فرارو نوشت:

جان کری رییس کمیته سیاست خارجی مجلس سنای آمریکا که اخیرا از پاکستان دیدار کرد به مقامات پاکستانی گفته است که حاضر است با خون خود امضا کند که آمریکا به دنبال دست‌یابی به زرادخانه هسته‌ای پاکستان نیست.

درپی اظهارات اخیر محمود احمدی‌نژاد درباره قصد آمریکا برای خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای پاکستان در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه، پاکستان اعلام کرد که به زودی با مقامات ایران تماس خواهد گرفت تا اسناد ادعای خود را به آنها ارایه دهند.

یک مقام امنیتی بلند پایه پاکستان با اشاره به این موضوع افزود که اسلام آباد از مقامات ایرانی خواهد خواست تا جزییات ادعاهای خود درباره قصد آمریکا برای ایجاد خرابکاری در تاسیسات هسته ای پاکستان را به این کشور ارایه دهند.

این منبع پاکستانی با اشاره به بی اعتمادی موجود در روابط پاکستان و آمریکا گفت: «آمریکا تا کنون بارها تضمین داده که نگران امنیت تاسیسات هسته‌ای ماست اما مقامات پاکستانی به آمریکا اعتماد ندارند ما می‌دانیم که آنها اینجا نیستند تا زمین ما را در اشغال خود داشته باشند بلکه هدف آنها تاسیسات هسته‌ای ماست.»

محمود احمدی‌نژاد در کنفرانس خبری روز سه شنبه خود با هشدار به دولت پاکستان اعلام کرد که آمریکا قصد دارد در تاسیسات هسته‌ای این کشور خرابکاری کند.

/29219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =