ایرنا نوشت:

 آیت الله صادق آملی لاریجانی چهارشنبه شب در ادامه سخنان خود درباره اقدامات دستگاه قضایی در بحث مبازره با مفاسد اقتصادی افزود: یکی از شعارهای اصلی دستگاه قضایی، برخورد با مفاسد اقتصادی است و در همین رابطه برخی از پرونده های بزرگ مثل پرونده بیمه پیگیری شد.
وی اضافه کرد: تخلفات متهمان این پرونده رسیدگی شد و مراحل قضایی خود را طی می کند و مشابه همین موارد در استان ها نیز وجود داشت.
لاریجانی خاطر نشان کرد: در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی، پرونده های زمین خواری نیز دنبال شد و گاهی نیز دستگاه های اجرایی به مساله زمین خواری کمک می کردند که مقرر شد سازمان بازرسی به صورت جدی این مساله را پیگیری کند.
رییس قوه قضاییه تصریح کرد: در بحث مفاسد اقتصادی، هر کسی با هر مقام و مرتبه ای که مرتکب این جرم شود، از سوی دستگاه قضایی مورد پیگرد قرار می گیرد و قوه قضاییه بر حسب وظیفه با این امر برخورد می کند و ضعیف کشی نخواهد کرد.
لاریجانی با بیان اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی نباید یک طرفه بزرگ نمایی شود، تاکید کرد: باید اطمینان بخشی صورت گیرد و از سرمایه گذاری های صحیح و مشروع حمایت شود.
رییس دستگاه قضایی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در فرمان هشت ماده ای خود، در کنار دستور صریح مبنی بر برخورد با مفاسد اقتصادی، تامین امنیت اقتصادی را نیز مورد تاکید قرار داده اند.
وی ادامه داد: در هر کجا که بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح شد، اطمینان بخشی و تامین امنیت اقتصادی را نیز اضافه کردیم.
لاریجانی تصریح کرد: بحث مبازره با مفاسد اقتصادی نباید دست مایه شود تا هر کسی که کار اقتصادی می کند، مورد اتهام قرار گیرد.
17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
    0 0
    تخلفات بي شمار قضات را كي بايد رسيدگي بكند؟ بهتر است سري به دادگستري استان گيلان بخصوص دادگستري شهرستان صومعه سرا بزنيد ظلمي كه در آنجا به مردم ميشود حد ندارد سفارش ورشوه حرف اول را ميزنددر دادگستري ؟صومعه سرا.