بازدید و ارزیابی ۱۰ روستا از توابع بخش حرا قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از بازدید، نظارت و ارزیابی عملکرد ۱۰ روستای توابع بخش حرا جزیره در راستای طرح "روستای پاک، جزیره سبز" خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، شاهد ملازم با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخاب برترین روستای جزیره گفت: هدف از احیا و اجرای این طرح، داشتن روستاهایی با کیفیت بالا در سیما و منظر و کمک به ارتقا سطح سلامت جامعه محلی و معرفی مناطق مختلف جزیره به گردشگران است.

وی از آغاز روند بازدید، نظارت و ارزیابی تمامی روستاها برای بررسی آمادگی این مناطق جهت حضور در طرح "روستای پاک، جزیره سبز" خبر داد.

ملازم با بازدید از روستاهای دوربنی، گوران، چاهوغربی، عایشه آباد، سرریگ، دولاب، تُم گِز، سهیلی، گوری و باسعیدو، اقدامات این روستاها را در بخش پاکسازی محیطی، بهداشت روستایی، حفظ و نگهداشت فضای سبز و سایر فاکتورهای لازم برای مشارکت در طرح مذکور، مورد ارزیابی قرار داد.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه این بازدیدها از روستای سهیلی، از سه بوم گردی، سه تَن از اصناف و سه تَن از اهالی این روستا تقدیر کرد و هدف از این کار را همراهی و تعامل سازنده این افراد برای اجرایی شدن طرح "روستای پاک، جزیره سبز" در این روستا عنوان کرد و افزود: با توجه به محدودیت منابع ،ابتکار دهیارانی که در جلب مشارکت جامعه محلی در هر صنف و رده شغلی جهت داشتن روستایی پاک، تلاش می کنند، ارزنده و قابل تقدیر است.

ملازم در پایان اعلام داشت: وضعیت نگهداشت روستاها روند رو به رشدی دارد وامید است با نزدیک شدن به زمان پایانی طرح روستای پاک، تمامی اقدامات دهیاران با کیفیت به سرانجام برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1568865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =