تهران امروز نوشت:

حسن غفوری​فرد عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه «تلاش بر این است که تمام اضلاع اصولگرایی در هیات منتخب اصولگرایان نماینده داشته باشند» گفت: به نظر می‌رسد با افزایش تعداد اعضای این کمیته، جامعیت لازم شکل خواهد گرفت. البته اگر بخواهیم تمام خرده سلایق اصولگرایی را نیز در این هیات داخل کنیم و آنان نماینده داشته باشند باید کمیته‌ای متشکل از چند هزار نفر داشته باشیم. ولی باید نمایندگان سلایق اصلی اصولگرا در این کمیته حاضر باشند.

این نماینده مردم تهران در واکنش به این ساز و کار که «از طیف نزدیک به رایحه خوش خدمت دو نفر، از طیف نزدیک به جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری دو نفر،‌ از طیف نزدیک به ایثارگران دو نفر و دو نفر نیز به نمایندگی آقایان لاریجانی و قالیباف در کمیته اصولگرایان حاضر باشند» گفت: تمام این فرمول‌ها گمانه​زنی است. اگر بخواهیم تمام سلایق را وارد این کمیته کنیم تعداد آن افزایش پیدا خواهد کرد که امکانش نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: هر مقدار بتوان این دایره را گسترش داد وحدت حداکثری محقق خواهد شد ولی این به معنای آن نیست که نماینده تمام چهره‌ها و سلایق در این کمیته حضور فیزیکی داشته باشد. چرا که هم امکان تجمع و هم تصمیم‌گیری جمع به این وسعت مشکل خواهد بود. به عقیده من اگر امکان حضور نمایندگان چهره‌هایی مانند لاریجانی، ‌قالیباف و رضایی وجود نداشت، حتما باید نظرات و پیشنهادهای این چهره‌ها اخذ و به کار گرفته شود.

/29211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =