دست به دامن شدن علی مرادی برای بقا در وزنه برداری؛چرا دل نمی کَند؟

علی مرادی بازنشسته است و باید با فدراسیون وزنه‌برداری خداحافظی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛از روزی که خبر بازنشستگی علی مرادی رسانه ای شده است خبر رسیده که او دست به کار شده تا با استفاده از تمام ظرفیت هایی که دارد در فدراسیون وزنه برداری بماند.آخرین تلاش های او در این رابطه ظاهرا به اینجا ختم شده که او از طریق ارتباط هایی که چند نماینده مجلس دارد یک پیشنهاد را مطرح کرده؛ اینکه حکم بازنشستگی اش چند ماه تمدید شود. در واقع مرادی به دنبال این است که با تمدید ریاست خود در فدراسیون وزنه برداری کار را به سال آینده که سال بازیهای آسیایی است بکشاند و در اینصورت تا مهر ماه بر مسند ریاست باقی بماند!
نکته دوم که شنیده شده این است که او در تلاش است تا اگر چنین اتفاقی نیفتاد با رایزنی نفری را سرپرست کند که از بدنه فعلی فدراسیون وزنه‌برداری باشد! به این صورت که رییس فدراسیون بعدی یکی باشد با تفکرات خودش. تفکراتی که تا امروز هم ضربه های زیادی را به فدراسیون وزنه برداری زده است.
بهتر است وزارت ورزش و جوانان که حالا تصمیمی درست و منطقی درباره این فدراسیون المپیکی و مدال آور گرفته است راه خودش را برود و با انتخاب سرپرستی که انگیزه های زیادی دارد هم سر و سامان مناسبی را به فدراسیون بدهد و هم کار را برای رییس جدید که بدون شک می خواهد تفکرات پوسیده را دور بریزد آسان کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    0 0
    حتما پای چیزی وسط هست که دو دستی چسبیده به میز ریاست فدراسیون وزنه برداری وگرنه این آقای مرادی نه دلسوز هست نه به هیچ عنوان نتوانسته بودجه و پاداش در خور ملی پوشان وزنه برداری رو بگیره. چی میخواد دیگه پس توانایی نداری بروو به سلامت آقای مرادی اگر ریگی در کفش نداری
  • شهرام IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    0 0
    سلام، امیدوارم هرچه زودتر فدراسیون وزنه برداری رییس جدید خود را بشناسد و به مسیر پیشرفت برگردد ، قانون منع بکارگیری بازنشستگان واقعا مفید است ، روسای فدراسیونی مثل مرادی ، پولادگر و .... یه زمانی مفید بودند ، اما وقتی نتوانستند از میز ریاست دل بکنند ، تبدیل به باری سنگین بر دوش ورزش ایران شدند .
  • هموطن IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵
    0 0
    جناب مرادی اگر ظرفیتی در خدمت داشته ای تاکنون که سال های متمادی با لابی گری ریاست کردی آن توان را ارئه داده ای ،مرحمتت زیاد دیگه دل بکن وبرو بسلامت.