کتاب‏خانه فرهنگ‏سرای هنگام به منظور غنی‏سازی اوقات فراغت شهروندان در فصل نشاط و امید، از روز شنبه 11 تیر‏ماه «بازارچه مبادله کتاب» و «ایستگاه مطالعه در پارک» برپا می‏کند.

به گزارش خبرآنلاین، واحد کتابخانه فرهنگ‏سرای هنگام همزمان با آغاز فصل تابستان از روز شنبه به مدت یک‏ماه از ساعت 10 تا 20 «بازارچه مبادله کتاب» و «ایستگاه مطالعه در پارک» را در بوستان نوفل‏لوشاتو برپا می‏کند. در این برنامه علاوه بر فراهم‏سازی مبادله کتاب برای شهروندان، آنها می‏توانند در فضای سرسبز بوستان، کتاب‏ها و نشریات مورد علاقه خود را مطالعه کنند.

بنابر گزارش روابط عمومی فرهنگ‏سرای هنگام، کتابخانه این فرهنگ‏سرای به مناسبت سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، از روز شنبه 11 تیر‏ماه دو «مسابقه‏ کتاب‏خوانی» را برگزار می‏کند.

کتابخانه این فرهنگ‏سرا از سالروز بعثت خاتم‏الانبیاء(ص) تا نیمه شعبان، دو مسابقه کتاب‏خوانی برگزار می‏کند. پرسش‏های چهار گزینه‏ای این دو مسابقه به ترتیب برگرفته از کتاب‏های «120 درس زندگی از سیره عملی پیامبر(ص) و 59 درس زندگی از سیره عملی امام مهدی(عج)» تألیف حمیدرضا کفاش است. علاقمندان تا 10 مردادماه فرصت دارند پاسخ‏نامه‏های صحیح را به این مرکز ارسال کنند. به 10 نفر از برگزیدگان این دو مسابقه در مراسم پایانی جشنواره تابستانی جوایزی اهداء می‏شود.

علاقمندان برای اطلاع از چگونگی مبادله کتاب، دریافت کتاب‌های مسابقه و ارسال فرم و ارائه پاسخ‏نامه‏ها می‏توانند به نشانی میدان رسالت، میدان الغدیر، بلوار دلاوران، خیابان آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند، فرهنگ‏سرای هنگام مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن 77491491 تماس بگیرند.
6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 160438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =