دیوار صخره ای بلوار آزادگان با ۳ میلیارد ریال به تاسیسات نوری مجهز شد

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از تامین روشنایی دیوار صخره ای بلوار آزادگان با اعتبار ۳ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از  قشم، شاهد ملازم با اشاره به پروژه راه اندازی، ‌نصب پرژکتور و روشنایی با طرح آب و آتش در حاشیه دیوار صخره ای بلوار آزادگان سرفراز گفت: از آنجا که نور و نورپردازی در فضاهای شهری به عنوان یکی از عناصر غیر کالبدی منظر شهری تاثیر بسیار مهمی در کیفیت فضا و القا حس امنیت دارد، پروژه مذکور طراحی و اجرایی شد.

وی ایجاد حس ایمنی و امنیت، ارتقای کیفیت سیمای شبانه و افزایش سرزندگی شهری در حیات شبانه را از اهداف اصلی اجرای این طرح دانست و افزود: این طرح به طول ۳۵۰ متر با ۱۳۰ پروژکتور در مسیری به اجرا درآمد که به دلیل همجواری با بوستان شهرک نریمان و مسیر منتهی به بلوار ساحل شمالی، به مکانی ایمن برای پیاده روی خانواده ها تبدیل شود.

به گفته ملازم، ۱۱۰۰ متر کابل و سه تابلو برق برای تامین روشنایی این مکان مورد استفاده قرار گرفته است.

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: طراحی روشنایی شهری موضوعی صرفا تزئینی نیست، بلکه روشی پیشرفته جهت تأمین امنیت محیط و آسودگی شهروندان می باشد و ما سعی داریم با توسعه عملیاتی از این دست، جلوه سیما و منظر شهر قشم را بهینه کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1553577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =