پلیس راهور معتقد است که امکان زوج و فرد کردن موتورسیکلتها وجودنداردچرا که کنترل موتورسیکلتها مشکل است و نیاز به تجهیزات (دوربین) و نیروی بیشتر دارد چون امکان فرار آنها از پیاده روها و کوچه ها فراوان است.

ریزگردها از ابتدای امسال هوای تهران را در شرایط ناسالم قرار داده اند به طوریکه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران که معمولا در زمستان تشکیل جلسه می داد این بار در نیمه دوم خرداد تشکیل جلسه داد تا  ابرای آلودگی هوای تهران تدبیری بیندیشد. در این باره محمدرضا محمودی معاون عمرانی استانداری به خبرآنلاین می گوید:ما پیشنهاد زوج و فرد شدن موتورسیکلتها را اعلام کردیم اما پذیرفتن و اجرای آن به عهده شورای عالی ترافیک است.

وی می گوید: پلیس راهور معتقد است که کنترل موتورسیکلتها مشکل است و نیاز به تجهیزات (دوربین) و نیروی بیشتر دارد چون امکان فرار آنها از پیاده روها و کوچه ها فراوان است.

وی ادامه می دهد: همچنین در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اعضا به این نتیجه رسیدند که شرایط هوای پایتخت به وضعیت اضطرار نرسیده و از ابتدای امسال در شرایط ناسالم قرار دارد.

محمودی از اختصاص یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای کنترل ریزگردها در کشورهای عربی خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با این اعتبار محیط زیست ایران بتواند مشکل ریزگردها را برطرف کند.

وی تاکید می کند که در این جلسه تصمیمی برای تعطیلی چهارشنبه گرفته نشد.

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شکیبا IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    0 0
    چی تهران سالمه ، آبش ، خاکش ، خیابونش ،.. که اینقدر به هوای بدبخت گیر دادین