از آغاز خلقت تاکنون و تا پایان دنیا دو خط و دو جریان با یکدیگر در تقابل و در تضادند؛ حزب الله و حزب الشیطان.

 هر چند که «للحق دولة وللباطل جولة» ولی خداوند برای تکامل و امتحان بشر و راستی‌آزمایی مدعیان ولایت و دوستی خداوند همگان را در معرض امتحان و آزمایش قرار داده است .اگر شما تاریخ انبیاء (علیهم السلام) و نبوت را ملاحظه کنید، در سرتاسر آن، جنگ و مبارزه این دو جریان حق و باطل به‌ چشم می‌خورد و پس از آن در دوره امامت ائمه اهل بیت (ع) تا عصر غیبت و تا پایان تاریخ بشر، تنازع و تقابل این دو جریان به صورت کاملاً شفاف و محسوس وجود خواهد داشت.

از سوی دیگر به موازات این تقابل یک جریان بدلی و تقلبی و نفوذی که در تمام طول تاریخ تنه به تنه حزب­‌الله می­زند و برای خودش و برای فریب دوستانش ایدئولوژی و مکتب خلق می­کند تا جایی که برای اثبات خودش به استخدام جن و ملک می­پردازد و همواره در خدمت حزب‌الشیطان بوده است.

جریان سامری و گوساله­اش، عصای موسی و اژدهایش و بلعیدن مارهای توهمی و تخیّلی گوشه­ای از این جنگ و مبارزه دائمی است. در حقیقت شیطان در مقابل توحید و وحدانیت خداوند به خلق بت و شرک و تثلیث و در مقابله با پیامبران راستین الهی با ظهور پیامبران دروغین و در برابر وجود جریان روشن امامت در اسلام با حضور مدعیان امامت و نیابت به مبارزه برخواسته است و در جریان انقلاب اسلامی در طول ۳۰ سال گذشته ما به سهم خودمان شاهد این تقابل و رویاروئی و فرجام این دو خط به ویژه خودنمایی جریان بدلی و انحرافی بوده و خواهیم بود.

بدل­کاری و جهل و تزویر و تحمیق مردم یک حربه دائمی و کارآمد شیطان است که به اقتضای هر دوره ابزارهایش را عوض می­کند.یا این حال فرهنگ تشیع، راه آگاه شدن از ابزار شیطان و مقابله و فرار از دام شیاطین را به طور کامل تبیین کرده است:
شاید حدیث عقل و جهل که مرحوم کلینی(ره) آن را به صورت کامل در کتاب کافی نقل فرموده و امام (ره) آن را در جوانی شرح و تفسیر کرده­اند به خوبی گویای ابزارهای مورد استفاده شیطان و لشکریانش باشد که همه هفتاد و پنج حربه وی، با عنوان عام «جهل» نام گرفته‌اند و در قبال آن عقل و علم قرار دارد که با تمام شعب آن جزو لشکریان جبهه حق به شمار می­آیند.

خط علم و نور همان جبهه ممتد الهی است که در قبال جهل و ظلمت، مؤمنان را به فقاهت وبصیرت دعوت می­کند. در حقیقت راه نجات از دام شیطان، فقط فقاهت و بصیرت در دین است.

همچنان که قرآن ما را به تفقه در دین می­خواند از انجام کارهای غیر علمی نهی می­کند و می­فرماید:
وَلَا تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ؛ از آنچه به آن آگاهی نداری، پیروی مکن.
فَاسْأَلُوا أَهْلَ الذِّکْرِ إِن کُنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ؛ اگر نمی‌دانید، از آگاهان بپرسید.

اکنون این سئوال پیش می‌آید که «رسالت فقاهت» در عصر حاضر و دوره ما چیست؟
از آنجا که مردم ما نسبت به روحانیت و مرجعیت شیعه اعتقاد قلبی دارند، انتظار دارند که این روحانیت به دلایل متعدد نسبت به افشای خطوط انحرافی و معرفی چهره­های انحرافی پیشتاز باشد. شاید برخی تصور نمایند که مراجع عالیقدر تقلید به دلیل مشغله فراوان و درس و بحث خود، وقت رسیدگی و امعان نظر در این گونه مسائل را نداشته باشند، ولی واقعیت این است که به مصداق این حدیث: «المؤمن ینظر بنورالله» مؤمن با بصیرت خدادادی و در سایه عنایت خداوندی بسیار از مسائل را که حتی برخی با چشم مادی مشاهده نمی­کنند با فطانت درمی­یابد و تذکر می­دهد.

هر چند ممکن است برخی وقوع این گونه مسائل را مستعبد دانسته و انکار نمایند ولی حوادث بعدی نشان خواهد داد که پیش­بینی­ها درست بوده است.
بنابراین علمای بصیر و آگاه ما به مصداق: «العالم بزمانه لا تهجم علیه اللوابس» و به مصداق حدیث شریف: «ادا ظهرت البلاع فللعالم ان یظهر علمه» زمانی که بدعت­ها آشکار می­شوند، علما در مقابله با آن به پا می­خیزند، بنابراین در این ایام که یک جریان انحرافی با تزویز و توسل به ابزارهای نامشروع و غیر شرعی و غیر اخلاقی به نام مقدس­ترین عصاره خلقت حضرت بقیة­الله الاعظم(عج) اقدام به گمراه نمودن و تشویق اذهان جوانان شیعه می­نماید، روحانیت معظم تشیع با توجه به حساسیت موضوع در سراسر کشور به روشنگری و افشاگری پرداخت و عوامل سازنده «CDمستند عصر ظهور» و عوامل پشتیبانی کننده آن را رسوا ساخت؛ زیرا این مطلب بر همگان روشن شد که این جریان انحرافی برای دستیابی به مجلس نهم و یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران با استخدام گروهی رمال و جادوگر و تصرف غیر مشروع و نادرست در اموال بیت­المال مسلمین و پر رنگ نمودن تفکر اومانیستی و لیبرالیستی در حوزه­های فرهنگ و سیاست و اقتصاد با هدف تحت­الشعاع قرار دادن تفکر اصیل اسلام ناب محمدی به نفع یک گروه خاص از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

بنابراین تبعیت از فقه و فقاهت و ولایت فقیه راه نجات از دام­های شیطانی است که با انواع تزویرها و حیله­ها ایمان جوانان ما را مورد هجوم و آسیب قرار داده است.
اگر جامعه ما در دین بصیرت پیدا کند و فقاهت در میدان مبارزه نصب­العین ما باشد قطعاً عرصه بر افراد شیاد و مفسد تنگ خواهد شد. تجربه تاریخی نشان می­دهد فقاهت و مرجعیت و ولایت، باطل‌السحر جریان انحرافی است و مانع از پیروزی­ توطئه­های شیطانی رمالان می­‌شود.

در جامعه­ای که دم فقاهت محمدی و بصیرت علوی وجود داشته باشد جایی برای فتنه­گران و رمالان وجود نخواهد داشت، لذا هر چند یکبار ساز «اسلام منهای روحانیت» و یا «اسلام منهای سیاست» کوک می­شود و عده­ای دانسته و ندانسته، با هدف و بی­هدف پیاده و سواره به راه می­افتند تا از این نمد برای خود کلاهی دست و پا کنند، بر این اساس با بکارگیری و سوءاستفاده از مقدسات و لفاظی و اظهارات چند وجهی و زیر سئوال بردن مدیریت انبیای عظام الهی و فرقه­سازی و احیای مکتب ایران در تقابل با اسلام و استخدام مشتی رمال جن­گیر در صدد مصادره جریان اصیل انقلاب اسلامی و حذف نیروهای مؤمن و متعهد به انقلاب و دستیابی به اکثریت در انتخابات مجلس نهم هستند، آنها برای رسیدن به مقاصد شومشان دست به ساخت CDمستند ظهور همراه با مطالب دروغ پرداختند.

آنها قصد داشتند با سرمایه­گذاری مادی کلان از محل پول­های نامشروع و مشکوک برای چهره­سازی افراد بی­هویت و دست­کاری در امر انتخابات، مجلس نهم را به تصرف خویش درآورند و با گماشتن یک مبصر بر آن به مدیریت بر خانه ملت بپردازند و علیرغم ضعف و سستی و انفعال ما قضایای اخیر نشان داد انقلاب اسلامی صاحب دارد؛ خون شهدا ضامن سعادت و بهروزی ملت ایران است، این حوادث نشان داد کسی که به آبروی مؤمنین چوب حراج می­زند خودش در معرض انتقام و امتحان الهی قرار می­گیرد.
امروز عدم التزام عملی این جریان انحرافی به ولایت فقیه و تصلب و استبداد به رأی و عبور از خطوط قرمز نظام (به هر بهانه­ای) به یک رویه جاری بدل شده است.

اعتراف‌ها و اظهارنظرها و مصاحبه­های وابستگان دور و نزدیک این جریان نشان‌دهنده عمق برنامه‌های شیطانی این گروه انحرافی است. هرچند که برخی از این مصاحبه­ها حکم فرار رو به جلو را دارد و برای تبرئه خویش از همکاری­های آگاهانه و یا جاهلانه با این جریان انحرافی را دارد ولی مردم به حکم بصیرت و تجربه عمارگونه خود کمتر به این سخنان توجه نموده و آن‌ها را باور می­نمایند.

لذا برای بیرون رفت از شرایط موجود در داخل و خارج از کشور و ناکام گذاردن نقشه­های دشمنان قسم خورده این ملت و شادی و شادمانی نیروهای انقلابی و وفادار به امام و آرمان­های رهبری و خشنودی حضرت صاحب­الامر(عج­) حزب‌الله باید ضمن حفظ یک­پارچگی، اتحاد و انسجام بر محور ولایت فقیه و بصیرت افزایی و تفرقه در دین به افشای این جریان فاسد بپردازد، جریانی که به تعبیر ریاست محترم قوه قضائیه در فساد غوطه­ور است و حلقه اصلی این جریان دارای پرونده­های مختلف در مراکز مختلف می­باشد که ممکن است برای برون رفت از این فضاحت­ها به تکرار شعارهای گذشته پرداخته و آن را انعکاس دهد در حالی که امروز همگان ادعای صرف را نپذیرفته و تبعیت در عمل و تمکین از احکام و فرامین رهبری را با جدیت مطالبه می­کند و یا ممکن است با استخدام افراد آگاه یا جاهل بی­سواد به خلق یک اپوزیسیون فرمایشی و دست­ساز بپردازد که مانع از افشاگری گسترده شوند و خودشان صحنه اعتراضات را مدیریت کنند، مبادا شعاع اعتراضات مردمی گسترش یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =