فیلم سینمایی «گرین لانترن» تولید استودیو برادران وارنر جمعه در اولین روز اکران در آمریکای شمالی 21.6 میلیون دلار به دست آورد.

به گزارش خبرآنلاین، کارشناسان فروش پیش‌بینی کرده‌اند این فیلم که بر مبنای یکی از قصه‌های مصور انتشارات دی. سی. کامیکس ساخته شده، تا پایان روز یکشنبه بین 55 تا 60 میلیون دلار بفروشد

برخورد بسیار منفی منتقدان با «گرین لانترن» («فانوس سبز») می‌تواند در هفته‌های آینده روی فروش این فیلم تاثیر بگذارد، اما فروش فیلم در سینماهای مجهز به سیستم سه‌بعدی می‌تواند به آن کمک کند. 71 درصد از 3816 سینماهایی که «گرین لانترن» در آن روی پرده رفته، سه‌بعدی هستند.

این فیلم را مارتین کمپبل («کازینو رویال») کارگردانی کرده و رایان رینولدز در آن نقش خلبانی را دارد که با استفاده از یک حلقه‌ سبز اسرارآمیز به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود. بلیک لایولی، پیتر سارسگارد و مارک استرانگ از دیگر بازیگران فیلم 150 میلیون دلاری «گرین لانترن»‌ هستند.  

کمدی «پنگوئن‌های آقای پاپر» با بازی جیم کری دیگر فیلمی است که از این هفته به طور گسترده در سینماهای آمریکا اکران شده است. این فیلم روز جمعه در 3339 سینما 6.4 میلیون دلار فروخت که شروعی ناامیدکننده برای فاکس بود.

«پنگوئن‌های آقای پاپر» را مارک واترز کارگردانی کرده و کری در آن نقش تاجری را بازی می‌کند که وقتی وارث شش پنگوئن می‌شود، زندگی‌اش کاملا تغییر می‌کند. در همان حال که او آپارتمان خود را به یک سرزمین پریان زمستانی تبدیل می‌کند، اوضاع کاری‌اش به هم می‌ریزد.

کارا گوجینو، آنجلا لنزبری، افلیا لاویباند و مادلین کارول دیگر بازیگران «پنگوئن‌های آقای پاپر» هستند.

فیلم افسانه علمی «سوپر 8» به کارگردانی جی‌جی آبرامز و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ در دومین جمعه اکران حدود شش میلیون دلار فروخت و ضمن این‌که فیلم سوم شد فروش خود را در ایالات متحده و کانادا به 57.5 میلیون دلار رساند.

«افراد ایکس: درجه یک» استودیو فاکس با 3.35 میلیون دلار و کمدی «خماری قسمت 2» به کارگردانی تاد فیلیپس با 3.18 میلیون دلار فهرست پنج فیلم پرفروش روز جمعه را کامل کردند.

ورایتی / 18 ژوئن / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =