ملاقات معاون رئیس‌جمهور با امام جمعه قم/ عکس

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور رییسی روز جمعه در سفر به شهر قم و قبل از سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم، برای لحظاتی کوتاه با آیت الله علی رضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور گفت وگو کرد و گفت: دولت آقای رئیسی و مجلس شورای اسلامی در مسائل کلی باهم یکی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور رییسی ظهر امروز جمعه (17دیماه1400) و پیش از ارائه سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه قم، در دیدار با آیت الله علی رضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و امام جمعه قم، گزارشی از عملکرد و فعالیت دولت سیزدهم، ارائه و اظهار داشت: تعامل دولت و مجلس برای حل مشکلات مردم در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و این دو قوه در مسائل کلان برای حل مشکلات کشور همدلی و اتفاق نظر دارند.

وی گفت: در دولت سیزدهم ارتباط مستقیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رییس جمهور و هیات دولت بیش از هر زمان دیگری است و از زمان آغاز دولت ۱۷۰ نماینده از ۱۷ استان کشور در قالب مجامع استانی با رییس جمهور دیدار و مشکلات، مطالبات و اولویت های حوزه انتخابیه را مطرح کردند.

حسینی تصریح کرد: علاوه بر جلسات مجامع استانی،  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قالب سفرهای استانی و سایر برنامه ها، دسترسی مستقیمی با رییس جمهور و سایر اعضای کابینه دولت دارند و رییس جمهور از زمان آغاز دولت، شش بار در مجلس حضور یافته و ارتباط بسیار مطلوبی بین این دو نهاد برقرار است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به تقدیم بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ توسط دولت به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فضای بسیار مطلوبی برای تصویب بودجه پیشنهادی در مجلس شکل گرفته و امید می رود اولین برنامه کلان مالی دولت با تصویب این بودجه اجرایی شود.

آن گونه که ایرنا روایت کرده، آیت الله علی رضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و امام جمعه موقت قم نیز در این دیدار، معیشت و اقتصاد را دارای اولویت ویژه دانست و گفت: دولت در این دو حوزه اقدامات خوبی را آغاز کرده که امید می رود منجر به بهبود وضع معیشت مردم و اقتصاد کشور شود.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1590152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =