کسانی مثل آقای سید جلال حسینی که تا چهل سالگی هنوز در سطح اول ایران فوتبال بازی می کنند). به هر حال، شاید اکثریت قریب به اتفاق فوتبالیست ها تا سی و پنج سالگی توان بازی داشته باشند. این ها مثل مهندسان یا پزشکان هم نیستند که مثلاً سی سالگی به سربازی بروند و بعد از سربازی چه بسا با دانش و تجربه بیشتری به کار مشغول شوند. وقتی فوتبالیست سی ساله را به سربازی می فرستید همان طور که آقای یزدانی به درستی گفته اند فوتبالش را نابود می کنید. کاش قانونی تصویب شود که حداقل فوتبالیست های لیگ برتر بتوانند تا سی و پنج سالگی سربازی خود را به تعویق بیندازند.