هشتمین جلسه ستاد توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی لرستان برگزار شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با راه‌اندازی ستاد توسعه حمایت از سرمایه گذاران؛ شاهد یک جهش بزرگ در تولید و توسعه زیرساختهای بخش کشاورزی لرستان هستیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، هشتمین جلسه ستاد توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان به ریاست "دکتر اسفندیارحسنی مقدم"، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و با حضور معاونین، مدیران ستادی، مدیرکل توسعه سرمایه گذاری استانداری، مدیران کل‌شیلات و شرکت غله، مدیر شرکت شهرکهای کشاورزی، رئیس سازمان نظام مهندسی و نظام صنفی استان برگزار شد.

دکتر حسنی مقدم" در این جلسه گفت: با اعتبارات محدود دولتی و پیچیدگی های سیستم اداری توسعه بخش کشاورزی به کندی پیش می رود بنا بر این باید در ستاد توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی سرمایه گذاران را حمایت و برخی ازکارهای اداری که مانع تسریع درکار سرمایه گذاران است را تعدیل و رفع کنیم.

  رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: در همین راستا و با استفاده از ظرفیت سرمایه‌ بخش خصوصی *چندین طرح و پروژه مهم به ارزش بیش از ۵۴۰۰ میلیارد تومان طرح در ستاد توسعه سرمایه گذاری تصویب و یا به مرحله اجرا درآمده است* که این پتانسیل مناسبی جهت توسعه تولید و اشتغال پایدار در استان است.

 وی در پایان گفت: حل مشکلات و سهولت در انجام امور شهرکهای گلخانه‌ای چشمه سلطان ازنا و چواری دلفان، پرورش ماهیان خاویاری چشمه زرشک کوهدشت، تولید و تکثیر بچه ماهی سردابی به ظرفیت ۲ میلیون قطعه، طرح پرورش گوسفند طبقاتی درشهرستان دورود، طرح احداث کارخانه آرد شهرستان رومشکان و دو پروژه پرورش مرغ تخمگذار به ظرفیت ۱۰۰ و ۳۰۰ هزار قطعه ای و دیگرطرحهای سرمایه‌گذاران مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1584088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =