۰ نفر
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
دلخوری کاپیتان تیم ملی از شایعات

الله کرم استکی ، این روزها که تیم ملی در قهرمانی آسیا برای سهمیه جهانی می جنگد،در قطر برای جراحی زانوی مصدومش باید تصمیم بگیرد، از حرف ها و حدیث ها خیلی دلخور است.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین؛ الله کرم استکی با تشخیص پزشکان قطری ، پارگی مینیسک داخلی زانویش را باید جراحی کند، از طرفی کمی هم بابت شایعات دلخور است.

او که بعداز مصدومیت زانویش و ابتلا به امیکرون بازی در قهرمانی آسیا را از دست داد، برای قرارداد با تیم الاهلی به قطر رفت و در تست پزشکی متوجه پارگی مینیسک زانویش شد که باشگاه جدیدش به او پیشنهاد جراحی در قطر را داد.

کاپیتان تیم ملی هندبال اما ترجیح می دهد در ایران و به دست پزشکان ایرانی جراحی شود. او که این روزها بابت حرف و حدیث ها از بابت نرفتن به قهرمانی آسیا دلگیر است می گوید:« خیلی ها وقتی با تیم ملی به قهرمانی آسیا نرفتم گفتند به تیم ملی هندبال پشت کردم، اما زانوی من واقعا مشکل دارد و با مصدومیتی در اردوی تیم ملی نمی توانستم بازی کنم. امیدوارم جراحی زانویم خوب پیش برود و دوباره به هندبال و تیم ملی برگردم. من دوست دارم ایران جراحی کنم چرا که پزشکان ایرانی را قبول دارم. زیر نظر آنها باشم خیلی بهتر است . بااین حال  نتیجه جلسه امروز یا فردا با رئیس باشگاه تکلیف را روشن می کند.»

به نظر او تیم ملی هندبال ، دو پیروزی تیم ملی در دور مقدماتی  مقابل استرالیا و هند نتیجه خوبی گرفت:« بچه ها در این دو بازی عالی جنگیدند و نتیجه اش را هم گرفتند. رقابتهای جام ملتهای آسیا استرس و فشار  بازی سنگین است و من تنها برای بعضی کارشناسان متاسف هستم که تا حالا بازی استانی هم از نزدیک ندیده اند و تنها قضاوت می کنند.»

استکی معتقد است حالا تیم تنها به انرژی مثبت نیاز دارد:«فعلا وقت حمایت از تیم است و باید به بچه ها انرژی مثبت داد. مهم نام ایران است، بقیه اسمها می آیند و می روند. من برای بچه ها آرزوی موفقیت می کنم. دلم روشن است که این تیم دست پر به ایران برمی گردد.»

بیشتر بخوانید

251254

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1594472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =