ثبت نام پذیرفتەشدگان براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور  از 26 دی ماه آغاز می شود

رییس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: ثبت نام پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور استان از 26 دی ماه سال جاری به طور غیرحضوری آغاز می شود.

یعقوب احمدی در گفتگو با خبرآنلاین ضمن تبریک به پذیرفته شدگان در این دانشگاه اظهار داشت: ثبت نام  بصورت غیرحضوری از تاریخ ۲۶ دی ماه آغاز می شود و تا دوم بهمن ماه این کار ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از طریق سامانه آموزشی گلستان دانشگاه به نشانی http://reg.pnu.ac.irانجام می شود، افزود: می طلبد پذیرفته شدگان مدارک لازم را در این سامانه بارگذاری کنند.

رییس دانشگاه پیام نور کردستان افزود: تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه و پشت و روی کارت ملی، عکس 4×3 با زمینه روشن، اصل مدرک دیپلم وپیش دانشگاهی (دارندگان مدرک دیپلم 3-3-6 نیاز به مدرک پیش دانشگاهی ندارند) و مدرک مشخص کننده نظام وظیفه ( ویژه آقایان ) با فرم jpg یا jpeg  و حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت مدارک لازم برای بارگذاری در هنگام ثبت نام است.

احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ هزار دانشجو در۷۴ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: شرایط مطلوبی برای تحصیل دانشجویان رشته های مختلف در این دانشگاه فراهم شده است.

وی یکی از مهمترین مزیت های این دانشگاه را وجود اساتید و اعضای هیات علمی دارای جایگاه علمی بالا خواند و گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا آموزش های این دانشگاه هم در بستر فضای مجازی برگزار می شود و برای رفاه حال دانشجویان از بهترین سامانه آموزش الکترونیک در این راستا بهره برده ایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1594130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =