اکران ۱۶ فیلم جشنواره فیلم درچهارمحال وبختیاری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۱۶ فیلم از جشنواره فیلم فجر در سالن‌های غدیر، بهمن و اندیشه شهرکرد به روی پرده نقره ای به نمایش در می آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، ابراهیم شریفی  گفت : از پانزدهم بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور میزبان چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در شهرکرد هستیم.

وی افزود: سه سینما ی بهمن، غدیر و اندیشه میزبان جشنواره بین المللی فیلم فجر هستند، تلاش شده است از  ۲۲ فیلم ۱۶ فیلم جشنواره در شهرکرد به نمایش درآید

شریفی گفت: فیلم‌های سینمایی شب طلایی از یوسف حاتمی کیا، هناس از حسین دارابی، شادوران از حسین نمازی، شهرک از علی حضرتی و بیرو از مرتضی‌علی عباس میرزایی، در جشنواره فیلم فجر حضور دارند.

وی افزود : اکران فیلم‌های چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر از ۱۵ بهمن در سینماهای شهرکرد طی دو سانس ۱۸ و ۲۰:۳۰ انجام می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند به سالن‌های بهمن، غدیر و سینمای اندیشه واقع در فرهنگسرا مراجعه کنندو همچنین فیلم‌های لایه‌های دورغ از رامین سهرابی، بی رویا از آرین وزیر دفتری، خائن کش از مسعود کیمیایی، علفزار از کاظم دانشی، ملاقات خصوصی از امید شمس، درب از سید هادی محقق، مرد بازنده از محمدحسین مهدویان، بی مادر از سید مرتضی فاطمی و بدون قرار قبلی از بهروز شعیبی دیگر فیلم‌های چهلمین جشنواره بین المللی فیلم فجر هستند که قرار است در سینماهای شهرکرد به نمایش درآید.

مدیر کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی  چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همزمان با آغاز اکران‌ها سینما اندیشه فرهنگسرای شهرکرد نیز افتتاح می‌شود، افزود: امسال ۱۶ فیلم در شهرکرد اکران می‌شود اما امکان نقد و بررسی یا انتخاب فیلم از طریق رأی‌گیری مردمی وجود ندارد.

فیلم‌ها از روز جمعه ۱۵ بهمن تا روز جمعه ۲۲ بهمن در دو سانس ۱۸:۰۰ و ۲۰:۳۰ دقیقه در سه سینمای بهمن، غدیر و اندیشه شهرکرد نمایش داده می‌شود.

شریفی در پایان  گشایش  نمایشگاه خوشنویسی در ۱۲ بهمن بمدت یک هفته و جشنواره موسیقی از ۲۴ تا ۲۶ بهمن را از دیگر برنامه‌های این اداره کل برشمرد  و اضافه کرد : تدابیری اتخاذ شده  تا  خبرنگاران استان با داشتن کارت شناسایی در سینمای غدیر، فیلم‌ها را به صورت رایگان تماشا نمایند 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =