الیجا وود بازیگر نقش اصلی سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» از تجربه جدیدش در تلویزیونی راضی است و می‌گوید عاشق «دیوانگی محض» آن شده است.

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر در سریال «ویلفرد» محصول شبکه اف‌ایکس نقش مردی افسرده به نام رایان را بازی می‌کند که هر لحظه ممکن است دست به خودکشی بزند.

او روزی با سگ همسایه خود که ویلفرد صدایش می‌زنند به پیاده‌روی می‌رود، اما این سگ یک سگ معمولی نیست و رایان دلیلی برای ادامه زندگی پیدا می‌کند.

در نظر رایان ویلفرد انسانی در لباس یک سگ است که حتی سیگار هم می‌کشد! وود درمورد این مجموعه گفت: «بعضی روزها من و ویلفرد فقط درگیرموقعیت‌های جفنگ و پوچ می‌شدیم و اگر از بیرون به ماجرا نگاه می‌کردی با خودت می‌گفتی: «چه کار داری می‌کنی؟ این دیوانگی محض چیست؟» اما این کار خوشی‌های بسیاری داشت، ماجراهای عجیب و غریبی که اتفاقا خیلی جالب و لذت‌بخش هستند.»

این مجموعه براساس سریال کمدی موفق استرالیایی به همین نام ساخته شده است. اولین قسمت آن 23 ژوئن روی آنتن رفت و 2.6 میلیون نفر بیننده داشت و رکورد تماشاگران شبکه کابلی اف‌ایکس را شکست.

وود ماه اکتبر به نیوزلند سفر کرد تا دوباره نقش فرودو بگینز در «ارباب حلقه‌ها» را در فیلم «هابیت» پیتر جکسن بازی کند. او این سفر و تجربه را به دیدار دوباره اعضای خانواده تشبیه کرد و گفت: «خیلی کم پیش می‌آید که در طول زندگی‌ات دو بار دوره‌ای خوش را تجربه کنی.»

«درخشش ابدی یک ذهن پاک»، «خوش قدم» و «سین سیتی» از دیگر فیلم‌های الیجا وود 30 ساله است.

آسوشیتدپرس / 1 ژوئیه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =