عضو کمیسیون آموزش: گزینه جدید وزارت آموزش و پرورش قوی‌تر از باغ‌گلی است

فارس نوشت: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با استفاده از افراد شایسته و توانمند می‌تواند در راستای تحول در این وزارتخانه گام های بلندی بردارد.

مهرداد ویس کرمی با اشاره به جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: در این جلسه فیاضی برنامه‌هایش برای تحول در این وزارتخانه را تشریح کرد و به شبهات نمایندگان پاسخ داد.

وی با بیان اینکه فیاضی توانایی ایجاد تحول در وزارت آموزش و پرورش را دارد، افزود: وزیر پیشنهادی با استفاده از افراد شایسته و توانمند می‌تواند در راستای تحول در این وزارتخانه گام‌های بلندی بردارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، پژوهش‌های خوبی در حوزه این وزارتخانه داشته و با زیرساخت‌های این وزارتخانه آشنا است.

ویس‌کرمی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی به مراتب قوی‌تر از باغ گلی وزیر پیشنهادی قبلی است، افزود: اگر دولت بخواهد از مدیران سنتی این وزارتخانه استفاده کند تحولی در وزارت آموزش و پرورش اتفاق نخواهد افتاد. انتصاب وزیری بیرون از بدنه وزارت آموزش و پرورش موجب حرکت‌های جدید و خلق ایده‌های جدید خواهد شد.

وی با بیان اینکه فیاضی اشراف خوبی بر مشکلات و مسائل وزارت آموزش و پرورش دارد، گفت: برخی نمایندگان به دلیل اینکه فیاضی از بدنه وزارت آموزش و پرورش نیست نگرانی در این زمینه دارند که با ارائه برنامه‌های تحول گرا از سوی وزیر پیشنهادی، این نگرانی‌ها برطرف خواهد شد.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1572036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =