هرآنچه که درباره سرویس سرور مجازی باید بدانید!

ایران وی پی اس ارائه دهنده طیف گسترده‌ای از خدمات فناوری اطلاعات برای کسب و کار کوچک و بزرگ است. میزبانی وب لینوکس، سرور مجازی اختصاصی، سرور اختصاصی و راه حل‌های ذخیره‌سازی اطلاعات و استفاده از تجهیزات و نوآوری جدید برای ارائه یک سرویس بی نظیر بر بستر شبکه است.

ایران وی پی اس را بیشتر بشناسید!

ایران وی پی اس ارائه دهنده طیف گسترده‌ای از خدمات فناوری اطلاعات برای کسب و کار کوچک و بزرگ است. از میزبانی وب لینوکس، سرور مجازی اختصاصی، سرور اختصاصی و راه حل‌های ذخیره‌سازی اطلاعات و استفاده از تجهیزات و نوآوری جدید برای ارائه یک سرویس بینظیر بر بستر شبکه است.

ایران وی پی اس با معرفی سرورهای قدرتمند برای پشتیبانی از سرورهای مجازی آغاز نموده است. همسان با سرورهای مجازی، سرورهای اختصاصی عرضه شده، پاسخگوی مخاطبین وسیع با نیازهای گوناگون خواهد بود. سازمانهای دولتی، ارگان ها، خبرگزاری ها، انجمن‌های بزرگ، گیم سرورها و دیگر سایتهای بزرگ خدمات‌رسانی در پهنای وب، در کنار پشتیبانی ارزنده کادر فنی شرکت می‌توانند از خدمات گسترده این بخش بهره‌مند گردند.

همچنین ایران وی پی اس اخیرا موفق به اخذ نمایندگی میزبانی مولتی لوکیشن از WORLDBUS شده است و سرویس های خود را علاوه بر لوکیشن ایران در آلمان، هلند، گرجستان، اوکراین، کانادا، فرانسه، فنلاند و روسیه هم ارایه می کند.

ویژگی‌های متمایز سرویس های ایران وی پی اس

ایران وی پی اس ارائه دهنده طیف گسترده از خدمات فناوری اطلاعات برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ است. سرویس‌های مجازی، سرور اختصاصی و میزبانی استفاده از تجهیزات و نوآوری‌های جدید برای یک سرویس بی نظیر بر بستر شبکه است.

ویژگی‌های متمایز سرویس‌های ایران وی پی اس عبارتند از:

  • حداکثر کارایی - انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری از ویژگی‌های ایران وی پی است.
  • قابلیت اطمینان - استفاده از بهترین سخت افزارها و نرم افزارهای به روز و کادر پشتیبانی حرفه‌ای برای ارائه بهترین نوع خدمات است. ۹۹٪ تضمین پایداری سرویس‌ها وجود دارد.
  • شبکه گیگابایتی - استفاده از شبکه پرسرعت گیگابایتی و حداکثر پایداری شبکه در اولویت ایران وی پی اس است. ۹۹.۹٪ تضمین در دسترس بودن شبکه سرورهای وجود دارد.
  • بدون هزینه راه اندازی - سرویس‌های ایران وی پی اس فاقد هر گونه هزینه راه اندازی اولیه است و حداقل دوره قرارداد در ان مطرح نبوده و مشترکین در هرزمان میتوانند سرویس خود را لغو کنند.
  • امنیت بالا و پر سرعت - ایران وی پی اس از راه حل‌های امنیتی در سرویس‌های خود ارائه کرده استکه باعث میشود داده‌های مهم شما از تهدید فیزیکی و مجازی در امان باشد.
  • پشتیبانی حرفه‌ای و ۲۴ساعته - کارشناسان شرکت در تمام سطوح فنی، فروش و مشاوره خدمات به صورت ۲۴ساعته از طریق تیکت، گفتگو زنده و تماس تلفنی در دسترس است.
  • منابع کاملا اختصاصی و حرفه‌ای و تکنولوژی برتر - سرویس‌های موجود در ایران وی پی اس کاملا اختصاصی و حرفه‌ای است.
  • حداکثر مدیریت و سازگاری - سرویس‌های مجازی و نمایندگی، حداکثر سازگاری را با سیستم‌های مدیریت محتوا دارد و به مشتریان امکان انتخاب انواع نسخه‌های PHP همراه با امکانات دلخواه را فراهم می‌کند.
  • فعال‌سازی آنی سرویس - کلیه سرویس‌های میزبانی و نمایندگی و سرورها ایران وی پی اس، دارای نصب و راه اندازی آنی بعد از پرداخت هزینه سرویس می‌باشد.
  • دیتاسنترهای معتبر - دیتاسنتر (محل نگهداری سرورها) نقشی مستقیم و تاثیر بسیار بالایی در کیفیت سرویس دهی به سایت‌ها دارد اتصال به Back Bone موجب بالا بودن سرعت دسترسی سایت‌ها می‌شود همچنین اتصال به ۶ بک بن دیگر باعث بالا رفتن زمان دسترسی به سایت‌ها (Up-time) می‌شود علاوه بر این، مواردی که در بخش شبکه پرشین هویز به آن اشاره شده است امنیت و کیفیت شبکه را تضمین می‌نماید.

انوع سرویس های ایران وی پی اس

با توجه به نیازهای عمومی کاربران، ایران وی پی اس خدمات میزبانی خود را به طور کامل به سه بخش تقسیم کرده است که عبارتند از: سرور مجازی، سرور اختصاصی، نمایندگی سرور مجازی که هر قسمت دارای بسته‌هایی با منابع ایده آل همراه با حداکثر کیفیت و کارایی با کمترین هزینه ممکن معرفی و آماده خدمات‌رسانی کرده است که با سرویس‌های میزبانی ایران وی پی اس با خیال راحت به توسعه کسب و کارتان بپردازید.

انوع سرویس های ایران وی پی اس عبارتند از:

سرور نیمه اختصاصی

سرور نیمه اختصاصی کیفیت بیشتری نسبت به سرور مجازی معمولی دارد. سرور نیمه اختصاصی با نام‌های سرور مجازی پرسرعت یا Virtual Dedicated Server و یا Semi-Dedicated Server نیز شناخته میشود.

منابع و امکانات فنی این سرویس بصورت اختصاصی موجود است و بنابراین کیفیت بسیار بالائی از نظر قدرت و سرعت پردازش دارد. در بسیاری از موارد تفاوتی بین سرور نیمه اختصاصی و سرور اختصاصی احساس نمی شود.

شما می‌توانید در هنگام سفارش علاوه بر انتخاب سیستم عامل دلخواه اعم از ویندوز یا لینوکس، محل دیتاسنتر مورد نظر خود را از بین کشورهای موجود انتخاب کنید. راه اندازی و تحویل تمام سرویس‌های ما بصورت خودکار و ظرف چند دقیقه پس از پرداخت انجام میشود.

تکنولوژی بکار رفته در سرور مجازی نیمه اختصاصی ایران وی پی اس KVM است که به همراه کنترل پنل مجهز مدیریتی SolusVM ارائه میشود. راه اندازی و تحویل تمام سرویس‌های ما بصورت خودکار و ظرف چند دقیقه پس از پرداخت انجام میشود.

هرآنچه که درباره سرویس سرور مجازی باید بدانید!

ویژگی های سرورهای مجازی نیمه اختصاصی ایران وی پی اس

ارائه سرورهای مجازی نیمه اختصاصی با هارد دیسک‌های نوع ویژه و سخت افزارهای بروز در موقعیت‌های مختلف

  • پهنای باند ماهانه نامحدود
  • مقدار رم بصورت اختصاصی است
  • هارد دیسک مورد استفاده نوع ویژه
  • قابلیت نصب ویندوز یا ایزو دلخواه دارد
  • تضمین امنیت بالا
  • امکان بکاپ گیری منظم

نمایندگی سرور مجازی

تنها با چند کلیک و بصورت آنلاین می‌توانید سرور مجازی مورد نیاز خود را با سیستم عامل‌های مختلف در کشورها و دیتاسنترهای مختلف ایجاد، کنترل، حذف و اضافه کنید. عملیات ساخت سرور مجازی در نسخه‌های متنوع سیستم عامل‌های لینوکس و ویندوز بصورت خودکار انجام شده و پس از چند دقیقه می‌توانید سرور مجازی را به مشتری خود تحویل دهید.

با سفارش هر یک از سرویس‌های نمایندگی سرور مجازی می‌توانید هنگام ساخت سرور مجازی علاوه بر نوع سیستم عامل، محل دیتاسنتر و نوع مجازی‌سازی را از بین ده‌ها سرور موجود انتخاب کنید و وی پی اس مشتریان خود را بین سرورهای مختلف در دیتاسنترهای مختلف تقسیم کنید.

شما می‌توانید در هنگام سفارش محل دیتاسنتر مورد نظر خود را از بین کشورهای آلمان، فرانسه، کانادا، انگلیس، آمریکا، هلند و ایران و گرجستان و اوکراین انتخاب کنید. نمایندگی سرور مجازی به دلیل دسترسی به ده‌ها سرور در لوکیشن‌های مختلف از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است.

تمام عملیات مدیریت و کنترل سرورهای مجازی بصورت آنلاین و تنها با چند کلیک هوشمندانه صورت میگیرد و بر خلاف برخی از سرویس دهندگان نیازی به نصب و پیکربندی سیستم عامل بصورت دستی نیست! و حتی با نمایندگی سرور مجازی می‌توانید برای مشتریان خود کنترل پنل جداگانه مدیریت سرور مجازی ایجاد نمائید.

در سرویس نمایندگی سرور مجازی ایران وی پی اس می‌توانید با استفاده از کنترل پنل مدیریتی اقدام به ساخت یا حذف و اضافه سرور مجازی کنید. کنترل پنل مدیریت این سرویس SolusVM میباشد که به کاربران امکان مدیریت ماشین‌ها در هر زمان از شبانه روز و به سادگی فراهم می کند.

هرآنچه که درباره سرویس سرور مجازی باید بدانید!

سرور مجازی ابری در آلمان، فنلاند و گرجستان و بزودی هلند!

با سرورهای مجازی ابری ایران وی پی اس می‌توانید سرور با سیستم عامل دلخواه خود را در کمتر از چند دقیقه انتخاب و نصب نموده و آزادانه منابع سخت افزاری که نیاز دارید را در زمان دلخواه به سرور خود بیافزائید و تنها برای منابع مورد نیاز سرور هزینه پرداخت کنید.

در این سرویس‌ها منابع سخت افزاری دارای بالاترین سطح پایداری و بیشترین قابلیت اطمینان هستند. ارتقا و کاهش منابع سرورها در سرویس سرورهای مجازی ابری در لحظه انجام می‌شود. سرورهای یاد شده در دیتاسنتر هتزنر در دو موقعیت آلمان و فنلاند و گرجستان میزبانی می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1583805

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =