پولاد کیمیایی بازیگر فیلم «جرم» که مهمان برنامه این هفته «هفت» بود، در ابتدای صحبت​هایش از پدرش مسعود کیمیایی دفاع کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر قبل از ورود به بحث فیلم «جرم» و نقشی که در این فیلم بازی کرده بود، از پدرش دفاع کرد و گفت که مسعود فراستی منتقد این برنامه در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر به پدرش توهین کرده است.

اشاره پولاد کیمیایی به نقد فیلم «جرم» در ایام برپایی جشنواره فیلم فجر باز می​گشت که طی آن فراستی از کلمه​ای برای نقد فیلم کیمیایی استفاده کرده که بازتاب منفی در بین اهالی سینما داشت.

این بازیگر افزود:« نه به خاطر این که مسعود کیمیایی پدر من است، بلکه به خاطر کارنامه او در سینمای ایران معتقدم که نباید چنین توهینی به کیمیایی می​شد.»

او در ادامه به جیرانی گفت که طی یکسال​ گذشته تنها از یک منتقد در این برنامه استفاده شده، در صورتی که می شد از نظر سایر منتقدان هم بهره برد.

جیرانی هم در پاسخ به پولاد کیمیایی گفت که این ماجرا مال چند ماه پیش است، پس از آن هم چند هفته منتقد ما در برنامه حضور نداشت و خودش  هم در همین برنامه گفت که قصد توهین به آقای کیمیایی را نداشته و فقط در مورد فیلم او اظهار نظر کرده​است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غزاله IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
    3 0
    من با پولاد موافقم باید با کسی که بتواند این همه سال با شرایطی که مخالف او بود در این حرفه دوام بیاورد با احترام بیشتری رفتار کرد برنامه هفت هم کمی اشکال دارد که مسئولانش هرچه دست وپا می زنند نمی توانند بفهمنداز کجاست ولی باید از اصل وجود این برنامه در ایران حمایت کرد