ضرورت جلب مشارکت و استفاده از ابتکارات مردم در حل مشکلات شهرک ها

بازدیدهای مستمر و گسترده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از طرح ها و پروژه های در دست اجرا و نیمه تمام به واحدها و مجموعه های درحال فعالیت و بهره برداری نیز تسری پیدا کرد، بطوری که دو شهرک مسکونی بزرگ و یک مجموعه آموزشی تفریحی ورزش های آبی در سواحل نیلگون خلیج فارس مورد بازدید وی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین از قشم علی درویش پور در این بازدیدها که چندین ساعت طول کشید به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از شهرک های مسکونی حضرت امام علی بن ابیطالب(ع) و حضرت امام حسن مجتبی(ع) قشم و همچنین مجموعه آموزشی تفریحی مدرسه غواصی قشم بازدید کرد و ضمن حضور در بخش های مختلف این شهرک ها و مجموعه ورزشی تفریحی از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را بررسی و دستورات مقتضی برای حل آنها به معاونان و مدیران ذیربط در سازمان منطقه آزاد قشم صادر کرد.

براساس این گزارش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید های جداگانه از شهرک مسکونی حضرت امام علی بن ابیطالب(ع) و شهرک مسکونی حضرت امام حسن مجتبی(ع) هردو واقع در شهر قشم که با حضور مسئولان و نمایندگان ساکنان این شهرک ها انجام شد، ضمن بررسی مشکلات این شهرک ها در زمینه های روشنایی، فضای سبز، پاکیزگی، زیباسازی و تامین برخی نیازهای عمومی آنها از متولیان این شهرک ها خواست با جلب مشارکت ساکنان و همراهی و همدلی با یکدیگر و استفاده از ابتکارات و پیشنهادات مردم، نسبت به پیگیری جدی امور اداری و اجرایی این شهرک ها از دستگاههای اجرایی همت مضاعف داشته باشند تا در این شرایط خطیر کرونایی، ساکنان عزیز این شهرک ها با آرامش و آسایش بیشتری زندگی کنند.

این گزارش حاکیست که رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار از مجموعه آموزشی و تفریحی مدرسه غواصی قشم واقع در مجموعه ساحلی پارک زیتون شهر قشم نیز بر ضرورت توسعه ورزش های آبی در جزیره قشم جهت جذب هرچه بیشتر گردشگران از داخل و خارج از کشور به این جزیره تاکید کرد. 

علی درویش پور از مسئوان و مدیران این گونه اماکن ورزشی خواست برای افزایش جذابیت های این اماکن از ابتکارات و تجارب مراکز مشابه داخلی و خارجی موفق نهایت استفاده را ببرند.

گفتنی است مدرسه غواصی قشم مجموعه کاملی از اقامتگاه، کلوب غواصی، کلاس آموزش، محل نگهداری تجهیزات غواصی و فروشگاه لوازم غواصی است و ساختمان آن با یک هزار و ۱۰۰ مترمربع زیربنا در سال ۱۳۹۳ در مجموعه ساحلی پارک زیتون شهر قشم احداث شده است. این مدرسه مجهز به رختکن، حمام و سایر خدمات مورد نیاز غواصان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1549181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =