صبح امروز نمایندگان ابتدا جلسه​ای غیرعلنی داشته و سپس در جلسه​ای علنی به بررسی مواد در دستور خود پرداختند.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مجلس صبح امروز در جلسه غیر علنی گزارش از سفر اخیرش از اندونزی و سنگاپور را به نمایندگان ارائه داد. لاریجانی دوشنبه هفته گذشته 16 خرداد ماه عازم جنوب شرقی آسیا شد و روز گذشته 21 خرداد ماه به تهران بازگشت.

در آغاز جلسه علنی هم عیسی جعفری نماینده بهار و کبودرآهنگ در تذکری با اشاره به اینکه یک‌سال پیش مجلس مصوبه‌ای مبنی بر ساماندهی چاه‌های غیرمجاز داشت؛ اما هنوز این مصوبه از سوی دولت ابلاغ نشده است، افزود: کشاورزان نگرانی‌های زیادی دارند و به آنها سوخت داده نمی‌شود.

رییس مجلس در پاسخ به وی گفت: قانونی که تصویب شده است باید ابلاغ شود، ما موضوع چاه‌های غیرمجاز را پیگیری می‌کنیم و از اداره قوانین نیز می‌خواهیم که به این موضوع رسیدگی کند. اگر ابلاغ نشده باشد، ما در مجلس ابلاغ می کنیم.

محمدمهدی شهریاری نماینده بجنورد هم در تذکر دیگری گفت: مجلس اخیرا آگهی استخدام را انتشار داده که یکی از شرایط آن پنج سال زندگی در تهران است. به عقیده وی، این نوعی تبعیض ناروا در استخدام تهرانی​هاست که از دیگر شهرستان​ها نمی​توانند در مجلس استخدام شوند.

لاریجانی که می​گفت این تذکر چه ربطی به موضوع در دستور کار مجلس -بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح نفت و گاز-داشت، گفت: ما طبق ضوابط، شرایط استخدام را اعلام می کنیم.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =