ایسنا نوشت:

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به کاهش حداقل 30 درصدی تخلف تجاوز به گذرگاه عابر پیاده و ورود ممنوع ابتدای اجرای قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی در تهران گفت: اجرای این طرح‌ها از روز شنبه در پایتخت در راستای طرح امنیت محله محور به صورت محله‌ای اجرا خواهد شد.

سردار حسین رحیمی افزود: براساس آمارهای موجود از ابتدای اجرای طرح تجاوز به گذرگاه عابر پیاده با حدود یکهزار و 300 دستگاه موتورسیکلت و بیش از 64 هزار دستگاه خودرو متخلف در تهران برخورد و حدود 450 دستگاه موتورسیکلت و 900 دستگاه خودروی متخلف که به گذرگاه عابرپیاده تجاوز کرده بودند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی افزود: همچنین در این مدت با بیش از 10 هزار دستگاه موتورسیکلت و حدود 75 هزار دستگاه خودرویی که ورود ممنوع رفتند برخورد شد و حدود 2 هزار و 400 دستگاه موتورسیکلت و 300 دستگاه خودروی متخلف در این زمینه توقیف و روانه پارکینگ‌ها شدند.

رییس پلیس راهور تهران با اشاره به افزایش چشمگیر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان خودرو و راکبان موتورسیکلت به خصوص در بخش تخلفات شش گانه در پایتخت از زمان اجر ای قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی به ایسنا گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد در بخش تخلفات ساکن بخصوص پارک‌های دو ردیفه و سه ردیفه و تجاوز به گذرگاه عابر پیاده به توفیقات خوبی دست یافتیم به شکلی که تخلفات به طور متوسط بیش از 30 درصد و در تقاطع‌هایی که ماموران راهنمایی و رانندگی حضور دارند این تخلفات حتی تا 95 درصد کاهش داشته است. همچنین تخلف ورود ممنوع نیز در تهران از زمان اجرای این طرح تاکنون حدود 30 درصد کاهش داشته است که امیدواریم با همکاری خوب مردم این طرح‌ها ادامه یابد.

وی در عین حال تصریح کرد: در راستای طرح امنیت محله محور از روز شنبه 21 خردادماه سال جاری اجرای طرح‌های تجاوز به گذرگاه عابر پیاده و ورود ممنوع‌ها به صورت محله‌ای در پایتخت اجرا خواهد شد که در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =