شما نظر دادید/ مجری «خندوانه» انگار در این دنیا زندگی نمی‌کند

کاربران خبرآنلاین نظر خود را درباره فصل آخر برنامه«خندوانه» مطرح کردند، عده‌ای معتقدند که کیفیت این برنامه بسیار خوب است و عده دیگری باور دارند که رامبد جوان باز هم موفق نبوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حدود یک ماه و نیم از آغاز فصلِ تازه «خندوانه» می‌گذرد و اینک می‌توان حاصل کار رامبد جوان، محمد بحرانی و دیگر عوامل این برنامه را ارزیابی کرد. 

فصل هشتم «خندوانه» که از دوشنبه ۱۷ آبان‌ ۱۴۰۰ از شبکه نسیم روی آنتن رفته است، افزون بر آیتم‌های ثابت پیشین خود، آیتم‌هایی تازه را طراحی و اجرا کرده و به‌تازگی، پخش این برنامه هم به پنج شب در هفته افزایش یافته است به همین دلیل از شما پرسیدیم این برنامه را چگونه می‌بینید و به نظرتان نسبت به هفت فصل پیشین، پرشورتر، خنده‌دارتر، بهتر و با محتواتر تولید شده است یا نه؟ و این که کدام آیتم و بخش از «خندوانه» را بیشتر می‌پسندید. 

در ادامه نظر کاربران خبرآنلاین را می‌خوانید.

رامبد جوان پر از شعار است

تعدادی از مخاطبان معتقدند اگر فردی شعاری را می‌دهد، موظف است به آن عمل کند و در زندگی خودش هم از این عقاید استفاده کند اما رامبد جوان این کار را انجام نمی‌دهد. یکی از کاربران درباره این موضوع نوشت: «شاید بگویید زندگی خودش است و به کسی ارتباطی ندارد، اما رامبد جوان که می‌خواهد نشان دهد همه چیز عالیست، همان کسی است که فرزندش را در کانادا به دنیا آورده است.»

کاربری با نام علی نوشت: «خندوانه» برنامه جالبی است گاهی اوقات هم می‌تواند خنده را بر لب مخاطب بیاورد، اما بیش از اندازه شعار زده است.»

یکی دیگر از مخاطبان خبرآنلاین نوشت: «من هیچ مشکل شخصی‌ای با رامبد جوان ندارم این حرف‌ها را هم می‌گویم چون واقعا مشکل است. «خنداونه» برنامه زیبایی است، اما مجری‌اش به نحوی برخورد می‌کند که انگار در این جهان زندگی نمی‌کند و اصلا از هیچ چیز خبر ندارد و حتی نمی‌داند که با بیماری و شکم گرسنه نمی‌توان خندید.»

          بیشتر بخوانید: 

        ◾️ رامبد جوان: من هم سختی‌ها را درک می‌کنم

مخاطب دیگری نوشت: «حرف‌ها و رفتارهای رامبد جوان، بیش از اندازه اغراق آمیز است و گاهی اوقات احساس می‌کنم که در حال گول زدن مخاطب است.»

کاربری هم نوشت: « با برنامه‌های رامبد می‌خندم، آن را هم دوست دارم اما گاهی اوقات بوی شعار می‌دهد و این آزار دهنده است.»

«خندوانه» راهی کوچک برای خنداندن است

عده‌ای از مخاطبان بر این باورند مهم این است که «خندوانه» برای دقایق و حتی لحظاتی باعث خنده مخاطبان شود و همین کافی است. یکی از مخاطبان در این‌باره نوشت: «برنامه رامبد جوان دقایقی ما را شاد می‌کند در این اوضاع ناراحت کننده مگر چیزی غیر از این موضوع می‌خواهیم؟ همین کافیست.»

یکی دیگر از کاربران نوشت: « فصل هفتم این برنامه خیلی باب میلم نبود اما فصل جدید را دوست دارم، خیلی‌ها انتقاد می‌کنند که زندگی شخصی رامبد جوان با چیزی که نشان می‌دهد تفاوت دارد، اما زندگی شخصی هیچ کسی به ما ارتباط ندارد.»

مخاطبی نوشت: «همین که برای چندین دقیقه سرمان گرم می‌شود کافیست و مطمئنم که از تعداد زیادی برنامه تلویزیونی جذابیت بیش‌تری دارد.»

فردی به نام عسل هم نوشت: «من نمی‌گویم «خندوانه» یا رامبد جوان بی عیب و نقص است. اما واقعا هدف خوبی دارد و به درستی هم آن را دنبال می‌کند.»

مخاطب بی نام دیگری هم نوشت: «این ایراد همه ماست که تا موفقیت یک نفر را می‌بینیم شروع می‌کنیم به تخریب کردنش. ما به قدری در غم و اندوه خودمان فرو رفته‌ایم که با هر چه خوشی است مخالفیم.»

نمی‌توان برنامه‌ رامبد جوان را با جیمی فلن مقایسه کرد

عده‌ای نیز معتقدند که رامبدجوان انسان امیدواری است که با وجود هجمه‌ها باز هم برنامه‌سازی می‌کند. کاربری در رابطه با این موضوع نوشت: «گاهی اوقات احساس می‌کنم که رامبد جوان با این اندازه از هجمه‌ای که به او وارد می‌شو، چه انسان صبوری است و با این حرف‌های بیهوده به کار خودش ادامه می‌دهد و یک کار مفید می‌سازد.»

تعدادی از کاربران هم باورند که رامبدجوان با اینکه مخاطب ندارد، باز هم به زور برنامه می‌سازد. یکی از کاربران هم نوشت: «رامبد جوان چه اصراری دارد با این هجمه‌هایی که به او وارد می‌شود برنامه بسازد؟ اگر کسی بگوید خارجی‌ها هم چندین سال یک برنامه را می‌سازند باید بگویم که واقعا قابل مقایسه نیست. نمی‌توان برنامه جیمی فلن را با «خندوانه» مقایسه کرد.»

مخاطب دیگری معتقد بود که رامبدجوان جایگاه خود را از دست داده، او در این‌باره نوشت: «با بازخوردهایی که از اطرافیانم گرفتم به نظرم باید یک تغییر اساسی در «خندوانه» به وجود بیاید چون مخاطبان از این برنامه دلزده شده‌اند.»

یکی دیگر از کاربران خبرآنلاین نوشت: «کاش آقای جوان جایگاه و احترام خودش را حفظ کند و بگذارد خاطرات خوب «خندوانه» در ذهن ما بماند نه دو فصل اخیر.»

۵۸۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1585438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    96 9
    در این که رامبد جوان هیچ درکی از سختی های مردم نداره هیچ شکی نیست اینو بارها به مردم ثابت کرده
    • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      5 30
      درک داره ، خوبم داره تو نمی فهمی
    • جلبک IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      4 9
      اینو منم که طرفدارشم قبول دارم ولی تب دلیل نمیشه آدم بدی باشه
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      4 8
      نق الکی نزن بابا
    • ...... IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      5 9
      آدمی بی درک
  • Sina IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    رامبد جوان بهترین مجری و بازیگر حال و حاضر ایران است
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
      2 2
      بدترین بازیگر درست تره
  • reza52 ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    27 46
    هرکسی جای رامبد هم بود مجبور بود مثل او رفتار کنه. اون برنامه‌ای در این کشور ساخت و سعی کرد خنده را بعنوان یک حرکت فرهنگی سالم جا بندازه. کارش بی‌عیب نیست، ولی فقط دیکته ننوشته است که غلط نداره.
  • گلشن IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    37 12
    خنده ازبیخردی خیزد چون خندم که گرفته است خرد سخت گریبانم را
  • US ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    17 54
    متاسفم برای این مردم احمق که فکر فکر غم و اندوه هستند.
  • ج IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    45 13
    محمد بحرانی. نقابی است که رامبد به صورت میزند ولی در پس ان کسی است که دیگر برای کسی جالب نیست مخصوصا احاد مردمی که از شرایط کنونی سختی میکشند
    • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
      2 4
      بچه بی تربیت
  • سلام IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    23 13
    انسان برای مدتی نیاز داره با روش های صحیح با اخلاق این دنیا رو با مشکلاتش فراموش کنه
  • فائزه IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    24 63
    به نظرمن برنامه رامبد عالیه عاشق رامبدم واینکه من همه برنامه ها رو نگاه کردم ولی برنامه رامبد نشون میده که به خاطر خنده مردم داره تلاش میکنه خدا قوت
  • بدون نام IQ ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    5 2
    متأسفانه برنامه خندوانه فصل های قبلی یکمه بهتر بود اما الان خیلی جذاب نیست دومن درک کردن جامعه مهمترین اما اینها بزور دران مردم میخندونن حتی یک عده هنرمند هم این برنامه را نقد کردن ابراز تأسف کردن
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    5 2
    رامبد جوان یک ادم معمولی مثل من و شماست ایشان یک ایده را خلاقانه به عمل دراورده و ان شاد کردم مردم ایرانه. نباید توقع یک جامعه شناس یک سیاست مدار یک فیلسوف و .....از ایشان داشت. برنامه خیلی خوبی به نظر من ساخته و تو این شرایط سخت لحظه ای مردم رو شاد میکنه. ازش ممنونم
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    2 4
    حالا برنامه هم که ی ذره لبخند می خواد ب لب مردم بیاره شما نذارید!!! چکار ب شخصیت رامبد دارید؟! مهم کارشه که خیلی خوب داره انجام میده امیدوارم این برنامه و برنامه های شبیه ب خندوانه ادامه پیدا کنه
  • دو کلمه حرف حساب IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    2 3
    وای که خبر آنلاین حتی خنده بر لبان مردم این سرزمین را علیرغم تنگی های اقتصادی حاصل از تحریم آمریکا و غرب را تحمل نمی کند. و خود خبر آنلاین درگیر توهم آفرینی برای مردم این سرزمین است. دم رامبد جوان گرم که به هر صورت لبخندی بر لبان این مردم می نشاند.... کلیّت آقای رامبد جوان از لحاظ مثبت بودن ایشان نسبت به بعدمنفی ایشان می چربد.. ما انتظار داریم همه معصوم باشند در حالی که اینگونه نیست.... رفتارهای مثبت انسان نسبت به رفتارهای منفی انسان باید بالاتر و با ارزش تر باشد.
  • Akram IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    1 5
    سلام به نظر من خیلی برنامه ی خوبی هست و من و خانوادم خیلی حالمون خوب میشه وقتی برنامه ی هندوانه رو میبینیم زندگی شخصی هرکس به خودش مربوط میشه و اگر هم آقای رامبد جوان الان پولدار هست خوب بالاخره زحمت کشیده تا به اینجا رسیده. ما تو خونه نشستیم و انتظار داریم که از هوا پول بیاد دستمون. من خودم هم خیلی حسرت میخورم وقتی این پولدارا رو میبینم ولی خوب بعد میگم که زحمت کشیده به اینجا رسیده. اگر هم خیلی ها معترض هستن که چرا رفته کانادا بچشو دنیا آورده اولا این که خانواده زنش اونجا هستن و دوما‌‌‌‌خیلی از خواننده های معروف مثل آقای عقیلی هستن که الان دارن تو اسپانیا زندگی میکنن چرا اونا رو نمیبینید از نظر من آقای رامبد جوان خیلی عالی هستن ومن حس خوبی به ایشون دارم و حالم خوب میشه وانگیزه پیدا میکنم برای زندگی
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    10 5
    آخه چرا مردمو به زور می خواد بخندونه بابا . خیلی آدم نچسب و حوصله سر بریه برنامشم اصلا خوب نیست آ م حالت تهوع می گیره
  • ۰۰۰۰۰۰۰ IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    7 1
    فقط جناب خان میتونه خندوانه رو جذاب کنه ولی ای کاش جناب خان از غم حرف نمیزد
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    2 5
    مجری خندوانه باید عوض شود
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    5 3
    به نظرم رامبد جوان وظیفه اش حل کردن مشکلات نیست ،حتی انعکاس آن هم بیهوده است چون این قدر گرفتاری ها عیان است و مرتب تکرار می شود که حالا همه همدرد شدیم در این بین در این وضعیت برنامه ای که بتواند کمی حال مردم را حتی به دروغ خوب کتد لازمه ،به هر صورت مردم باید زنده بمونن
  • عای IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    5 5
    چرا شما با هرکی مردم ایران رو شاد کنه مشکل دارید!! الان بی بی سی که در مورد انگلیس هیچ آماری از کرونا نمیده و انگار همه خوشحالن اما در ایران به یک تصادف جاده ای گیر میده خوبه؟!
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    6 3
    هیچ وقت سیر از گرسنه خبر ندارد از قدیم گفتن/ وقتی بجه ت جلوت نشسته وقتی بچه مجردت یا دختر مجردت از سن ازدواج گذشته روبروت نشسته وبفکر بدهی چک کرایه خونه ی چطور میتوانی بخندی شاید از دیوانگی
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    2 3
    من فقط به خاطر جناب خان خندوانه نگاه میکنم خیلی لوس هستند مثلا مثل آیتم خنده مهمان باید مجری یا طرز فکرشون رو عوض کنن😑😑
  • همشهری IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    4 4
    اینکه من مخاطب اخساس می کنم رانبد واقعیت های زندگی من رو نمیبینه فقط ساز خودش ذو کوک میکنه برام آزار دهنده است و اگر بچه ها تلوزیون رو روشن نکنن به هیچ وجه حاضر نیستم نگاش بکنم با اینکه خودم تا میتونم انرزی مثلت میدم
  • بهار IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    4 6
    خندوانه یکی از شادترین و بهترین برنامه های طنزه و رامبد هم‌به خوبی از عهده مجری گری اون بر میاد خدا قوت
  • واقعیت IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    1 2
    تو بیشتر برنامه ها حتما باید یکیش یا بیشترش از اداهای غربی باشه .. ساده نیستید
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    3 5
    چقدر خارج از ایران سختی کشیده .
  • Leyla IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    5 3
    تو این روزای سخت اقتصادی همچنین برنامه ای لازمه برای نیم ساعتم که شده شاد بشیم
  • مهسا IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    3 1
    چه حرفایی میزنید حالا که یه برنامه می خواد حالمون خوب کنه ناراحتین؟ به اندازه کافی خودمون خبر داریم که مردم چه قدر سختی می کشن توی هر برنامه ای باید از بدبختی مردم گفته بشه؟ چه تفکرات احمقانه
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
    3 1
    رامبد جوان متاسفانه طنز را با مسخره گی اشتباه گرفته در بالا آوردین مخاطبی گفته چه اصراری به ساختن فصل جدید داشت باید گفت پول !