کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 150واحد مسکونی مددجویی در شهرستان آبیک

با حضور مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام کمیته امداد کشور 100 واحد مسکونی مددجویی کلنگ زنی و 50 واحد مسکونی مددجویی بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در مراسم کلنگ زنی 100 واحد مسکونی و بهره برداری از 50 واحد مسکونی مددجویی در روستای خرم پشته  بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه کمیته امداد و سپاه 50 هزار مسکن مددجویی در کشور ساخته خواهد شد.

حق گویان ادامه داد: امروز در اجرای این تفاهم نامه و تفاهم استانی با سپاه و بسیج سازندگی شاهد کلنگ زنی 100 واحد مسکونی برای مددجویان هستیم که این تعداد در فاز اول احداث شده و امیدواریم بتوانیم گام ساخت دو هزار واحد مسکونی را تکمیل کنیم.

وی اضافه کرد: امروز امیدواریم با کلنگ زنی این 100 واحد در نقاط مختلف استان، شاهد رفع مشکل بخش قابل توجهی از نیازمندان باشیم چراکه رفع مشکل مسکن نیازمندان فاقد مسکن به خصوص در مناطق محروم دغدغه ای جدی است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: سپاه در عرصه های مختلف برای خدمت به محرومان در کنار کمیته امداد امام (ره) بوده است و تلاش می کند تا با همکاری و هم افزایی عرصه خدمت به محرومان را به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء دهد.

وی توضیح داد: برای واحدهای کلنگ زنی شده پیش بینی 160 میلیون تومان هزینه شده که 100 میلیون از محل تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض کمیته امداد امام (ره) خواهد بود البته مبلغ تسهیلات در صورت تمایل مددجو به افزایش بنا تا 200 میلیون تومان قابل افزایش است.

حق گویان یادآورشد: واحدهای احداثی در فاضای 40 تا 50 متری احداث خواهد شد و اولویت انتخاب مددجویان مناطق روستایی و محروم است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1597866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =