دارن آرونوفسکی که پس از «قوی سیاه» چند پروژه را کنار گذاشته بود قسمت اول سریال «هوبوگابلین» را کارگردانی می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، این مجموعه را مایکل چابن و همسرش آیلت والدمن می‌نویسند و شبکه اچ‌بی‌او آن را تولید می‌کند. «هوبوگابلین» داستان گروهی خلافکار و جادوگر است که از مهارت‌های خود برای فریب و شکست دادن هیتلر در دوران جنگ دوم جهانی بهره می‌برند.

دارن آرونوفسکی که از زمان «قوی سیاه» و بردن جایزه‌های بسیار پروژه‌های متعددی برای کارگردانی داشت بیشتر وقت خود را صرف تصمیم گیری برای فیلم بعدی خود کرده بود. ابتدا قرار بود برای کمپانی فاکس «وولورین» را بسازد که دنباله‌ای بر «سرچشمه مردان ایکس: وولورین» بود اما بعدا به دلیل «وقت نداشتن» آن را کنار گذاشت.

بعد از این، پروژه «نوح» مدتی وقت آرونوفسکی را گرفت، این پروژه پروژه عظیم و پرخرج داستان کشتی نوح پیامبر است. فعلا از آرونوفسکی به عنوان کارگردان این فیلم نام می‌برند اما چیزی قطعی نیست. «مرد ماشینی» دیگر پروژه منتفی شده او بود.

چابن به «دکتر فیلمنامه» شهرت دارد و اغلب فیلمنامه‌های مختلف را به او می‌دهند تا بخواند و نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کند. او نویسنده رمان «پسران شگفت‌انگیز» است که سال 2000 اقتباس سینمایی آن با بازی مایکل داگلاس روی پرده رفت. او همچنین به همراه اندرو استنتن (کارگردان «وال.ای» و «در جستجوی نمو») اقتباسی از کتاب «جان کارتر مریخ» نوشته ادگار رایس باروز برای دیسنی نوشته که استنتن آن را کارگردانی کرده و مارس امسال روی پرده می‌رود.

والدمن هم نویسنده آثار داستانی و غیرداستانی چون «مادر بد» و «عشق و دیگر آرزوهای محال» است که اقتباس سینمایی دومی سال گذشته با بازی ناتالی پورتمن با نام «زن دیگر» اکران شد. او همکاری مداومی با نیویورک‌تایمز، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست دارد.

دارن آرونوفسکی کارگردان جوانی است که با اولین فیل بلند خود به نام «پی» توجه بسیاری را معطوف خود کرد. او که تاکنون با وجود سختی‌های بسیار به سینمای مستقل پایبند بوده کارگردان آثاری چون «مرثیه‌ای بر یک رویا»، «کشتی‌گیر» و «چشمه» است. او برای فیلم «قوی سیاه» نامزد اسکار در رشته کارگردانی بود.

هنوز نام بازیگران و دیگر عوامل «هوبوگابلین» اعلام نشده است.

ورایتی / 16 ژوئن / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 157665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =