وزیر آموزش‌وپرورش: برخی معلمان را تحریک می‌کنند تا سر کلاس نروند

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی پیرامون رتبه‌بندی معلمان و افزایش اعتراضات معلمان در روزهای اخیر گفت: همکاران ما مطمئن باشند که ما به عنوان خادم همکاران فرهنگی موضوع رتبه بندی را پیگیری می کنیم تا آنچه که حق هست انجام شود. درباره رتبه‌بندی تصمیماتی گرفته شده است که احتمالا تا فردا نهایی می‌شود و ایرادات در دست بررسی است.

یوسف نوری در حاشیه آیین نواختن زنگ انقلاب که در مدرسه ایمان منطقه ۱۲ آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر امسال برنامه افتتاح پروژه‌های عمرانی را در تمام کشور داریم که با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام خواهد شد گفت: علاوه بر این مدارس ما در ایام فجر در مزار شهدا و ... حضور یافته و برنامه‌های فرهنگی مختلفی را اجرا می‌کنند. محور عمده فعالیت ها در این ایام، فعالیت مدرسه‌ای خواهد بود.

وی درباره بهای تمام شده انرژی در مدارس و مشکلات برخی مدارس پیرامون اقدام برای قطع برق یا گاز مدرسه گفت: معافیت مدارس از پرداخت بهای انرژی در قوانین سنواتی بودجه لحاظ شده است. کمیسیون تلفیق مجدد برای سال آینده مجدد این موضوع را تصویب کرده اند، منتها سقف آن، الگوی مصرف است و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد مدیران مدارس به همکاران ما اطلاع دهند تا از طریق وزارت نیرو پیگیری کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مقام معظم رهبری هفت برکت را در بیانیه گام دوم انقلاب تبیین و هفت توصیه را ترسیم می‌کنند افزود: اگر به این توصیه ها عمل کنیم حتما به نتیجه می رسیم. یکی از اقدامات ما این است که تلاش کنیم از جوانان گام دومی در مسئولیت ها استفاده کنیم. در ستاد وزارتخانه نیز خداوند توفیق داده است که از جوانان گام دومی استفاده کرده‌ایم. 

نوری در پاسخ به پرسشی پیرامون رتبه بندی معلمان و افزایش اعتراضات معلمان در روزهای اخیر گفت: چند نکته تذکر به خود منِ معلم است و اینکه این موضوع اکنون دارد پیگیری می‌شود و مطمئن باشند که پیگیری می‌شود. یک سری افراد همکاران ما را تحریک می‌کنند که مثلا سر کلاس درس نروند، این موضوع با هیچ قاعده‌ای جور نیست. 

وی افزود: بسیاری از اولیاء با من تماس گرفتند که چرا معلمان سر کلاس درس نمی‌روند؟ مجبوریم به اولیاء پاسخ مثبت دهیم. حق دانش‌آموز دارد ضایع می شود و رتبه‌بندی به جد پیگیری می شود و اگر این جلسه را دیر رسیدم به خاطر همین است. توصیه می کنم همکاران حتما حضور مؤثر در کلاس درس داشته باشند وگرنه نمی‌توانیم پاسخگو باشیم که بخواهیم حق فرهنگیان را بگیریم. 

نوری ادامه داد: این موضوعی که الان گفته شد اولا رتبه‌بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده است و بعد اینکه دولت دارد ارفاق می کند و دولت و مجلس و همه اتفاق دارند که برای امسال هم پیاده شود. لذا لازم است با این موضوع صبورانه و آگاهانه برخورد شود تا خدای ناکرده ضد انقلاب و دیگران از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند و الان می بینم این موضوع خوب نیست. 

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: همکاران ما مطمئن باشند که ما به عنوان خادم همکاران فرهنگی موضوع رتبه‌بندی را پیگیری می کنیم تا آنچه که حق هست انجام شود. درباره رتبه بندی تصمیماتی گرفته شده احتمالا تا فردا نهایی می‌شود و ایرادات در دست بررسی است.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1598552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 144
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    برو خجالت بکش آقای وزیر کدام حق، معلمی که با مدرک فوق لیسانس ماهانه 3 میلیون و پانصد هزار تومان حقوق میگیره ، معلمی که حتی در صورت عدم حضور دانش آموز(غیر حضوری) باید در مدرسه کلاس آنلاین اونهم با امکانات خودش یعنی با گوشی موبایل و اینترنت شخصی خودش درس بده هیچ حقی نداره، واقعا یعنی چی معلم رو مجبور میکنید وقتیکه مدارس غیر حضوریه در مدرسه حاضر بشن و کلاس آنلاین رو تو مدرسه برگزار کنند،اتقو الله برادر زحمتکش
    • فرض اله مولایی IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      54 8
      جناب وزیر شما نماینده معلمان هستین نه مدافع دولت
    • معلم ناامید IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      46 7
      ضعیفترین وزیر آ.پ بعد از انقلاب با رزومه و عملکرد در حد مدیرکل
  • علی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    اقای وزیر...حقوق معلمان را حل کن
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    وزیری که باید حامی معلمان باشد، ضد معلم شده.هیچ مدیری بدون حمایت زیر مجموعه موفق نخواهد بود. کمی از وزیر بهداشت و دادگستری و... یاد بگیر. رتبه بندی برای ۱۰ سال پیش هست نه امسال و سال آینده
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    تاسف برای شما وزیر
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    ایشان می فرمایند که : " اولا رتبه‌بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده است ...." خدا از آدم های دروغگویی که می گفتند رتبه بندی مال 10 سال پیش بوده نگذرد!!
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    اتفاقاً خیلی از اولیا هم زنگ می زدند و می گفتند چرا کیفیت گوشی معلم ها اینقدر خوب است؟ چرا این دو سال با گوشی خودشان، کلاس های آنلاین را برگزار می کنند؟ چرا هزینه اینترنت را خودشان می دهند؟ اصلاً این معلم ها چرا زنده اند؟
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    ...با شش میلیون با 29 سال سابقه و مدرک لیسانس چطوری زندگی کنیم ؟؟؟؟؟؟؟
    • . IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      73 18
      کدوم شش میلیون بخدا 99 درصد شون کمتر از چهار پول میگیرند
    • علی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      44 18
      همونطور که کارگر با ۲میلیون حقوق زندگی میکنه، با ۴۰ سال سابقه ی کارگری
    • سیما IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      12 2
      علی آقا کارگر ساده که ماهی ۲ میلیون می گیره مدرک دکتری و ارشد نداره . با رتبه خوب کنکور معلم نشده حقوق یک معلم با مدرک دکتری و ارشد به اندازه فوق دیپلم و دیپلم ادارات دیگه هم نیست
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    چرا توپ رو شوت می کنی به اوت. خواسته های معلمان را برآورده کن جای اینکه پرونده سازی کنی. خدا زیاد کرده تو وزیر آموزش و پرورشی
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    217 9
    جناب مثلا وزیر ! هرچند اینهمه توان حضرتعالی در دروغگویی شما را به وزارت رسانده ولی نمیتواند شما را در آن مقام حفظ کند ،حتما امریکا و اسراییل مانع حضور معلمان در کلاس میشوند وگرنه معلمان از کمی حقوق و وضع اسفبار زندگیشان کاملا احساس رضایت میکنند چون در ازای تحمل این مشکلات وزیر مقتدری چون شما بر مسند وزارت نشسته اید ، و حتما همین افتخار برای همه معلمان بس است ،نمیشود که همه چیز را با هم داشته باشند !!
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    140 5
    هر مدیری در هر جایگاهی به بدترین وجه مدیریت میکنه این از وزیرش که بعد از 15 سال بازم وعده امروز رو به فردا میندازه اون از مدیر مدرسه که وقتی آموزش مجازیه، حضور رو در مدرسه الزام کرده و باید ماهانه صدها هزار تومن خرج رفت و آمد بیخود بدیم (میترسن که اگر معلم رو در مدرسه غل و زنجیر نکنن، بره اعتراض).
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    92 8
    بی لیاقت ترین وزیر آموزش و پرورش در طول تاریخ ایران.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    بازم شروع کردید به اتهام زدن ضد انقلاب و ... ضد انقلاب شمایید که معیشت چند میلیون نفر رو گروگان گرفتید.
  • یک معلم بیچاره IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    188 6
    من کارشناسی ارشد، باید چهار روز در هفته رو با ماشین شخصی یا مسافری بکوبم و تا روستای لب مرز برم برای 3500 به امید اینکه شاید دو سه سال دیگه یه بنده خدای دیگه رو جذب کنن و من رو منتقل کنن به شهر. همین الانش خرج این رفت و آمد روزانه، نصف حقوقمه و آ.پ یه قرون رو بهم بر نمیگردونه.
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    157 9
    آقای وزیر، با 3400 حقوق، زندگی نمیشه کرد دوست داری اعتراض نشنوی، یا استعفا بده، یا حق معلم رو مدارس رو حضوری کردی، یه معلم کرونا بگیره، حقوق یه ماهش رو باید بده دوا و دکتر، شاید که زنده بمونه جان معلم واسه شما اهمیت نداره، چه برسه معیشتش
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    هنوز دو هفته از شروع کلاس های حضوری نگذشته، نصف کادر و دانش آموزهای مدرسه ما کرونا گرفتن این چه وضعیتیه، حقوق که نمیدید، حداقل برای حفظ جان دانش آموز و معلم یه فکری کنید
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    117 7
    شما مسئولین به حرف خوش و لحن محترمانه واسه کسی کاری نمیکنید. بیش از یک دهه است که معلم داره میگه با این وضع نمیشه زندگی کرد. یه زمانی میگفتن طرف معلم شده، چه شغل آبرومندانه ای و چه وضع معیشت خوبی الان بگی معلمم، میگن معیشتت از متکدی سر چهارراه بدتره
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    وزیر بهداشت ده ها پیام تشکر و ده ها هزار میلیارد کارانه به کادر درمان داد. من معلم با کادر درمان چه فرقی دارم وقتی مثل اون (تازه بدتر) با 30 تا دانش آموز باید 8 ساعت سر کنم؟ یه پرستار تازه وارد به سیستم وزارت بهداشت، یه نگهبان دیپلمه بیمارستان داره دو برابر من معلم فوق لیسانس حقوق میگیره.
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      هیچوقت کارخودت رو با یک پرستار مقایسه نکن بارروانی وسختی کاری که پرستارداره یک دهمش رو معلم نداره... هرودورو از نزدیک دیدم که میگم
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      38 11
      در پاسخ به بزرگواری که گفتند هیچ‌وقت کار خودت رو با پرستار مقایسه نکن، به عرض شما برسونم ما قبول داریم که بسیاری از پرستاران قشری بسیار تلاشگر و ایثارگر هستند، اما این معلمان بودند که ۱۲ سال آموزش رو نه فقط به پرستاران بلکه به تمام اقشار تحصیلکرده و فرهیخته ارائه دادند، و گرنه نزدیک بیست ساله که گرفتن مدرک در دانشگاه‌های ایران کاری بسیار سهله، و با سهمیه و پرداخت پول، گرفتن مدرک راحت میشه!!! پرستاران بزرگوار لااقل بُن و حق مسکن و ایاب و ذهاب می‌گیرند اما معلم چی؟؟!! حتی پول اینترنت هم از خودشه. از همه مهمتر پرستارانی رو پیدا کنید که حاضر بشن چند سال رو در روستاها و مناطق محروم با کمترین حقوق کار کنند.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    بالاتر از سیاهی رنگی نیست. نه در جامعه جایگاه داریم و نه در خانواده آبرو. معیشتمون درست نشه، اعتراضات ادامه خواهد داشت. به اندازه همه معلم های مملکت که زندان و بازداشتگاه ندارید!
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      20 3
      البته هیچکس تا در جای دیگران قرار نگیرد شرایط سختی کار فرد مقابل را درک نمیکند ، اما سایر کشورهای دنیا بخوبی شرایط سختی کار معلمان را درک کردند واهمیت این شغل را که بيشترين میزان حقوق را معلمان شان دریافت میکنند
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    124 6
    باجناق دیپلم ردی ام شده حراست پالایشگاه .....، سه برابر من حقوقشه. فردا هم یه لیسانس میخره، میشه رییس، پنج برابر من حقوق میگیره. من فوق لیسانس معلم آ.پ نه امیدی به معیشتم دارم، نه پیشرفت شغلی.
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    102 7
    پس از تجمع معلم ها میترسید که وسط این همه گیری کرونا، معلم ها رو مجبور به حضور در مدرسه میکنید. حتی اگر دانش آموزها هم حضور نداشته باشن. فعلا که وضعیت ما اینه که باید برای اونایی که اومدن (حتی 1 نفر) کلاس حضوری برگزار کنیم، برای بقیه کلاس مجازی. مدرسه یه وای فای درست نداره. یه لیوان آب دستت نمیدن چون کروناست. آقایون تا زمانی که به نفعشونه، کرونا واسشون اهمیت نداره. خودشون یه عطسه کنن، یه ماه میرن مرخصی
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    57 4
    این دولت دیگه تو دروغگویی به حدی رسیده که باید دنبال حرف راستشون بگردیم با کمال پررویی میگه رتبه بندی مال سال آینده است. بودجه ای که تو دولت قبل تصویب شده بوده رو خرج بنزین لبنان و ونزوئلا کردن بعد میگن بودجه نداریم. خاک تو سر این وزیر دروغگو و پررو فقط باید اوجا باشی و با سیلی جوابش رو بدی
  • ناشناس IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    65 5
    وزیری بلوکی طرح های ساختمانی میده.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    87 4
    لطفا دروغ نگو جناب وزیر کدوم تحریک ، تحریک بدتر از این که بر معیشت خودمون موندیم بعد کارکنان قوه قضایه و بقیه بی درد سر افزایش حقوق دارن
    • OM ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      41 2
      موساد داره معلمان رو تحریک می‌کنه. وزیر بی لیاقت
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    81 5
    با 25 سال سابقه رسمی نشدم چون رشته ی تحصیلیم زیر مجموعه بوده خودم بیمه پرداخت کردم. وزیر نالایق اگر من وامثال من نبودیم سالی 30تا40 بچه چطور تحصیل میکردن. خداقل 13تا از بچه هام پزشکی میخونن. اف برشما ننگ بر شما. انسانم آرزوست
    • FR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      41 2
      مشکل از خود ماست اگر چند ده هزار نیرویی که به اسامیی همچون حق التدریس با حقوق 1-2 تومنی مشغول کار هستن، یه ماه سر کلاس نرن، دولت میفهمه نمیشه از نیروها بردگی بکشه.
  • س ط IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    73 3
    فقط حرف زدن راحت وقتی عمل برسه همه زیرش میزنند دبکه بسه اینقدر وعده وعید دادید عمل کنید کسی معلم ره وادار نمیکنه معلم درک و شعور داره به این ۳و ۴ تومان چگونه زندگی کنه با تمرکز در کلاس هم اماده باشه واقعا باعث تاسف 😔😔😔😔
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      17 1
      تقصیر خودمونه متحد نیستیم،باید تدریس رو متوقف کنیم و کلاس نریم تا فکری بشه.
  • معلم IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    83 5
    اون کسانی که معلمان راتحریک می کنندکه نرند شما و مسئولان بی کفایت کشور هستند پس منافق و ضد انقلاب شما هستید.
  • سلام IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    80 10
    جای تاسف برای معلم ها که تو وزیرشون هستی
  • زهرا جدی IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    سلام و عرض ادب همکارانی که برای حق و حقوق خود اعتراض دارند چرا در چند سال دولت روحانی ساکت بودند ؟؟؟ این سید خدا تمام تلاشش را به کار می برد تا حقوق تضییع شده را برگرداند. کمی هم انصاف به خرج دهیم.
    • حسین IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      49 4
      مغز داری؟😐
    • FR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      73 3
      برای اینکه به قول شما روحانی جاسوس غرب بود و این سید، سید محرومانه هر زمانی مردم عوام اعتراضی میکنن، شما پرچم کش ها میاید میگید چرا در دولت محبوب ما اعتراض میکنید. ملت نون ندارن بخورن، بفهمید
    • پیمان IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      11 1
      اشتباهی بهت مثبت دارم
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      0 0
      تو آن دوره هم اعتراض بوده. فرقی ندارند با همدیگر
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    83 16
    ما مخالفیم که مدرسه ها بازبشه بچه هامون رو نمیفرستیم مگر از سرراه آوردیم چندروز باز کردند همه ی بچه ها رو مریض کردند چرا درست تصمیم گیری نمی کنید با جون بچه های ما بازی میکنید اگر اتفاقی درمدرسه بیفته آموزش پرورش جواب گویه بیا جواب بده بچه هامون مریض شدن چرا نمیاد جلو .مگه بچه هامون موش آزمایشی هستند. واقعا براتون متاسف ما مخالفیم مدرسه ها به هیچ وجه باز نشه
    • فیروزه IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      28 3
      سلام وخسته نباشید ماازاول مهرماه حضوری توکلاس بودیم ودرس میدادیم آقای وزیر هرنهادی بدون دغه دغه حقوقشو میگیره هم نوع امتیازت وهم دارند ولی معلم حقوقش تاخانه نمیرسه چرابه فکرمعلمان نیستید شما خودتدن بیاییدجای معلم معلم بره جای شما ایا میتونی زندگیتو بچرخونی چراباید اینقدر اختلاف باش
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      25 19
      ما هم رشد علمی مملکت و نخبه هاشو از سر راه نیوردیم که به حرف یه عده بی سواد که تا مدرسه میشه کروناس کروناس اون هم با رعایت شیوه نامه بهداشتی این جماعت تنبل تشیف دارن نمیخوان بچه ها را آماده کنن سختشونه اما جالبه همه جا میرن پاساژ عروسی شما بچتو کمتر این جور جاها ببر هم تو مدرسه بچه های مردمو مریض نکنی هم باعث اتهام به مدارس نشی شعور هم چیزه خوبیست...
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      32 5
      متاسفم به حال آن دانشگاهی که توی وزیراز آن مدرک بی دینی گرفتی
  • بی نام IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    29 3
    آقای وزیر نمی دانم چی به شما بگم دختر من معلم خرید خدماتی است 5 ماه است در روستا می رود و پول و کرایه ماشین را من از جیبم می دهم سرپرست خانوار هستم اگه دختر خودت بود می توانستی تحمل کنی زنگ می زنیم آموزش و پروش می گوید مگه شما نمی دانستی که آموزش و پرورش این مدلی است حقوق نمی ده ما چیکار کنیم دخترم میگه از سال دیگه نمی رم چون فایده نداره
  • و IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    34 0
    از ۱۰ سال پیش همینو میگین ولمون کنید چه معلم ها چه کارگر ها و چه اقشار ضعیف دیگه هر روز ضعیف تر میشن شما ها هم همش ایشالا ماشالا می کنید مثل عروسک سخنگو هر روز یه حرفو تکرار می کنید به عمل کار براید به سخن دانی نیست
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    29 2
    من معلم نیروی خدمات هستم.. وامستل حقوق من با لیسانس شده 1700که برج 1تومن کرایه خونه میدم.. مجبورم برم 1جای دیگه کار کنم.. به وضع ما رسیدگی کنید. رشته من علوم تربیتی.. چند سال دارم کار میکنم چرا باید کسانی که 1سال هم کارکردن با ایثار گری وبدون حتی امتحان گرفتن وازمون ونداشتن تجربه سر کار میرن
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    25 3
    این آقای وزیرمثل اینکه اصلاازرتبه بندی چیزی نمی داندزیرالایحه رتبه بندی بوسیله دولت قبلی درقانون بودجه سال۱۴۰۰امده وبه مجلس ارایه شده است!
  • قاسم IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    24 3
    درسته مجلس ودولت وشورای نگهبان معلمان را تحریک ومانع رفتن به کلاس می شوند
  • محمد IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    19 3
    آقای نوری بزرگوار ،شما خودتون از همین قشر هستید،مشکلات معلمان رو می دونید،زدن این حرف ها از شما بعیده،شمای که از خیلی از چیزها اطلاع دارید،ان شاءالله که طرح رتبه بندی هر چه زودتر اجرا بشه،و حکومت و دولت به آموزش و پرورش توجه کنند،با این مسیری که الان در پیش گرفتیم،آینده خوبی در انتظار مملکت نیست
  • سید IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    15 4
    دروغگو، بلوکی تو هیچ قدم مثبتی برای معلمان برنداشتی و برنمیداری هیچ کس از بیرون معلمان را تحریک نمی کند معلمان از دروغ و وعده های شما خسته شدند. اولیا بهت زنگ میزنند بگو حقوق معلمان رو ناقص دادیم برا این نمیان مدرسه خود اولیا متوجه می شوند.
  • حسینی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    21 4
    سلام آقای وزیر شما هرجا راهکار دادید جهان خندید اون از راهکار بلوک چیدن داخل دریاچه مدرسه برا رفتن کلاس اینم از دروغ الان ک رتبه بندی برا امسال نبوده دولت قبل قراربود از فروردین ۱۴۰۰ اجرا کنه دوماه دیگه سال تمومه وشما هنوز وعده سال بعد میدین نمیدونم ازکجا پیدات شد
  • یه بابایی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    14 3
    بله درسته ولی چه کسی تحریک میکند عوامل بیگانه یا ترک تحصیل 2میلیون و 400 هزار دانش اموز بخاطر فقر مالی ناتوانی در پرداخت هزینه مدرسه که طبق قانون اساسی تا گرفتن دیپلم باید این هزینه ها به عهده دولت باشه شایدم بخاطر خودکشی های بعد از کنکور مثل اینکه اقایان نمیخواهند باور کنند که نظام اموزشی غلط است جناب وزیر شاید بتوان فردی که واقعا در خواب است را از خواب بیدار کرد ولی نمیتوان فردی که خودش را به خواب زده است را بیدار کرد وقت ان نشده که کمی به خودتان بیایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • Omid IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    31 5
    با سلام. اگر تبعیض بین حقوق ما معلمان با دیگر کارکنان دولت رفع نشود منتظر تحصن دائمی و تجمعات بزرگتر باشید. خجالت آور است معلم تازه وارد دریافتی ۳۲۰۰ هست. شرم بر شما. ادارات دیگر بند های عجیب و غریبی در فیش هاس حقوقشون دارند که حقوق هاشون رو به بالاتر از ۱۰ میلیون برای شخص تازه وارد رسونده. هیچ معلمی حتی در آستانه بازنشستگی چنین حقوقی نمیگیره. ما گردن ظالمان را خواهیم شکست
  • رضا US ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    41 6
    معلم شدیم که تکثیر کلمه و آزادی کنیم ، عشق و رویا تولید کنیم.در جان های تشنه بباریم و بارور کنیم.یاد گرفتیم اندیشه باید ضد قدرت باشد ، پس مدح قدرت نکردیم و عمله ی جور نشدیم.ما شاگردان توران میرهادی و شفیعی کدکنی و ژاله آموزگار و ستوده و گلشیری و مسکوب و ابراهیم گلستان و ...هستیم.ما با شعرهای شاملو و فروغ و محمد مختاری قد کشیدیم و آموختیم گاهی آزادی خون و فریاد می خواهد .حالا وزیر برخاسته از پادگان که نه رقص می داند و نه آداب سخن ، ما را عروسک خیمه شب بازی می پندارد.دریغ ای دریغ که صلات عشق اذان ندارد و این کلمه ها خم نمی شوند به پای هر سنگی.کاش شبیه نامت بودی آقای نوری
  • ع.ح IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    23 3
    جناب آقای وزیر شما که امکانات بازکردن مدرسه را نداری خیلی بی خود می کنی مدارس را حضوری اعلام می کنید همه بچه ها را هم در سرایت ویروس قرار می دهید
  • حبیب شاهی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    16 0
    ریا ممنوع!!
  • بنده خدا IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    18 3
    آقای وزیر ... دنبال چی هستی ... شما صرفاً یک وزیری همین‌و بس ... اختیار دار جان فرزندانمان که نیستی ... این حجم از تعصب و جهل در این سطح واقعا نوبره ... چه اصراری دارید که بچه ها رو به مدرسه بکشانید ... دنبال گرفتن شهریه مدارس غیر انتفاعی هستید یا دل نگران پایین آمدن نیزان گردش مالی مؤسسات آموزشی ؟؟؟
  • Roozbeh IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    19 4
    زمان نشستن و سو استفاده از نجابت معلمان گذشته ، اوليا دانش آموزان می دانند اعتراضات ما علاوه بر حقوق خود ، حقوق فراگیران و سرانه های واریز نشده دانش آموزان را هم شامل میشه . تعلیمات عمومی رایگان حق فراگیران است .
  • محمد IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    17 2
    به جای معلمی باید بریم سربازی ، حقوقش بیشتره
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    28 3
    وزیری که از اوضاع و احوال کارکنانش بی خبر باشه فقطططط مایه شرم و سرافکندگی میشه و بس
  • ناشناس IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    16 2
    انشاالله که خدا حق ما رو ازت میگیره که به خاطر یه صندلی اینجوری در حق ما خیانت میکنی
  • محبوب محمدی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    13 2
    آقای وزیر،دیگه بااین حرفات خودتو گول نزن،تحریکی توکارنیست،همه وضعیت ما رو می دونن،به جز شما ومافوقت
  • نسرین IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    14 4
    جناب وزیر ، ندانم‌کاری و بی عدالتی باعث تحصن می شود ، شما دیگه چرا سیاسی جلوه می دهی ؟
  • یک معلم بیچاره FR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    21 3
    حقوق یک مربی دانشگاه (جذب با فوق لیسانس) حداقل چهار برابر یه معلم با همون سابقه و تحصیلاته. بماند که موظفی هفتگیش نصف یه معلمه و برای مقالات پول جداگونه میگیره و گرنت های میلیونی و وام و سلف و خونه سازمانی و سرویس و ... داره. چرا باید اینطوری باشه؟ شما میتونی این تبعیض رو حل کن نه که به معلمی که 30 سال سابقه داره بگی ضد انقلاب و با باطوم بزنیش و بازداشتش کنی
  • بی نام IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    16 2
    حقوق خرید خدماتی را 5 ماهه ندادن متاسفم حتی هزینه رفت و آمد را به روستا ندارن
  • علی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    7 2
    استخدام آموزش پرورش فقط پارتی بازیه بخدا دیدم که میگم همتون نامردید
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    12 3
    خواب خوش قرار بود ده سال پیش اجرا شود نشد بعد قرار گذاشتین ۳۱ شهریور حالا آقا از خواب بیدار می شه میگه قرار بود سال بعد اجرا شود ما ارفاق میکنیم واقعا متاسفم ما را هالو فرض کردن
  • فرید IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    19 2
    جناب وزیر نفست از جای گرم بلند میشه میگن خان روستا کنار بخاری گرم نشسته بود ،رعیت می گفتن قربان هوا خیلی سرده ،دستور بدید برایمان نفت بیارن ،خان گفت:کی میگه هوا سرده!هوا به این خوبی!
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    5 2
    سلام خدمت وزیر محترم آموزش پرورش ما سرباز معلمان سال ۱۳۹۰تا ۱۳۹۱ منطقه محرم بشاگرد تعداد۱۳نفر می‌باشیم از شما تقاضا داریم که مارا ازاین بلاتکلیفی وبیکاری دربیاری چشم امید ما به شماست
  • معلم IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    16 8
    واقعا جای تاسف داره نه فقط برای این وزیر بلکه متاسفیم برای اون رئیس جمهور و مجلسی که شما رو انتخاب کرد هر چند بعد اون انتخاب های فاجعه ی قبلی ،باید هم به شما می رسیدند
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    18 4
    اگه رتبه بندی مال امسال نبود چطوری اون همه هیاهو راه انداختین حقوق معلم ها ۱۶ میلیون شد خجالت نمی کشین این همه دروغ
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    12 3
    وزیری که بعد از اینهمه مدت که دولت قبل و فعلی حرفهایی در مورد رتبه بندی و زمانش زدند و نمایندگان از اول سال ۱۴۰۰ مدام بعنوان تلاش خودشون حرف معلمان و رتبه بندی رو پیش می‌کشند، هنوز نفهمیده زمان اجرای رتبه بندی کی هست خوب واقعا نه بدرد آموزش و پروش و نه بدرد نظام می خورد، حداقل خود رئیس جمهور حرفه‌ای قبل از انتخابش رو بدهد وزیرش بخواند شاید هردو کمی از دروغ ها و حرفهایشان خجالت بکشند و قضیه رتبه بندی رو طور دیگری ماله کشی کنند،
  • حسین IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    17 2
    مگه معلم بچه هست تحریکش کنند ک سر کلاس نره.معلم به حق وحقوقش اعتراض داره.لطفا به جای حرافی رسیدگی کنین
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    24 3
    وزیری که سالهاست در وزارت بهداشت بوده و حتی 1روز سابقه ی معلمی ندارد را چه به وزارت آموزش و پرورش. این آدم حتی نمیدونه مدارس بیشتر از2ماه است حضوری شده و طی همین 2هفته ی اخیر پشت سر هم مصاحبه می‌کرد مدارس باید حضوری بشه. و نکته بعد چرا سریع هر تجمع و خواسته ی به حق هر قشری چه معلم چه کارگر و.. و.. را به ضد انقلاب پیوند می‌زنند؟
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    21 2
    بی کفایت ترین ادمها وزیر آموزش و پرورش میشوند!!!
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    5 28
    چیو حق معلمان مگه چه حقی دارن 12ماه دارن حقوق میگیرن وظیفه شونه
  • علی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    12 4
    هیچکس بجز شما مسئولین که با تصمیمات نسنجیده تان باعث این وضعیت برا معلمان شده اید تحریک کننده نیست در ضمن هزاران بار گفته شده رتبه بندی از 1400 باید اجرا بشه قانون مجلس هم همین رو میگه برو قوانین رو یه مروری بکن. نکنه تو هم شش کلاس سواد داری نمیتونی بخونی!!
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    18 3
    به چه حقی با این وضعیت اومیکرون باید مدرسه ها حضوری باشه چرا تعطیل نمی‌کنید بسه دیگه تهران دوباره قرمز شد
  • یزدا نفر فرهنگی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    14 2
    دقبقا انچه معلم رو تحریک میکنه سفره خالی و شرمندگی از زن و بچه هاش هست ادرس اشتباهی نده
  • معلم IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    9 3
    من یک معلم هستم و با رفتن به مدرسه و حضوری بودن کلاسها کرونا گرفتم با این وضعیت مجبورم با حقوق کم سر کلاس بروم آیا بعد از مردن من اموزش و پرورش جوابگو است ؟
  • علی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    12 2
    از بس دروغ و بی کفایتی شما را دیدم دیگر باور نمیکنیم
  • Erhigd IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    13 4
    با این حرفا نمیشه اهل قلم را مسخره کرد آقای وزیر بلوکی
  • ممو IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    11 2
    چه تحریکی بابا ندادن رتبه بندی و حق معلم تحریک می کنه
  • آزمون IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    13 3
    وقتی وزیر آموزش و پرورش یکی مثل تو و امثال تو باشد که کاری جز ریا و تزویر و..بلد نیستید و اینکه سیستم آ پ هم که مشخصه ...تصمیم می آن و تصمیم سازان نظام آموزشی را هم پخمه هایی چون شما تعیین و تایید کنید و... و با اینهمه مستردکی اطلاعات و خبررسانی از اوضاع آموزش و پرورش و اوضاع معامان دیکر کشورها آن موقع دیگر انگیزه ای باقی می‌ماند برای معلمان ایران ؟!!!
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    18 3
    واقعا برات متاسفیم آقای مثلا وزیر
  • ناشناس IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    20 3
    به راحتی می شود عین کبک بود و واقعین ها رو نادیده گرفت با تصویب واجرا نشدن طرح رتبه بندی بیشتر فهمیدیم که مسئو لی برای این قشر گماشتند تا معلم را خفه نگه دارد!!!!!!
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    14 3
    داره تهدید می‌کنه مثلاً شما سر کلاس نرید خبری از رتبه بندی نیست مگه زمانی که سر کلاس رفتیم اجرا میشد در ضمن هر چند بنده به خود رابه بندی و هر ترمیم حقوق دیه ای که اینا میگن اعتقادی ندارم چون خواسته ی اصلی اینا وضع بد برای معلم است
  • سلام IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    14 6
    معلم ها را کسی تحریک نمی کند معلم‌ها روشنفکران اجتماع هستند و این سخن توهین به معلمها است
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    15 3
    آقای وزیر معلمان داناترازآن هستند که به حرف کسی تحریک شوند اطلاعات خودتون رو درست کنید آنها ازدست مسئولین بی خاصیت ودروغگو و وضع فلاکت بار، کارد به استخوانشون رسیده وبرای کارهای خود دلیل دارند وازکسی هم اجازه نمی گیرند
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    6 42
    والا معلما ۳سال خوابیدن تو خونه امسالم که هر روز دارن اعتصاب میکنن.دروغ را شما میگید که ۳تومن میگیرید اون بالاییها میدونن بیشتر از اینا میگیرید بستون دیگخ
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    12 2
    طوری می گوییدتحریک انگار بچه کوچلو هستند این دبیران عزیز دارند به هزاران دانش اموز تدریس میکنند هم اموزش وهم پرورش اگر قرار باشه کادر اموزش وپرورش به این راحتی گول بخورد وتحریک شود ما پدر ومادران چگونه پاره تنمان را به سس عنصر وبی اراده سپرده ایم دبیران وبقیه قشر مردم از نداشتن پول ونخوندن هزینه ها با درامد ناراضی هستند دبیران تحریک شدن بازنشستگان وکارگران پرستاران ودیگر گروه های معترض را چه کسانی تحریک کرده چرا قبول نمیکنید برای تمام مردم متوسط جامعه زندگی سخت شده وهر کسی ازادانه قیمت میگذارد برای اجناس یا خدمات میشه مردم رو احمق فرض نکنید
  • M IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    11 4
    تو که اینقدر با هوشی مشکلات رو حل کن تا معلمان بی دغدغه خودشون سرکلاس حاضر بشن ، همیشه در چنین مواردی دشمن فرضی ظهور می‌کنه ، مردم دیگه با این حرفا گول نمیخورن ، خجالت بکش از معلمان حمایت کن و مرد باش و مشکلات رو حل کن
  • پارسا IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    9 3
    کسی غلط میکنه معلمان رو تحریک کنه تو کار خودتو انجام بده هیچ کس نمیتونه رو معلمان تاثیر بذغره
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    13 2
    بازاری ها و تورم و وزیر اقتصاد معلم ها را تحریک می کند . خجالت آور است وزیر آموزش و پرورش علیه معلم است
  • م IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    20 2
    چرا برای تعلیم و تربیت این مردم هزینه شود وقتی به راحتی با سواد کم می توان به سمت و پست بالا رسید!!!!!
  • ن IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    14 3
    مملکت دانش آموز وشاگرد با سواد نیاز نداره چون با همین سواد کم هم میشه به مسئولیتی رسید که هیچ تعهدی نسبت به آن نداشت پس چرا هزینه؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    5 42
    تو این شرایط بحرانی تحصن دیگه واسه چیه.معلم باید با بصیرت باشه و عصای دست رهبر.دشمن شاد نشیم خدای ناکرده.
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      2 0
      تو شکمت سیر هست برو بشین و چیزی نگو
  • ر IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    20 3
    کارکنان قوه قضائیه فقط با یک پیام مسئول خود به اهداف خود رسیدند اما ما مسئول نداریم چماق بالای سرمان گذاشتند!!!!
  • حسین US ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    12 4
    معلمان‌مگرچیززیادی‌می‌خواهندپول‌می‌خواهند خوب‌بدهید.
  • ناشناس IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    16 2
    خودتون اگر کم می گرفتید میشدید وزیز؟؟؟؟؟!!!!
  • ر IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    21 5
    این یک صداخفه کن هست نه وزیز فرهنگیان!!!
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    16 3
    اقای وزیر ، جیب خالی ، معلم را به خیابان کشانده ، به داد مظلوم ترین و صبورترین قشر جامعه برس و این را فرصتی برای خدمت به بهترین خلق خدا بدان.
  • موسی ترکی زاده IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    8 3
    وزیر آموزش وپرورش واقعیت ها را نمی داند.که همین چند نفر جمعیت فرهنگیان کشورمان قربانی کرونا می شوند.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    7 4
    راست میگی رسیدگی کن ، اونی هم که داره معلم تحریک میکنه خود شماها هستین،هیچ ربطی هم به ضد انقلاب نداره، ضد انقلاب گفته مخارج مدرسه رو از جیب مردم بگیرین،همش شعار ،شعار شعار
  • فرزین شادمان IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    8 2
    این آقای وزیر می‌فرمایید رتبه بندی برای سال بعد بوده،آقا برو کمی فکر کن و درست حرف بزن از سال ۹۲هی امروز فردا میکنند
  • پوریا ولی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    10 4
    به شما نباید وزیر گفت… این دفعه دیگه معلما با حرفهای شما ساکت نمی مانند تا حق خودشونو بگیرن،از اول مهر هی دارین میگین دو روز دیگ دو روز دیگ برین خر خودتونو کنید،اگه این دفعه معلما بلند شن بدون شک کل مدارس ایران تعطیل میشه .اگ این معلما نبودن ما الان شهدای هسته ایی مثل شهید رضایی نژاد نداشتیم..
  • ناشناس IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    4 9
    این دروغ به خرج مردم ندهید من معلمم امسال بازنشستگی شده ام طرف با کارشناسی مجرد اظهار تومان بالا بود حقوقش ارشد نز دیکپنج تومان سال اول ودومشان بود مارا بگو با کمترین حقوق کار کردیم ولی دم نز دیم اگر معلمی سر کلاس بدون عدر موجه حاضر نشود تمرد حساب واخراج می شود همکاران گرامی گول افرادمنافق صفت را نخورند و به کارشان ادامه دهند انشا الله رتبه بندی درست می شود به کوری چشم دشمنان
  • زندگی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    4 26
    بابا چیه هی رتبه رتبه میکنید. گناه ما دانش آموزا چیه،،، یعنی چی که پول میخوایم خیلی زیاد درس میدین هنوز رتبه هم میخواین😐 بنظر من 4 تومن از سرتونم زیاده تو گوشی چی میزارن که یدونه از کانالای دیگه ویدیو میفرستن شد کلاس جمعا 50 تومن پول اینترنت میشه که والا داتش آموز بیشتر از معلم خرج میکنه
  • بابک IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    6 3
    هیچکس معلم رانمی تواند تحریک کندومعلم تحریک نمی شود نجابت ماموجب شده که تا به حال سکوت کنیم تا شما بفهمید ولی شما که ....ندارید
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    5 2
    اقای وزیر اگه معلم حقشو بخواد بنظر شخص شما باید شما بنا به وظیفه و امکانات وزارت که شما دریافت میکنید پیگیر حقوقشان باشید۱۱
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    8 2
    چرا دروغ می گویی ؟؟؟؟رتبه بندی باید از اول فروردین همین امسال اجرا می شد اما امثال تو و رییس جمهور دروغگویت انرا اجرا نکردندشما دشمن علم و معلم هستید
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    5 2
    آقای وزیر فکری برا حقوق ما کنید بقیه ح ف است
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    5 2
    با۶۳۰۰ حساب کنید بعد به تحریکات رسیدگی کنید ما نمی دانیم شاید شما در تهران قیمت ها مانند سال بهمن ۵۷ است . ولی اینجا قیمتها مانند روز قیامت است به داد ما معلمان برسید
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    4 7
    آقای وزیر علی وار حق معلم را برسانید ما همه‌جور پشت نظام و رهبر عزیز هستیم چرا مسئله را سیاسی می کنید؟ از ما معلمان دشمن کشور نسازید. چرا که همه اگر رهبر بخواهد در هرجا خدمت می کنیم ولی ارزش دادن به معلم ارزش به علم و تعلیم وتربیت است.
  • جواد IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    9 4
    جناب وزیر تازه از راه رسیده ، تو و امثال شماها نه صبر نه احترام و نه آبرویی برای معلم گذاشتید ، مثل کبک سرتون را زیر برف نکنید معلما از این همه بی عدالتی و تبعیض و نداری خسته و افسرده شده اند ، دیگه با شعار و وعده اعصابشون را بیشتر خراب میکنید . امسال بیش از صدبار در همین صدا و سیما در بوق و کرنا کرده اید که حقوق معلما را افزایش دادین . کجاست ؟؟؟؟؟؟ما چگونه وبه چه کسی از شماها شکایت کنیم که با آبرو ، جسم و روح ما بازی میکنید ، اونوقت انتظار دارین ماها چگونه بچه ها را تربیت کنیم
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    دقیقا مدیرانی مثل شما
  • Ali IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    جناب وزیر ، اگر به اسناد دولت دسترسی نداری، با یک سرچ ساده در گوگل، ببین که لایحه رتبه بندی ۹۹ در دولت تصویب و برای بررسی به مجلس در ۱۴۰۰ ارسال شد و در لایحه گفته شده که از یک فروردین ۱۴۰۰ قابل اجراست. حالا معلمان افراد متواضعی هستن که مجلس اومد گفتش که از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اجرا بشه، تا بار مالی دولت کمتر باشد.چطور چشمت را به روی این موارد بسته ای و ادعا می کنی که دولت می خواهد ارفاق کند؟ کدوم ارفاق؟ نبود تحصن و تظاهرات اصلا حقوق عادی معلمان را هم جنابعالی قورت می دادی. خیلی بی شرم و حیایی
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    1 5
    این معلمها که دوساله تو خونه بخاطر کرونا حقوق میگیرند تازه طلبکار هم هستند
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    بی عدالتی ودروغگویی مسئولان معلمین رابه خیابان ها می کشاند
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    عملکرد نسنجیده شما و نمایندگان مجلس و سخنان پراز دروغ و فریبکاری شما معلمان رو ‌ تحریک می کنه . چه قدر دروغ میگید؟!!!!!!! از اون‌چفیه دور گردنت خجالت بکش
  • من موندم این آقاچه تفکری داره بااین وضعیت خطرناک ب IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    3 0
    من موندم این آقاچه مدیری هست که بچه های مردم گذاشته جلو ویروس ومشکلی براش نداره آقاجون این وضعیت بیماری نمیبینی یانمیخای ببینی پول خوبه امانه تااین حد
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    2 0
    اقای وزیر من مادر دانش اموز هستم.من حق را به معلم میدم با این حقوق کم چطور میشه زندگی کرد؟چرا حقوقشون را بیشتر نمی کنید تا انگیزه برای تدریس خوبی داشته باشند؟چرا به دادشون نمیرسید؟
  • مانی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    9 2
    منظورت از بعضی ها چه کسی است؟ کسی که از شدت فقر و نامردی کارد به استخوانش رسیده است؟
  • علی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    12 20
    نمدونم چرا این معلمها اینقد رو دارن نصف سال تعطیل هستین کدوم کارمند اندازه شما تعطیلی داره خجالت بکشین ماهی سه میلیون هم اضافیتونه بجای وزیر باشم اعلام کنن هر کس با حقوق مشکل داره استعفا بده چیزی که زیاده نیروی کار ببینم کدوم یکیشون جرات میکنن برن انصراف بدن
  • مجتبی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    8 4
    متاسفم برای خودمان که همچین وزیر نادان که میاد میگه مدرسه ای که کامل رفته زیردآب میگه با بلوک جاده بزنی وبرید کلاس...خجالت بکش تحریک کدومه...شما طرز فکرتون مثل یک طلبه سال اولی میباشد توچکار به وزیر ما فرهنگیان نیکو سرشت چکار برو بدبخت نادان استعفا بده وبیشتر از این بی سوادی ات را به ما ثابت نکن خاک برسرت تو یعنی وزیر ما هستی بایستی پشت ما به تو گرم باشه مردن برایت عروسی میباشد...ما میدانیم که این دولت چندین سال کمر به تخریب فرهنگیان ودانشگاهیان بسته‌..وشما هم مامور همین کاری هستید‌..خداوند با نابود کردن خانواده ات امتحانت کند بی اصل ونصب
  • فرهنگی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    7 3
    ما که ۳۰ سال با عشق کار کردیم چند سالم هست بازنشسته ایم به جز وعده های کاذب و دروغ های پی در پی از مسولین چیزی ندیدیم . کاش یکم ازاد مرد بودید .اللهم عجل لولیک
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    4 4
    چرا دروغ میگی یه مرتبه میگین از شهریور حساب میشه یه بار دیگه میگین مال امسال نیست برای سال دیگه است رتبه بندی
  • رشید IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    4 1
    بر خی کیه؟؟؟
  • ناشناس IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    سیر خبر از گرسنه نداره وسواره خبر از پیاده ...جناب وزیر با فامیل وخانواده فایزر زدن عین خیالشون نیست سلامتی بچه های مردم ..خدایا این مسولین دلسوز ما ...خودت کمکشون کن
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 3
    با اهل قلم هر که درافتاد ورافتاد
  • حسن IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    مشکلات رو گردن دیگران انداختن خیلی راحت است...!!!
  • معلم IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    آقای وزیر رتبه بندی برای امسال و سال آینده نبوده برای چند سال پیش بوده بیخود منت سر معلما نزار اونم نه به این صورتی که شما قراره اجرا کنید
  • بختیاری IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    1 0
    آقای وزیررررررر کی ما را تحریک کرده . آمریکا اسراییل . یا عملکردتان
  • شهلا IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    1 0
    آنکه معلمها را تحریک می کند فیش حقوقی انهاست پس خوتان را مجازات و شماتت کنید
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    4 1
    یعنی خود معلم عقلش نمی رسد که حقش ضایع شده کس دیگری اورا تحریک می کند؟ معلم خودش پیام آور آگاهی و بیداری جامعه است
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    1 0
    دروغ‌دروغ دروغ
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    2 0
    سلام معلم مرض ندارد که به سر کلاس نیا یه کمی هم بفکر دریافتی معلم باشید خدایش از اکثر ادارجات دیگر کمتر میگیرن واقعا نمیشه زندگی کرد شرمنده خانواده هستیم بله تورم را کنترل کنید این حقوق باشد خواهشا عدالت اجتماعی را عمل نمایید والسلام نامه تمام
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    2 0
    آیا وزرا و مدیران محترم کل هم با ۶ میلیون زندگی میکنند؟ درود
  • معلم بینوا IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    1 2
    سلام به معلمان عزیز به نظر من از وزارت مبارزه با آموزش و پرورش و معیشت معلمان شما انتظار نداشته باشید که وضعیت بهتر از این بشه اتفاقا من نمره ۲۰ بهشان میدم