حضور ذرات گرد و غبار در هوای تهران سبب شده است که کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران امروز تشکیل می‌شود.

محمدرضا محمودی معاون عمرانی استانداری درباره این موضوع به خبرآنلاین می گوید که در جلسه ای که ساعت 6 امروز برگزار می شود با حضور کارشناسان تاثیر گردوغبار بر سلامت شهروندان بررسی می شود و اگر به نتیجه برسیم که این تاثیر خطرناک است امکان تعطیلی فردا وجود دارد.

وی ادامه می دهد:اما اگر در حد توصیه باشد و سلامت شهروندان در خطر نباشد برای عدم حضور سالمندان و بیماران قلبی هشدار می دهیم.

محمودی با بیان اینکه ذرات معلق میزان آلاینده‌های اندازه‌گیری شده در  شهر تهران کمتر از 2.5 میکرون  است می افزاید: هوای تهران  در شرایط بسیار ناسالم قرار دارد و در کمیته امروز تصمیم هایی برای مقابله با این ریزگردها گرفته خواهد شد.

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 157021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    گرد و غبار با اين الودگي خودروهاي داخل همه دست به دست هم مي دهند تا ملت همه سرطان ريه و بيماري هاي قلبي داشته باشند.و مسئولين امروز هم دنبال فرعيات هستند و يا اصلا دنبال چي هستند ؟
  • مرتضي IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    براي گاو و گوسفند اگه شرايط زيست مناسب نباشه صاحب آن طويله رو تميز ميكنه كه حيوون راحت باشه . براي مردم كه هميشه دم از آنه مي زنيد بويژه در شهر هاي مرزي كسي ارزش قائل هست ؟
  • افشین IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    واقعا جای تعجب داره پس چطور روزی که توی اهواز میزان گرد و غبار 70برابر حد عادی بود(به گفته هواشناسی) از این اجلاس ها نگرفتن و تعطیل نکردن تازه فوتبال هم برگزار شد لابد خون تهرانیها رنگی تره یا شاید شش های ما فیلتر داره
  • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    khoda kone taetil konan
  • بدون نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    هر دفه که این ذرات به تهران می رسه همه چیز باید تعطیل شه؟!!! مردم شهرهای جنوبی و غربی هر روز دارن تو این شرایط زندگی می کنن. ما تهرانیا واقعا باید از خودمون خجالت بکشیم
  • بدون نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    نه چه خطری داره مگه اصلا خطرناکه؟ یه جلسه بگذارید اصلا کلا معاینه فنی رو هم بردارید و یا بکنید 40 سال بعد از تولید خودرو هوا عالیه سرطان ریه و بیماری های تنفسی یاخته فکر دشمناست
  • محمد IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    خدا جای حق نشسته ...فریاد بی صدای مردم مرزی به گوش هیچ کس نمیرسه...پس خدا خودش گرد و خاک رو به تهران میرسونه تا شاید تکونی بخورن؟البته از این شرایط کاملا ناراحتم و ای کاش هوای پای چندین سال قبل الان هم وجود داشت برای همه ایرانیها
  • نیما (21 ساله) IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
    0 0
    فقط موقعی که گردوخاک به تهران میرسه مسئولین یه جوریشون میشه؟ مگه بقیه مردم مهم نیستن که تا وقتی تقی به توقی میخوره تهران تعطیل میشه؟ فقط سلامتی مردم تهران مهمه؟ تا یه بارون میاد تهران تعطیل ، یه ذره گرد و خاک میاد تهران تعطیل ، یه ذره برف میاد تهران تعطیل ، آفتاب شدید میشه تهران تعطیل ، ابر میاد تهران تعطیل ، ماهم ادمیم ، ما هم نفس میکشیم.