پایگاه اطلاع رسانی نوشت:

 وزیر راه و شهرسازی گفت: برای توسعه حمل و نقل نیازمند تاسیس فرودگاه های جدید در شهرهای مختلف هستیم تا این فرودگاه ها بتوانند در ایجاد رونق تجاری، اقتصادی، فرهنگی، علمی و غیره به شهرها نقش مهمی ایفا کنند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه حمل و نقل هوایی در سایر استان های کشور به عنوان یکی از نیازهای اساسی محسوب می شود، لذا یکی از برنامه های ما افزایش و توسعه حمل و نقل هوایی است.
علی نیکزاد  درباره وضعیت سودهی فرودگاه های کشور اظهار داشت: فرودگاه های امام خمینی(ره)، مهرآباد و شهید هاشمی نژاد؛ مشهد مقدس در بین فرودگاه های کشور سود ده هستند و بقیه فرودگاه ها ضرر ده هستند اما این را باید در نظر داشت که الفبای توسعه؛ حمل و نقل است و ما نمی توانیم در سایر استان های کشور به دلیل ضرر دهی فرودگاه ها، حمل ونقل هوایی نداشته باشیم.
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: نداشتن حمل و نقل هوایی در سایر استان های کشور به معنای نیامدن سرمایه گذاران، کارخانه داران، تولیدکنندگان، استادان، نخبگان و غیره به شهرهاست. لذا یکی از برنامه های ما این است که بتوانیم حمل و نقل هوایی را افزایش و توسعه دهیم.
وی خاطر نشان کرد: دو برابر آنچه که پرواز در کشور صورت می گیرد، توان ارائه خدمات فنی از لحاظ فرودگاهی و شرکت هواپیمایی کشوری وجود دارد، بنابراین برای توسعه حمل و نقل نیازمند تاسیس فرودگاه های جدید در شهرهای مختلف هستیم تا این فرودگاه ها بتوانند در ایجاد رونق تجاری، اقتصادی، فرهنگی، علمی و غیره به شهرها نقش مهمی ایفا کنند.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 159480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =