همزمان با 15 خرداد مراسم هایی در تهران و قم برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو نوشت: همزمان با انتفاضه سوم ملت فلسطین و در سالروز حمله رژیم صهیونیستی به بیت المقدس و آواره شدن صدها هزار فلسطینی (یوم النکبة) و همچنین 15 خرداد، جوانان و دانشجویان انقلابی ایران در میدان فلسطین تجمع می کنند. 

در این برنامه خالد قدومی، نماینده دفتر حماس در تهران و ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی سخنرانی می کنند و از مجروحان فلسطینی که در یوم النکبة (سالروز تاسیس رژیم صهیونیستی) مجروح شده اند، تقدیر می شود. 

این مراسم ساعت 10:30 فردا، یکشنبه، 15 خرداد در میدان فلسطین برگزار می شود. 

در این باره نوشت بعد از سخنرانی مهمانان، کاروان موتوسواران فرزندان روح الله به منظور تجدید بیعت با خمینی کبیر به سمت حسینیه جماران حرکت می‌کند.

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت مردم در راهپیمایی 15 خرداد 
خبرگزاری فارس نوشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه‌ای از آحاد مردم متدین و حماسه‌آفرین قم برای حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی 15 خرداد دعوت کرد. 

در این اطلاعیه آمده است: قیام الهی 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت فهیم و زمان‌شناس ایران اسلامی به ویژه اهالی شریف و متدین قم است که رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و یاری روحانیون انقلابی در تداوم آن نقش اساس داشته است. 

یوم‌الله 15 خرداد، روز قیام خونین مردم جان برکف به نام اسلام و برای اسلام و روز آغاز نهضت دینی و عصیان علیه طاغوت و طاغوتیان است که بنیانگذار فقید نظام مقدس اسلامی، برای همیشه عزای عمومی اعلام و بر زنده نگه داشتن آن تاکید کرده‌اند. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در همین رابطه ضمن دعوت اقشار مختلف مردم بصیر و حاضر در صحنه قم به شرکت پرشورتر در مراسم سالگرد این قیام الهی، به آگاهی می‌رساند امت حزب‌الله ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز یکشنبه، 15 خرداد ماه پس از تجمع در میدان روح‌الله و ادای احترام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای 15 خرداد، به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) راهپیمایی و با مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید بیعت خواهند کرد. 

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =