مهر نوشت:

 یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر مشهد- تهران در هنگام فروند در فرودگاه مهرآباد باوجود اینکه چرخ‌هایش باز نشد اما با مهارت و توانایی خاص خلبان، در این فرودگاه به زمین نشست.

 دو پرواز شرکت هواپیمایی ماهان از مشهد به تهران در روز شنبه با دو اتفاق خاص مواجه شدند که با این وجود، خوشبختانه آسیبی به مسافران وارد نشده است.

 در یکی از این پروازها، خلبان هواپیمای ایرباس ماهان در هنگام فرود در فرودگاه مهرآباد به برج مراقبت اعلام می‌کند چرخ‌های این هواپیما باز نمی‌شود که بلافاصله مسئولان برج مراقبت شرایط لازم را برای فرود این هواپیما فراهم می‌کنند.

 در باند فرودگاه مهرآباد foam که نوعی کف و ضد احتراق است، ریخته می شود تا هواپیما فرود آید. این هواپیما با مهارت و توانایی خاص خلبان موفق به فرود در فرودگاه می شود؛ بدون اینکه آسیبی به مسافران آن وارد شود. البته هواپیماهایی که در این شرایط فرود می آیند، خسارتهای سنگینی به خود هواپیما وارد می شود.

 چندین سال قبل هم در یکی از پروازهای شرکت هواپیمایی کیش ایر، هواپیما در هنگام فروند چرخش باز نشد اما آن هواپیما هم با مهارت خاص خلبان موفق به فرود شده بود.

 پرواز دیگر هواپیمای ماهان که روز شنبه قصد داشت از مشهد به تهران بیاید، پس از پرواز چند دقیقه ای به دلیل نقص فنی مجبور به فرود در فرودگاه هاشمی نژاد می‌شود. خوشبختانه به مسافران این پرواز هم آسیبی وارد نشده است.

 4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام A1 ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    مسئولین چه کار میکنید . جناب دادستان چرا با این همه تو در خوابی ؟؟؟؟؟؟؟؟ وقت آن رسیده مسئولین از خود یک مقدار بصیرت نشان دهند وگر نه یا خشم مردو روبه رو خواهند شد!
  • علي IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    0 0
    پرواز كرمانشاه تهران هم دچار مشكل باز نشدن چرخ ها شده بود چندروز پيش! تا كي بايد تاوان اين مدريت غلط رو بديم هواپيماي آقايون كه همه نو هستش ماله ماست كه عتيقس
  • مشتری ناراضی IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
    1 0
    وقتی شرکت هواپیمایی ماهان حقوق قانونی مشتریان خود را رعایت نمی کند، این خسارت های مالی به این شرکت از طرف خدا نازل می گردد باشد که تنبیهی برای مدیران آن شرکت منظور شود. چنین شرکتی که حاضر نیست علارغم خصارتی 600 هزارتومانی وارده به مشتری خود را طبق رای صادره کمیته حقوقی انجن صنفی بپردازد مستحق چنین خسارت های مالی می باشد.
  • منتقد IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
    0 0
    خداكنه سوميش نخوره وسطش
  • محسني IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
    0 0
    حالا هواپيما ها قديمي هستند به درك،چرا خلبانهاشون و با اين همه مهارت اخراج ميكنيد،
  • بدون نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    0 0
    اخراج باید گردد استیضاح باید گردد تعلیق باید گردد انفصال باید گردد آخر سر هم یک مقام بالاتر اهدا باید گردد!!!
  • مصطفی US ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    1 0
    بیشترین توهین به شعور ملت با این وزارت و این هواپیماها شده .
  • امیر IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
    1 0
    به همچین خلبانی با همچین مهارتی باید جایزه وپاداش داد واز اوتقدیر شود