صعود مقتدرانه هندبالیستهای بانوی دلفانی به لیگ یک ایران / تکرار موفقیت در صورت حمایت

تیم هندبال بانوان نگین کوهسار دلفان لرستان با شکست همه حریفان به لیگ 1 ایران صعود کردند .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، تیم نگین کوهسار لرستان از شهرستان دلفان بعنوان نماینده استان در رقابتهای بانوان لیگ 2 کشور شرکت کرد و با درخشش بازیکنان خود توانست مزد زحمات خود را دریافت نمایند.

مریم خنجری در این خصوص به خبرنگار خبرآنلاین گفت : تیم نگین کوهسار لرستان از شهر دلفان بعنوان نماینده استان در مسابقات لیگ دو کشور به میزبانی یزد با حضور 10 تیم در 2 گروه 5 تیمی شرکت نمود.

وی افزود : در این مسابقات بازیکنان و کادر فنی و عوامل اجرایی سنگ تمام گذاشته و در مرحله نخست همه حریفان خود را شکست داده و به مرحله نهایی صعود نمود .

مربی تیم هندبال بانوان کوهسار لرستان با بیان اینکه در مرحله نهایی دو تیم قدرتمند اصفهان و کرمان را نیز شکست دادیم اظهار داشت : در این مسابقات با همت همه اعضای تیم توانستیم قهرمان لیگ دو کشور شویم و به لیگ 1 ایران راه یابیم.

خنجری شرط موفقیت و درخشش مجدد این تیم در لیگ 1 کشور را مستلزم حمایت مسئولان ورزش و سایر مسئولان استان دانست و تصریح کرد : در سال 92 نیز این تیم قهرمان شد اما حمایتی از بازیکنان بعمل نیامد و مورد بی مهری قرار گرفتند.

مربی موفق دلفانی هندبال لرستان ادامه داد : پتانسیل و توانایی بازیکنان این تیم به نحویست که در صورت حمایت در لیگ 1 این موفقیت را تکرار خواهیم نمود .

وی در پایان خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: انتظار می رود تیم نگین کوهسار که با کمترین امکانات در سطح کشور درخشیده در استان نیز مورد توجه قرار گرفته و با برگزاری مراسم تجلیل قدری از زحمات این بازیکنان جبران شود .

لازم به ذکر است ظرفیت هندبال لرستان در کشور در دهه 60 و 70 حرف اول را می زد اما قطب هندبال ایران رفته رفته بعلت مشکلات مالی و نبود توجه به انزوا رفت و استعدادهای آن به سایر استانها مهاجرت کردند اما اگر بدنبال احیای قطب هندبال ایران هستیم حمایت از بانوان نگین کوهسار می تواند شروع و استارتی مثبت برای هندبال لرستان شود در غیراینصورت دیر یا زود بایستی منتظر انزوای این پتانسیل موفق ورزش استان باشیم .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1608067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =