موضع آموزش و پرورش درباره طرح پیشنهادی زاکانی: بهشت زهرا، موقعیت تربیتی خوبی برای محصلان است

ایلنا نوشت: قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در واکنش به پیشنهاد بهشت‌گردی دانش‌آموزان گفت: می‌توان به بهشت زهرا و گلزار شهدا به عنوان یک موقعیت تربیتی توجه کرد، ولی مانند همه ساحت‌ها و موقعیت‌های تربیتی نیازمند طراحی دقیق و هدف‌گذاری متناسب با رده‌های سنی دانش آموزان و دوره‌های تحصیلی آن‌ها است.

"اسماعیل بحری‌زاده" قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش‌آموزی درباره پیشنهاد بهشت‌گردی (بهشت‌زهرا گردی) دانش آموزان از سوی شهردار تهران اظهار داشت: بهشت زهرا به عنوان مکانی است که تاریخ انقلاب در تمام صحنه و عرصه‌های مهم‌اش به نوعی با شهدایی که در بهشت زهرا هستند، ارتباط برقرار می‌کند، از این رو وظیفه ما این است تا دانش آموزان برای حفظ ارزش‌های انقلاب، با بهایی که صرف شده تا این انقلاب به وجود بیاید، آشنا شوند.

وی افزود: در عین حال با توجه به اینکه دانش آموزان در رده‌های سنی مختلفی قرار دارند برای انجام این کار تربیتی و فرهنگی باید ظرافت‌های خاص هر دوره در نظر گرفته شود. در بحث روانشناسی تربیتی نکات بسیار مهمی است که اگر آن ضرائب و نکات را در نظر نگیریم ممکن است که نتیجه عکس حاصل شود.

بحری زاده خاظر نشان کرد: لذا با توجه به شرایط سنی و ویژگی‌های روحی و روانی دانش آموزان، اگر در زمینه‌ها و موضوعات مختلف تربیتی کار شود ما می‌توانیم به اهدافمان برسیم. ضمن اینکه برنامه مذکور نیز می‌تواند یک موقعیت تربیتی فراروی دانش آموزان باشد تا بتوانند با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا شوند.

قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش‌آموزی گفت: اگر به اشعار موجود در کتاب‌های درسی توجه کنید، می‌بینید که بعضی از اشعار مربوط به جنگ‌ها و درگیری‌ها است و اگر اشعار را در مقطع سنی مناسب انتخاب نشوند، ممکن است دانش آموز قدرت هضم مطلب را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه بهشت زهرا موقعیت تربیتی خوبی است،‌ گفت: بهشت زهرا هم می‌تواند یک موقعیت تربیتی خوب باشد، اما اینکه ما دانش آموز را چطور در این موقعیت تربیتی قرار بدهیم نکته بسیار مهمی است. اگر این برنامه را به درستی طراحی، مهندسی و نقشه‌پردازی کنیم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: 

لو رفتن سوالات امتحان نهایی ۱۰ دقیقه بعد از شروع آزمون

مزاحمت برای دختر دانش آموز در شبکه شاد

بحری زاده خاطرنشان کرد: نگاه سند تحول بنیادین به تربیت تمام ساحتی است که یکی از ساحت‌های مهم آن ساحت اعتقادی- اخلاقی و تربیت سیاسی- اجتماعی است. در واقع بهشت زهرا و به طور خاص گلزار شهدا می‌تواند تاریخ تربیتی، سیاسی و اجتماعی در حوزه اعتقادی باشد. ولی نحوه مواجهه با  فراهم کردن زمینه برای حضور دانش آموزان در این محیط بسیار مهم است.

وی ادامه داد: کما اینکه در همه عرصه‌های تربیتی و ساحت‌ها هم همین موضوع هست، یعنی اگر به ساحت هنری وارد می‌شوید ولی طراحی را درست انجام ندهید ممکن است از لحاظ تربیتی نتیجه عکس بگیرید. لذا می‌توان به بهشت زهرا و گلزار شهدا هم به عنوان یک موقعیت تربیتی توجه کرد، ولی باید مانند همه ساحت‌ها و موقعیت‌های تربیتی نیازمند طراحی دقیق و هدف‌گذاری متناسب با رده‌های سنی دانش آموزان و دوره‌های تحصیلی آن‌ها باشد.

بحری زاده درباره اینکه سازمان دانش آموزی برای جبران آسیب روحی و روانی دانش آموزان در این مدت کرونا چه کرد؟ گفت: کرونا در جهان تجربه جدیدی بود، ما تلاش کردیم توصیه‌های بهداشتی و نحوه مواجهه صحیح با این پدیده را به دانش آموزان و مخاطبان خودمان بیاموزیم و از ظرفیت‌های آن‌ها برای ترویج پروتکل‌‎های مربوطه در جامعه و خانواده‌هایشان استفاده کنیم.

قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد: قطعا دوری از فضای مدرسه به ویژه دوری از همسالان آسیب‌های متعدد روحی، روانی و مهارتی برای دانش آموزان ایجاد خواهد کرد، لذا ما تمام فعالیت‌هایی را که در فضای رسمی و فیزیکی برای دانش آموزان خود در نظر گرفته بودیم، ادامه دادیم.

وی در ادامه افزود: این برنامه‌ها در قالب سه تشکل از جمله تشکیلات پیشتازان با جمعیت سه میلیون نفری، نمایندگان مجلس دانش آموزی با حضور ۳۶ هزار نماینده در مجلس‌های شهرستانی، استانی و کشور و خبرنگاران دانش آموزی پانا که عضو باشگاه خبرنگاری دانش آموزی هستند، انجام شد.

بحری زاده اشاره کرد: ما تمامی فعالیت‌ها و آموزش‌های این افراد را متناسب با شرایط و زیست بوم ناشی از کرونا باز طراحی کردیم و در طول این دو سال که این شرایط حاکم شده، اجازه ندادیم هیچ کدام از فعالیت‌های ما تعطیل شود.

قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش‌آموزی گفت: از بسترهای امن شبکه مجازی به ویژه شبکه شاد استفاده کردیم و از ظرفیت عظیم مربیان با انگیزه سازمان دانش آموزی که افتخاری کار می‌کنند استفاده کردیم. خوشبختانه هیچ یک از فعالیت‌های مهارتی تشکیلاتی ما در مدت شیوع کرونا محدود نشد و شاید بتوان به جرات گفت یکی از بخش‌های آموزش و پرورش که در طول این مدت ارتباط دو سویه خود با دانش آموزان‌ را حفظ کرد سازمان دانش آموزی است.

وی اضافه کرد: ما در قالب بسته‌های آموزشی، مهارت‌هایی که باید دانش آموزان بیاموزند را در اختیارشان قرار می‌دادیم و آن‌ها توسط مربیان خود به صورت زنجیره‌ای و شبکه‌ای که به هم متصل بودند مهارت را یاد می‌‎گرفتند و نتیجه تصویری آن را برای ما ارسال می‌کردند.

قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش‌آموزی در پایان گفت: طبیعی است به لحاظ محدودیت‌های ایجاد شده، تعداد گروه‌ها و دانش آموزانی که با هم ارتباط می‌گرفتند محدود شده و این می‌تواند بخشی از کیفیت کار را به طور طبیعی پایین بیاورد، ولی خوشحالیم که تحت هیچ شرایطی با همت مربیان و دانش آموزانی که فعالیت و نقش آفرینی کردند، نگذاشتیم فعالیت‌ها متوقف شود.

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 71
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نادر IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    320 9
    خوب وقتی فامیل بازی هست معلوم که طرح هم دیگه را قبول میکنند .شما و فامیلتون فکر زلزله تهران باشید چون اون موقع همه میریم بهشت زهرا گردی دیگه نیازی به طرح شما فامیل برای اجرای طرح ردیف بودجه و رانت برای برگذاری طرح نیاز نیست
    • مهربان توسی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      74 2
      تکلیف بچه هایی که از قبر و روح و جسد میترسند چیه؟؟
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    260 7
    تاسف
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    شما انگار اخلاق بچه ها و نوجوانان را نمی شناسید. اونها فقط برای تفریح به سفرهای خارج از مدرسه می روند. زاکانی خودش برود بلکه با تماشای گور این همه شهید کمی خجالت بکشد و تربیت شود. لازم نیست بچه مدرسه ای ها را ببرید.
  • ali IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    وای بر ما با این وزارت آموزش وپرورش وشهرداری!!!!...
    • US ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      23 66
      خود کرده را تدبیر چیست؟ تحریم انتخابات مجلس و شورای شهر و ریاست جمهوری نتیجه اش همینه
  • DE ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    راه حل های مسئولین همش به بهشت زهرا ختم میشه : زمان کرونا مردم میگفتن واکسن بخرید ، مسئولین فرمودن که قبر به اندازه کافی برای متوفی ها موجود هست و در حال گسترش بهشت زهرا هستیم ! در مورد زلزله احتمالی پایتخت بجای اینکه طرح مقاوم سازی ساختمان ها و... به اجرا بذارن فرمودن که قبر در بهشت زهرا برای چنین حادثه ایی در نظر گرفته شده ! در مورد مسائل تربیتی ، بچه ها رو میخوان بفرستن بهشت زهرا ! سوال اینجاست چرا بچه خودتون رو میفرستید سوئیس پس ؟
  • آسو IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    بله همه دیدیم برای زندگی و آبادی تخصص و نظر ندارین، کل تخصصتان قبرستان و مرگ است،انشالله با مرده شور ملاقات عاجل داشته باشین،
    • محمد IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      19 35
      مثبت دادم ولی با قسمت آخر نظرت موافق نیستم، خداوند همه ما رو به راه راست هدایت بفرماید.
  • باران IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    زاکانی. رئیسی. وبقیه مسئولان هفته یبار که برید بهشت زهرا. دیگه خودبه خود مشکلات حل میشه
    • هدی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      49 2
      ان شاء الله
  • شهرزاد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    آموزش و پرورش وقتی دست اهلش نباشد بچه ها را برای تفریح به گور گردانی می برند آن هم نسلی که نیازمند شادی و آرامش است نسل پر از استرسی که حتما باید با شاد کردن روحیه اش اورا آموزش داد آقایان بچه هایشان را اول برای تفریح به گورستان ببرند بعد برای بچه های مردم تصمیم بگیرند اگر واقعا این همه به مرگ می اندیشند این دزدی ها و اختلاس ها چطور انجام می شود به نظر ریا کاری و تظاهر را اگر کم کنند مشکلات کمتر خواهد شد
    • پروین IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      52 0
      آفرین شهرزاد خانم.خدا ما رو از دست این جماعت نالایق وناکارآمد نجات بده
  • اسی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    بنظرم باید مسولین کشور را بهشت گردی ببرند شاید تلنگری باشد .به یاد خدا بیفتند از راه کجی که دارن میرن برگردند
  • اسی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    الان از رای دادن به رئیسی پشیمون شدم .ببین چه ابلهانه به روی کار آوردن
  • US ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    292 2
    باور کنید اگه شما ها جمیعا به بهشت زهرا برید مشکلات جامعه حل میشه ،البته به شرطی که همونجا ساکن بشید
  • عباس برناک IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    306 4
    فرزندان ما قبرستان گردی کنند وفرزندان شما دنیا گردی . وقتی آدم های نالایق مسئولیتی راکه درحد خودشان نیست بپذیرند .این هم می شود نهایت پیشنهاد
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      44 4
      آفرین ....
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    183 6
    آقای زاکانی و امثال ایشون برن تا شاید طرح های ضیافتی برای خودشون و اقوامشون رو بزار کنار و طرح های صیانتی که برای مردم تصویب میکنن خودشون برای خانوادشون اجرا کنن
  • عباس برناک IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    214 6
    آقای زاکانی یکی از شهدا که میآورند در اتاق کارت به خاک بسپار تا شاید با دیدن روزانه مزار شهید خجالت بکشی
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    161 8
    اسباب تاسف است.
  • صالح IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    همین بهشت زهراست که اسلام را ط زنده نگه داشته است 😂😂😂😂😂
  • Blueforever IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    وزیر آموزش آلمان : مدارس باید دانش آموزان را برای گردش های فضایی و زندگی آینده در فضا آماده کنند . وزیر آموزش چین : مدارس باید دانش آموزان را برای زندگی با هوش مصنوعی جهان فوق هوشیاری آماده کنند . وزیر آموزش سوئد : آموزش توانمند سازی فوق دیجیتال و زندگی در شهرهای فول تاچ باید درمدارس الزامی شود . زاکانی : مدارس دانش آموزان را برای گردش به بهشت زهرا بیاورند و تورهای بهشت زهرا گردی برگزار کنند .
    • US ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
      87 0
      عزیز من !روشهای پرورشی کشورهایی که شمردی قدیمی و از مد افتاده س ،آخرین روشهای تربیتی بچه ها همین رفتن به گورستانهاست تا آخرین روشهای گورخوابی رو برای وقتی بزرگ شدند یاد بگیرن
  • علی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    بجای اینکه دانش اموز را به کتابخانه و موزه ببرند قرار ببرند قبرستان گردی
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    66 2
    هم نسل شما که شهیدارو زنده دیدید واز خود گذشتگی اوانارو دیدید اختلاسیو دزدبیت المال رانتی در اومدید حالا بچه هابرن بهشت زهرا بگردن چرا بچه های شما خارج گردی کنن فقرا زنده زنده گورستان گردی. الهی عزیزاتو اونجا دفن کنی
  • یاسین IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    65 4
    تأسف، تأسف، تأسف، وای بر این مسؤلین بی خرد، نوخبه های با مغزمون رفتن نوخبه های بی مغزمون موندن و شدن مسؤل
  • رضا IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    65 7
    چرا قبرستان ؟ این همه مکان تفریحی و نشاط اور ، دانش اموزان الان هم در قبرستان بزرگی زندگی میکنند و خبر ندارند ، میخواهید یک ذره شادی بچه کانه رو ازشون بگیرید . همه جای تهران رو قبرستون کردید ، اروم نشدید . دست از مرده پرستی بردارید و به زنده ها بپردازید ، اگر این کار رو بلد باشید ۱
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    58 1
    بهتر است مسولین را ببرید تا ببینند
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    67 8
    خیلی بیخود میکنید که بچه هامون رو ببرین بهشت زهرا خودتون بچه هاتون رفتن تو آمریکا بعد بچه های ما رو میخواین بهشت زهرا ببرین ایشالله خودتون برای همیشه برین اونجا بخوابین روانی ها
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    58 9
    واقعا جای تاسفه. شرم به شما باد
  • ناشناس IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    56 4
    خود آقای زاکانی ی سری به بهشت زهرا بزنه بدنیست ببینه عاقبت همه کجاست و بیشتر مراقب حق ناس باشه
  • علی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    69 10
    دختر زاکانی خودش توی سویس حال میکنه بعد میگه دانش آموزان بروند بهشت زهرا
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    33 4
    بهتره ببرید وزارت امور خارجه و نفت و گاز و اب و برق و مدیریت برنامه ریزی و قضائیه ببینند چه کارهای بزرگی کردند
  • علی IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    35 4
    به نظر میا د این بزرگواران حتی آموزه های دین را باور ندارند یا مغزشان بیستر از این کشش ندارد احتمالا بیشتر عمرشان را در مجاورت قبرستان ها گذرانده اند یا ...
  • رضا IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    51 0
    وقتی میخوای مملکتی رو نابود کنی از آموزش و پرورش آن کشور شروع کنید
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    35 2
    این طرح ویژه را از کدام کشور توسعه یافته الگو گرفتن؟!!
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    47 1
    به عنوان یک معلم پیشهاد می کنم که آقای زاکانی هر روز صبح خودش به همراه خانواده و همه مسولین قبل از اینکه به سر کارشان بروند اول سری به بهشت زهرا بروند تا مگر یه کم به فکر اون دنیا و قیامت بیفتن و دست از اختلاس و... بردارند و کمی هم به فکر این ملت زجر کشیده بیفتن
  • ناشناس IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    48 1
    زاکانی دخترش تو بهشت دنیا سویس داره میگرده بعد بچه ها رو میخوان ببرن بهشت زهرا
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    37 4
    اون ورآب دانش آموزانشوناآماده میکنندببرندکرات دیگه اینجاآمادشون میکنندبرااون دنیا
  • DE ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    50 3
    بچه های خودشون اروپاگردی.بچه های فقراقبرستان گردی
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    26 1
    مردم رو میخوان با جایگاه اصلی خود آشنا کنند.
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    60 1
    خب اگر که خوبه هر هفته بچه های خودشون رو بفرستن اونجا هم پیشنهاد دهنده و هم استقبال کننده این طرح یعنی اگر این پیشنهاد رو تو کشورهای خارجی بدن خیلی سریع پیشنهاد دهنده را میفرستند دیوانه خانه
  • RO ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    67 3
    فقط میتوانم تاسف بخورم برای فرزندم وخودم که کشورم اینگونه به دست اینگونه مسولانی بی کفایت ونالایق وجاهل افتاده
  • رویا DE ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    31 3
    این دیگه آخر خلاقیت بود یعنی چی واقعا😐🙄
  • م م IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    38 3
    اقای زاکانی شما اول تشریف ببرین بعد خانواده محترم تا بعد
  • ایرانی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    37 4
    حتی خواندن روی قبر باعث کاهش هوش می‌شود بعد نوجوان را ببریم که چی بشه ببر یا شادی یاد بگیرن بهشت زهرا را پیری خودشون یاد میگیرن ای خداااااا
  • اموزگار IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    39 3
    برای شناخت شهدا نیازی به رفتن به قبرستان نیست، هر کار اشتباهی که می خواهند انجام بدهند از نام مبارک شهدا مایه می گذارند، شهدا از اینها نخواهند گذشت
  • ناشناس IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    29 3
    طرز صحبت زاکانی شبیه عبید زاکانی البته دانه فلفل سیاه وخال مه رویان سیاه هر دو جان سوز است اما این کجا و آن کجا
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    29 3
    صاحب این فکرو نظر دشمن مردم وضد انقلاب است.
  • سیاوش GB ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    24 1
    من موندم این 12 نفر که منفی میدن همه جا کی هستند ؟؟ به نظر شما یعنی خودشونن؟؟؟
  • ایرانی IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    36 3
    پیشنهاد من این است که دانش آموزان و معلمان را برای یاد گیری وتفکر در مورد قبر و قیامت بمدت ۲۴ساعت زنده بگور کنید شاید خیال آقایان راحت بشه
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    39 2
    بله بچه های مردم را برای گردش به بهشت زهرا ببرید ،بچه های خودتان را هم به خارج و کیش و قشم و شمال کشور ببرید
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    55 0
    بچه های خودشون تو اروپا وآمریکا ودوبی می‌گردند وبا پول مملکت خوش دنیا را در مکان‌های تفریحی می‌گذرانن بعد برای بچه های مردم نسخه می‌پیچند
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    30 6
    ما محصلهای دهه شصت هم این داستان هارو داشتیم ،ولی جز فرار از کلاس وشیطنت هیچ تاثیری در اخلاقیات ما نداشت ،کلا بر طبق نظریه روانشناسان کودک خصوصا ژان پیاژه اینرو تایید میکنه،از آموزه های اخلاقی دوران مدرسه کدومش رو در جامعه بزرگسال میبینید
  • رضوان IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    39 0
    خجالت هم خوب چیزیه کارهای غلط گذشته را تکرار نکنید دانش آموزان بایستی به فضاهایی بروند که شاد باشد و بازی کنند
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    15 1
    چرا نظرات را منتشر نمی کنید گر دروغ بود منتشر نکنید شما رسانه اید بگویید
  • لیلی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    28 2
    همچنین بهشت زهرا موقعیت خوبیه برای یادآوری به مسئولینی که فراموش کردند عاقبتشون کجاست
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    29 3
    اگر غیر قابل انتشا ر ندارید چرا پیامها را منتشر نمیکنید می ترسید؟ از چی غیر از خدا کسی هست که از اوبترسید؟
  • محمدرضا ملایم پور IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    20 0
    سلام علیکم خدمت شما عرض شود چرا آموزش و پرورش هیچ پولی را صرف پرورش دانش آموزان پرداخت نمی کننده عدم توجه وزارت آموزش و پرورش در خصوص تربیت دانش آموزان که نتیجه اش شلوغی دادگاه ها و بی نظمی و فساد اداری در آینده می باشد. انسان بسازید تا کشور ساخته شود. با بهشت زهرا گردی رفع تکلیف نکنید . استراحت دیگه تا چند سال؟
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    49 0
    اره خوب مزار شهدا رو نشون بدید بگید اینها فدا شدن تا شماها به نون و نوا برسید اگه هم در آیند بخواهید جلویه ظلم و فساد و تبعیض ما بایستید میفرستیمتون اینجا
  • یاس IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    30 2
    بچه خوش اروپا گردی بچه ما رو میبره قبرستون گردی
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    29 1
    پدر مادرا جلوگیری کننده از رفتن بچه هاشون به بهشت زهرا تمام
  • مهدی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    15 0
    فرصت مطالعاتی برای دانش آموزان😂
  • سامان IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    21 2
    اموزش وپرورشی که از فاجعه گذشته و مدیران آن فکر و ذکرشان برخلاف قانون اساسی سرکیسه کردن دانش آموزان هستنند و با طرحها هیت امنایی و ......و غیره انتظاری بیش از این نمی شود داشت وقتی چهار ماه بعد از انتخابات وزیرش انتخاب می شود با این طرحها از طرف نخبه ها انتخابی طرح می شود باید فاتحه آن را خواند
  • ب ص IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    27 0
    بسیار تآسف انگیز است . اگر ما مسئولین قوی وبا درایتی داشتیم دیگر هر بیسوادی جرآت نمی کرد در خصوص تعلیم و تربیت دانش آموزان نظرات اجق وجق استفراغ کند. به جناب زاکانی بزرگوار عرض می کنم که لطفآ شما با تخصصی که در شهرسازی دارید خود را بیشتر وقف شهرتان بکنید وفمون وبرنامه ریزی تعلیم و تربیت آینده سازان کشور را به اهلش که درس این تخصص را خوانده اند واگزارید. التماس دعا
  • Saeid IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    27 4
    اقای زاکانی بچش توی سوییس و اروپا پی عشق و حال ،اونوقت بچه مردم بره بهشت زهرا امید وارم خودت زود بری کس و کارت بیان دیدنت
  • google IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    17 3
    سر جانمان فدای شهدا،امادانش آموزان را ببرید نیروگاه هسته ای،فضانورد گردی ای وطن دار،ببرید دکترهای جراحی مغزاعصاب یاد بگیرند،دست از این مسخره بازیها بردارید
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    20 0
    خودتان و مسولین بروند دیدار بهشت زهرا تا بدانند اخر مردن است نه خیلی بچه ها شادند ؟
  • محمد IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    38 4
    سوییس هم بهشت زهرا دارد؟
  • ایرانی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    26 0
    بچه ها از اول عمر ناامیدی رو یاد بگیرند. یک مشت مدیرمختلس روبیر ید که بفهمند چشم تنگ دنیا دوست را یاقناعت پرکندیاخاک گور