۱۹۸۷دستگاه بخاری گازسوز میان نیازمندان چهارمحال وبختیاری توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه فصل زمستان، ۱۹۸۷ دستگاه بخاری گازسوز میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جاسم محمدی فارسانی بیان کرد: هر ساله در آستانه فصل زمستان لوازم ضروری زندگی شامل بخاری گازسوز و آبگرمکن میان خانواده‌های تحت حمایت نیازمند این لوازم با اولویت مناطق محروم و سردسیر توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای اقلیم سردسیر است که تا اواسط بهار نیز دمای هوا به زیر صفر درجه می‌رسد افزود: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه سال گذشته نیز در ۴ مرحله، ۲۱۷۰ دستگاه بخاری گازسوز و آبگرمکن میان خانواده‌های نیازمند و فاقد این لوازم با هدف رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و بهبود سطح زندگی برای مددجویان تهیه شده است.

محمدی با اشاره به توزیع کولر آبی در ۲ مرحله اضافه کرد: امسال از اواخر فصل بهار ۳۷۰۰ دستگاه کولر آبی با اولویت مناطق محروم و گرمسیر استان میان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان فاقد این لوازم توزیع شده است.

شایان ذکر است، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است. همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =