استفاده از ظرفیت نخبگان ادارات در سمتهای مدیریتی لرستان

استاندار لرستان بر استفاده از ظرفیت نخبگان ادارات استان در سمتهای مدیریتی تاکید کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر فرهاد زیویار در نشست خبری با خبرگزاری های استان گفت : انتصاب مدیران در بدنه ادارات را در دستور کار قرار دادیم و افراد شایسته را جهت قبول مسئولیت معرفی خواهیم کرد .

وی افزود : در مدت حدود ۷۰ روزی که در استان حضور یافتم تابحال بالغ بر ۱۵ ابلاغ صادر شده و مدیران جدید کار خود را آغاز کردند . 

استاندار لرستان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین در خصوص استفاده از ظرفیتهای بومی استان در ادارات تصریح کرد: از بین ۱۵ ابلاغی که تاکنون صادر شده تعداد اندکی از این افراد غیربومی هستند و قطعا در خدمتگزاری به مردم مصمم و پای کار هستند .

نماینده عالی دولت در استان لرستان با بیان اینکه از نخبگان ادارات استان جهت سمتهای مدیریتی استفاده خواهیم کرد اظهار داشت  : در انتخاب مدیران ادارات با دقت در حال رایزنی هستیم و رویکرد ما بهره گیری از توانمندی افراد مورد اعتماد و جوانان نخبه بومی است و در این حوزه با کسی تعارف نداریم .

دکتر فرهاد زیویار با اشاره به ظرفیت فرزندان لرستان  اظهار کرد : بدون شک توانمندی فرزندتان لرستان در کشور به اثبات رسیده چه در گذشته چه حال حاضر تعدادی از فرزندان استان حتی در سطح استاندار در حال خدمات رسانی به مردم بوده و هستند.

وی ادامه داد : تابحال هیچکدام از نمایندگان دخالتی بر انتصابات نداشتند اما وکلای مردم در حوزه نظارت بر عملکرد مدیران حساسیت دارند.

48 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =