هزینه‌ یک سفر ۹۰ روزه با دوچرخه دور ایران چقدر می‌شود؟

بیش از ۲ هزار و سیصد کیلومتر را در ۹۰ روز رکاب زده است. «بهناز هدایتی» دوچرخه سواری است که از مهرماه سال جاری سفر خود را شهر به شهر با دوچرخه از استان اردبیل شروع کرد و در بندرعباس خاتمه داد. او در طول مسیر تجربه‌های جالبی دارد، از تصادف گرفته تا مواجه شدن با شهری که اجازه دوچرخه سواری به او ندادند.

به گزارش خبرآنلاین، او درباره هزینه‌های سفرش می‌گوید: خیلی‌ها از من می‌پرسند برای این سفر چقدر کمک هزینه گرفته‌ام، باید بگویم برای سفری که من انجام دادم یک ریال هم از جایی به من کمک نشد، همه هزینه‌ها از تعمیر دوچرخه، درمان، خورد و خوراک، حمل‌ونقل و اسکان از پس‌اندازهای خودم بود. این مبلغ هم تقریباً چیزی حدود ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان برای ۹۰ روز سفر شد، دقیق نمی‌گویم چون هنوز حساب و کتاب نکرده‌ام (با خنده). واقعا گاهی گرانی‌ مواد غذایی برایم اذیت کننده بود، قیمت‌ها خیلی بیشتر از چیزی که تصور می‌کردم بود. اما طوری هزینه‌ها را مدیریت کردم که از عهده هزینه سفر بربیایم. در این مدت هم نه از میراث فرهنگی، نه فدراسیون و نه هیچ ارگان دیگری کمک هزینه‌ای دریافت نکردم.

جزئیات بیشتر این گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1589102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدمهدی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 12
    😕😕😕😕
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    14 1
    خیلی خوبه که به این مساله توجه شده. اما ما قبلا افراد زیادی رو داشتیم که تو ایران و خارج از ایران دوچرخه‌سواری کردند و بسیاری از اونها زن بودن. چرا اون‌ها رو پوشش نمی‌دین؟