آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید بهزیستی استان سمنان برگزار شد

با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور دکتر محمود منطقی بعنوان سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان سمنان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  آئین تکریم و معارفه مدیر کل جدید بهزیستی استان سمنان با حضور علیرضا انجلاسی مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور، حسین علیرضایی بازرس ویژه رئیس سازمان، احمد ریواده معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری سمنان  روئسای ستادی و اعضای  شورای اداری و کارشناسان اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل جدید بهزیستی استان سمنان علیرضا انجلاسی مشاور رئیس و مدیر کل دفتر ریاست سازمان بهزیستی کشور ضمن ابلاغ سلام و خدا قوت علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان کشور به کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان  از تلاش و زحمات علیرضا ایزدپور در طی مدیریت بیش از ۶ ساله در اداره کل بهزیستی استان سمنان تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه گفت : ماحصل و چکیده بیانیه گام دوم  انقلاب امید آفرینی و ایجاد تحول در سطح جامعه است و رویکرد و تایید سازمان بهزیستی ساری و جاری کردن این بیانیه که همان امید است در جامعه هدف تحت حمایت است.

مشاور رئیس سازمان و مدیر کل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور در بخش دیگر از سخنان خود در جمع کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان به سه ویژگی بومی از بدنه کارشناسی و از جامعه هدف بودن دکتر منطقی سرپرست جدید بهزیستی استان اشاره و افزود: امید است در سایه استفاده از خرد جمعی و توان کارشناسی شاهد موفقیت های روز افزون این اداره کل باشیم .

علیرضا ایزدپور ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی  علی الخصوص شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش از زحمات و تلاشها و همکاریهای کلیه کارکنان در سطح اداره کل بهزیستی استان سمنان تقدیر و بیان داشت:خدمات در اداره کل بهزیستی استان در این مدت در سایه تلاش ، همدلی و خرد جمعی صورت گرفته است و خدمات بهزیسنی همواره در سایه کسب رضایت خداوند و جمعیت هدف سازمان تکریم ارباب رجوع و همکاران و سرمایه های انسانی بوده و خواهد بود.

 ایزدپور سرمایه اجتماعی را در دستگاههای اجرایی یک اولویت دانسته و ضمن تاکید بر رعایت حریم شناسی از رویکردها و نیازهای هر سازمان را که باعث ارتقاء سطح خدمات می شود را اولویت دادن سرمایه اجتماعی بیان داشتند .

 در ادامه احمد ریواده معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری  ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای علیرضا ایزدپور مدیر کل اسبق بهزیستی و تبریک انتصاب دکتر منطقی بعنوان سرپرست جدید بهزیستی استان بیان داشت: استان سمنان همواره یک استان امید آفرین در سطح کشور بوده و انتظار می رود در دست یابی و به اهدف و برنامه های بهزیستی در دولت مردمی از کلیه ظرفیت های موجود استفاده شود .

  دکتر محمود منطقی سرپرست  جدید اداره کل بهزیستی استان سمنان  در بخش دیگر از این آئین به ایراد سخن پرداخته و گفت : حضور در جمع دولت عمل گرا را مایه خرسندی می دانم و و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به جامعه هدف بهزیستی را از اهداف خود تعیین کرده ام .

سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان سمنان  ضمن تشریح برخی برنامه های خود بر استفاده و توجه خاص به اقشار ویژه افزود: باید بستری فراهم شود ضمن استفاده از ظرفیتهای سازمان در کنار تخصص کارکنان به اهداف غائی بهزیستی توجه تا بتوان متناسب با نیازهای استان با تاکبد بر خدمت گرایی و ارتقاء کیفیت خدمات و جمعیت هدف سازمان موفق باشیم.

در پایان با اهدای لوح های تقدیر با امضاء معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و استاندار استان از خدمات و زحمات علیرضا ایزدپور تقدیر و با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور دکتر محمود منطقی بعنوان سرپرست جدید بهزیستی استان معرفی شد .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1607347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =